DUM mor skal måske have fjernet sit barn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

bøgelund

ud fra det jeg har set af den serie, har hun brug for meget støtte og hjælp til at magte opgaven som mor. 

men det er ud fra de ting deer bliver vist. ALLE sidder da og analyserer hvad vi ser i flimmerkassen. om det er spørgsmål i hvem vil være millionær, om det er at gætte priser i hammerslag eller det er om en anholdelse er korrekt eller ej i station 2. sådan er det! 

og når man deltager i programmer, må man forvente en omtale. vi danner alle indtryk og meninger ud fra hvad vi ser. det kan der ikke laves om på.

håber på det bedste for den lille pige i denne sag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

merle2010

Lad dog være med at være sådan efter hende.. hun må have det skidt nok med at hendes guldklump måske bliver taget fra hende...

jeg ved selv hvordan det er, lider af borderline og depression, og havde fra starten kommunen ind over.. men kommunen fandt hurtigt ud af, at jeg var en god mor og magtede opgaven.. så har ikke hørt mere fra dem... men mens det stod på, var det ikke særlig fedt..

Det kan godt være Hannah er lidt umoden, men hvem er ikke det som 16 årig, eller hvad hun er.. selvfølgelig skal barnets behov komme i første række, men vi kan jo ikke være bekendt at dømme ud fra en serie med små klip... Troede vi skulle støtte hinanden herinde, og ikke dømme hinanden så meget...

synes i det hele taget at mødre fra DUM, som er herinde, tit bliver kritiseret... lad dem dog være velkommen på baby.dk ligesom alle os andre der bare er anonyme..

Anmeld

7. februar 2011

Zeus

Har ikke så meget andet at sige end, sikke da en urokkelig tro i har på systemet

Anmeld

8. februar 2011

Ellim

Rosa skriver:

De klip jeg har set med hende har fremkaldt ubehag... Baseret på dem alene synes jeg ikke hun lader til at have forståelse for HVAD barnets basale behov er... Så når hun siger at hun opfylder dem, så tror jeg ikke rigtigt på det... Hun virker enormt umoden og ikke specielt kvik... 

Enig

Anmeld

8. februar 2011

SussieThyssen

merle2010 skriver:

Lad dog være med at være sådan efter hende.. hun må have det skidt nok med at hendes guldklump måske bliver taget fra hende...

jeg ved selv hvordan det er, lider af borderline og depression, og havde fra starten kommunen ind over.. men kommunen fandt hurtigt ud af, at jeg var en god mor og magtede opgaven.. så har ikke hørt mere fra dem... men mens det stod på, var det ikke særlig fedt..

Det kan godt være Hannah er lidt umoden, men hvem er ikke det som 16 årig, eller hvad hun er.. selvfølgelig skal barnets behov komme i første række, men vi kan jo ikke være bekendt at dømme ud fra en serie med små klip... Troede vi skulle støtte hinanden herinde, og ikke dømme hinanden så meget...

synes i det hele taget at mødre fra DUM, som er herinde, tit bliver kritiseret... lad dem dog være velkommen på baby.dk ligesom alle os andre der bare er anonyme..

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.