DUM mor skal måske have fjernet sit barn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Det var jo det tråden handlede om....Jeg spurgte om folk var enige eller ej ud fra hvad de har selv...velvidende at den eneste virkelighed der findes er den det enkelte mennesker befinder sig i.. så derfor er det KUN ud fra hvad vi har set.

Jamen hvorfor er det så vigtigt at debattere det? Jeg forstår det ikke lige helt....sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Jamen hvorfor er det så vigtigt at debattere det? Jeg forstår det ikke lige helt....sorry

Nej og jeg forstår ikke hvorfor man skal vise sin mave som gravid... og derfor går jeg uden om de tråde og derfor går du...

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Nej og jeg forstår ikke hvorfor man skal vise sin mave som gravid... og derfor går jeg uden om de tråde og derfor går du...

Skal jeg gå væk fra dit indlæg?

Ok så gør jeg da lige det

Anmeld

7. februar 2011

lisesp83

kiwilouise skriver:

er det ikke dig der selv har valgt og komme i tv!!!!!

når man tager sådan nogle valg (som ikke altid er det klogeste) så må man da for fanden da også regne med at alt hvad man laver bliver diskuteret.

når man har valgt at være "kendt" skal man virkelig passe på  hvad man siger og gør...

det indlæg du lige skrevet kunne sagtens ende i "se og hør" hvor de ville nedgøre dig endnu mere...

Undskyld mig, men for dælen hvor skriver du nedladende!!!

Du har ret til at være uenig, men kan du så ikke formulere dig lidt pænere?

Anmeld

7. februar 2011

Aves.

Carina1977 skriver:

Skal jeg gå væk fra dit indlæg?

Ok så gør jeg da lige det

Nej, jeg mener bare at vi jo alle har forskellig interesse i det der skrives herinde...jeg synes da man skal skrive hvor man vil, men hvis ikke man forstår en tråd, så er det da øv at bruge tid på den..

Jeg er bare ikke ihhh og åhhh typen og der er områder jeg finder mere interessante end andre...

Jeg kan bare ikke forstå at man skal forsvare sine debatter, vi har vel alle en grund til de debatter vi opretter og det er at vi gerne vil bruge tid på emnet, synliggøre det, vise noget, få noget ud...og ja, vi behøver jo ikke at skulle forstå alt og alle vel, så fik vi da travlt..

Anmeld

7. februar 2011

Carina1977

Eva. skriver:

Nej, jeg mener bare at vi jo alle har forskellig interesse i det der skrives herinde...jeg synes da man skal skrive hvor man vil, men hvis ikke man forstår en tråd, så er det da øv at bruge tid på den..

Jeg er bare ikke ihhh og åhhh typen og der er områder jeg finder mere interessante end andre...

Jeg kan bare ikke forstå at man skal forsvare sine debatter, vi har vel alle en grund til de debatter vi opretter og det er at vi gerne vil bruge tid på emnet, synliggøre det, vise noget, få noget ud...og ja, vi behøver jo ikke at skulle forstå alt og alle vel, så fik vi da travlt..

Jeg var også gået udenom den her tråd i første omgang. Men så skete der jo en udvikling i tråden, fordi Hannah dukkede op i den, og så måtte jeg lige svare

men jeg vil ikke sætte spørgsmålstegn til din tråd, men derfor kan man jo stadig godt undre sig

Jeg er godt klar over at det hele måske bare drejer sig om at man er nysgerrig efter, hvad andre mener om hele den her sag. Og det er fair nok. Synes bare der er nogen der er meget dømmende i tråden (og her hentyder jeg ikke til dig).

Men tror også lige jeg holder mig væk fra DUM-tråde for fremtiden.

Og psst.....jeg går også helst udenom mavebilleder

Anmeld

7. februar 2011

Pige2009

Jeg ser det også kun sjældent og kender heller ikke den omtalte sag. Desuden mener jeg, at man skal tage BT-artikler med et gran salt, så jeg har ikke rigtig nogen mening om det

Anmeld

7. februar 2011

kiwilouise

lisesp83 skriver:

Undskyld mig, men for dælen hvor skriver du nedladende!!!

Du har ret til at være uenig, men kan du så ikke formulere dig lidt pænere?

jo det er jeg... og jeg kunne også have valgt at have formuleret mig anerledes men i det her tilfælde kunne jeg ikke holde min kæft. jeg sviner aldrig folk til men hendes indlæg gjorde mig simpelthen så vred så jeg burde bare måske været hoppede videre.

min fejl at jeg denne gang i kunne holde min mund lukket

Anmeld

7. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hold nu en pæn tone, tøser! Ellers må vi lukke tråden, og det ville være ærgeligt eftersom trådstarters emne fra starten er OK. 

Mvh

Rosa - moderator på baby.dk

Anmeld

7. februar 2011

Ox.

Vi har fra starten af hjemme hos os, ment at hun skulle fjernes ..

Jeg kan simpelthen ikke se udfra det der er i tv self., hvordan hun kan være egnet som 'fuldtidsmor' ... Som skrevet før, mener jeg bestemt også hun sætter egne behov fremfor datterens, og har man stadig trang til det i en sådan grad, er det ikke børn man skal have på det givne tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.