SussieThyssen skriver:
Hmm..nu kunne jeg jo være "skabsklog" (og det er jeg så også) og sige:
Vent du bare til du selv får verdens højeste ønske om at blive mor, og du så ser stregerne på testen og ved du har en lille spire i din mave.
Eller har mistet 3 inden du ved et mirakel endelig får nr 4.
Så vil livet nok være mere dyrebart fra første sekund.
Men igen...det er kun den der har skoen på, der ved hvor den trykker.
Du har dine erfaringer (klemte fødder i førnævnte sko) og jeg har mine, men så kan vi jo mødes på midten og blive enige om, at vi forstår hinanden 

Uha, jeg har lidt lyst til at fortælle, at vi har prøvet koncentreret i et halvt år, som føles som evighed, og at jeg muligvis havde en biokemisk abort sidste måned, hvor jeg havde en positiv test, og gik over tid, men ægget satte sig nok ikke fast - dette har jeg desværre ikke klarhed over, men det har nok været det, så jeg synes at nogle situationer de seneste måneder har været hårde.. Der udover, har jeg været til gynækolog for at få undersøgelser, om det er muligt for os at få børn - pga. jeg som teenager ikke havde menstruation i mange mange måneder
Så bekymringer om, ikke at opnå det største ønske vi har, er jeg igennem nu!
Men, derfor ville jeg med glæde, udskyde vores baby planer, hvis min kæreste fortæller at han ikke er klar, selvom det ville være med sorg, ville jeg gøre det.. Fordi jeg ønsker at leve som familie og ikke enlig, og jeg ville gøre det, fordi jeg ville vide, at vi en dag kunne få det barn sammen,vi ønsker
Men, heldigvis for mig - ønsker og engagere min dejlige kæreste sig meget
Og jeg ved godt, at mange kvinder der har aborteret, har lidt - og igen, under jeg dem for alt i verden deres børn, jeg håber bare for børnene at de får lov, at være en ønskebarn for faren, såvel som det er for moren 
Men ja, vi er enige om mange ting, men ikke dén med aborten
Og igen, er det ok
Nu ville jeg bare lige 'forsvare' mine egene bekynringer for, om jeg slet ikke kan få den familie, og de børn jeg så stærkt ønsker mig - i fællesskab med min kæreste