Har haft en SA!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

Pige2009

SSL skriver:

Det er jeg rigtig ked af at høre  

Tak - det var sødt af dig at skrive

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Pige2009

Tutter skriver:

Åh nej søde! Det gør mig vikelig ondt

Tak søde. Men sådan er livet nogle gange

Anmeld

17. januar 2011

SSL

Baagøe skriver:

Tak - det var sødt af dig at skrive

Selvfølgelig

Jeg har fulgt dig lidt på sidelinien, og det ligner jo ikke at det har været den nemmeste tilværelse, så det eneste man kan gøre, er da at sende et trøstende og opløftende

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Så er der nok bare gåe noget hen over hovedet på mig, for troede det var helt afsluttet

Næ, egentlig ikke, for vi fik talt sammen en dag i december, hvor jeg så også blev gravid.

Anmeld

17. januar 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg bekender nu kulør og indrømmer at være ophavskvinde til indlægget her:

https://www.baby.dk/debat/82015pi1/spontan-abort/har-jeg-haft-en-sa.aspx

Siden da har jeg taget en G-test og været ved lægen og det viser sig, at testen var positiv! Efterfølgende har jeg så været ved lægen og fået graviditeten bekræftet, men i mellemtiden også haft en SA.

Jeg er virkelig splittet i mine følelser...

Sender dig et stort

Håber du er okay.... trods alt..

Anmeld

17. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Tak søde.

Det var det bedste, der kunne ske. Jeg ville slet ikke kunne overskue konsekvenserne ved en graviditet...

Jamen søde ven så var det da alligevel godt...

Jeg vidste da ikke du var kommet i et forhold... eller gør jeg...

Majbritt

Anmeld

17. januar 2011

Ann.

Kram til dig!

Jah - man ved nok aldrig rigtig hvad man skal føle i sådan en situation, men håber du har det godt efter omstændighederne 

Anmeld

17. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Mange tak - hvor er du bare sød. Det varmer virkelig. Jeg håber virkelig også at mit 2011 bliver bedre end 2010 ellers ved jeg snart ikke

Jeg håber for et bedre 2011 for os begge

Hvordan går det forresten med arbejdet? Er du glad for det? Jeg starter til marts. GISP...i et kaos-job! Hovedparten er blevet fyret eller forflyttet fra min gamle afdeling, så er noget spændt på, hvad jeg skal starte op med.

Håber du har det ok i dag? Ha en dejlig aften

Anmeld

18. januar 2011

klmf

Baagøe skriver:

Næ, egentlig ikke, for vi fik talt sammen en dag i december, hvor jeg så også blev gravid.

Ved han godt du har været gravid?

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

SSL skriver:

Selvfølgelig

Jeg har fulgt dig lidt på sidelinien, og det ligner jo ikke at det har været den nemmeste tilværelse, så det eneste man kan gøre, er da at sende et trøstende og opløftende

Mange tak. Det er utrolig opløftende at folk, man slet ikke kender sender et trøsteord. Men du har ret... Jeg synes godt nok også, jeg har haft en del udfordringer de sidste par år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.