DUM mor skal måske have fjernet sit barn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.189 visninger
94 svar
0 synes godt om
16. januar 2011

Aves.

Jeg ser ikke serien så kender hverken den eller omtalte mor og barn....men kunen godt tænke mig at hør jer der ser den om I mener kommunen har fat i noget af det rigtige..er godt klar over at man ikke ser alt, I ikke er uddannede til at vurdere osv, men meninger er jo ok at have lige meget hvad...så hvad er jeres mening...

http://www.bt.dk/kendte/kommunen-vil-tvangsfjerne-datteren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Eva. skriver:

Jeg ser ikke serien så kender hverken den eller omtalte mor og barn....men kunen godt tænke mig at hør jer der ser den om I mener kommunen har fat i noget af det rigtige..er godt klar over at man ikke ser alt, I ikke er uddannede til at vurdere osv, men meninger er jo ok at have lige meget hvad...så hvad er jeres mening...

jeg har fra begyndelsen af, ikke mens at Hannah kunne opfylde datterend basale behov...

Anmeld

16. januar 2011

sarahb

nu skal man jo passe på hvad man siger, men udfra hvad man ser i tv. Så ville jeg synes at de har fat i noget af det rigtige. men samtidig ved man også der er børn der lever under værre vilkår der ikke bliver fjernet. Hun er måske bare så "uheldig" at være fulgt fra starten af fordi hun var ung, Hvor en ældre mor der måske er værre ikke bliver fulgt fordi hun havde en anden alder da barnet blev født, hvis du forstår.

Anmeld

16. januar 2011

Lunae

Eva. skriver:

Jeg synes, at det er en meget svær sag! Ud fra mit synspunkt er hun klart en af de mødre, som har sværest ved opgaven! Hun sætter tit egne behov før hendes datter og jeg tror desværre slet ikke, at hun havde gjort sig overvejelser omkring hvor krævende det er, at have et barn

Men det er jo synd for den stakkels pige - jeg er overbevist om, at der findes mange mødre, som er som hende! Om man skal fjerne deres børn eller i stedet give dem alt den krævende støtte, den er svær! Alle mødre elsker jo deres børn og gør det bedste, som de nu en gang evner! Nu må vi se hvad fremtiden bringer!

Anmeld

16. januar 2011

Rosa

De klip jeg har set med hende har fremkaldt ubehag... Baseret på dem alene synes jeg ikke hun lader til at have forståelse for HVAD barnets basale behov er... Så når hun siger at hun opfylder dem, så tror jeg ikke rigtigt på det... Hun virker enormt umoden og ikke specielt kvik... 

Anmeld

16. januar 2011

afrobabies

Eva. skriver:

Jeg synes at den er svær... Jeg kan nok godt pege på et par stykker i den serie, som måske godt kunne få fjernet deres barn, men så er de måske bedre stillet med en familie, som er god til at hjælpe med at passe barnet...

Anmeld

16. januar 2011

Vial

Det lyder umiddelbart meget fornuftigt at anbringe datteren. Hun virker ikke til at kunne klare opgaven. Ved ikke om det er vand i hoved eller andet, men hun er lidt for udsvingende til, hvad der er godt for et barn at opleve, synes jeg.

Anmeld

16. januar 2011

BechHannibal

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det skulle være gjort for laaang tid siden!

Kommunen har taget alt for lang tid om denne beslutning - som ikke engang er taget endnu. Jeg mener hun har fået for lang snor.

Anmeld

16. januar 2011

Pia.

Eva. skriver:

Jeg tror helt sikkert de har fat i noget rigtigt her... men der er jo så meget vi ikke ser, og serien er uden tvivl klippet sammen til vores fordel... Men jeg bryder mig ikke om hende som person og heller ikke som mor ... Så jeg tror på længere sigt det er bedst for barnet at hun bliver fjernet, men stadig har en form for kontakt med sin mor...

Der er flere fra den serie jeg vil men burde ha' tvangsfjernet sit barn - men vil ikke blive personlig da flere af de mødre er her inde - også hende... Og igen vil jeg sige der er jo en masse vi ikke ser - kan jo kun gå ud fra hvad vi ser...

Anmeld

16. januar 2011

LinLin

Svarer ud fra hvad jeg har set på tv - kan jo ikke andet

Hendes mor kaldte hende på et tidspunkt under graviditeten for "hormonelle Hannah" - det synes jeg er en meget god beskrivelse af hende stadigvæk! Hun virker til at svinge meget i humøret. SYnes ikke jeg ud fra det jeg har set kan vurdere om hun dækker sin datters basale behov....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.