Har haft en SA!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2011

Pige2009

DatterMalou skriver:

Sender dig et stort

Håber du er okay.... trods alt..

Tak. Det var sødt af dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2011

N&J

Det er jeg da virkelig ked af Linda, kan godt forstå det er med ambivalente følelser her bagefter.. har selv troet jeg skulle være mor til to da Nikita var 5 mdr., så selvom det nok er det bedste, så gør det stadig ondt.. (især når man stadig har følelser for faderen)

Anmeld

18. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

herfra

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Jamen søde ven så var det da alligevel godt...

Jeg vidste da ikke du var kommet i et forhold... eller gør jeg...

Majbritt

Det samme som jeg hele tiden har været i - Lauras far

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Jeg håber for et bedre 2011 for os begge

Hvordan går det forresten med arbejdet? Er du glad for det? Jeg starter til marts. GISP...i et kaos-job! Hovedparten er blevet fyret eller forflyttet fra min gamle afdeling, så er noget spændt på, hvad jeg skal starte op med.

Håber du har det ok i dag? Ha en dejlig aften

Det går virkelig super på jobbet, som jeg er rigtig glad for og de for mig Jeg får i hvert fald en masse dejlig ros.

Det bliver da alligevel spændende at komme tilbage så. Godt du var på barsel, så de ikke sådan lige kunne fyre dig

Desuden hjælper det gevaldigt på humøret at arbejde

Anmeld

18. januar 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Ved han godt du har været gravid?

Nej, det ved han ikke, og jeg regner ikke med, at han skal have det at vide...

Anmeld

18. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Det går virkelig super på jobbet, som jeg er rigtig glad for og de for mig Jeg får i hvert fald en masse dejlig ros.

Det bliver da alligevel spændende at komme tilbage så. Godt du var på barsel, så de ikke sådan lige kunne fyre dig

Desuden hjælper det gevaldigt på humøret at arbejde

Hej igen!

Frygter at komme tilbage til det kaos. Maven trækker sig sammen alene ved tanken....bævre bævre!! Så jeg søger det jeg kan finde af jobs. Vi flytter til Odense indenfor de næste uger. Og starter den 7 marts på arbejde. Jesus der sker meget lige nu. Smilla skal starte 1 marts i vuggestue - hvis alt går vel!

DEJLIGT at arbejdet går godt for dig og at du synes det er fedt at komme tilbage. Det glæder mig! Vær du glad for, at du har fundet et godt sted at være. De hænger ikke på træerne, he he!

Kæmpe krammer fra mig ;-)

Anmeld

18. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Det samme som jeg hele tiden har været i - Lauras far

Jamen i er ikke fast sammen eller hvordan... Du ønsker ham ???

Anmeld

19. januar 2011

klmf

Baagøe skriver:

Nej, det ved han ikke, og jeg regner ikke med, at han skal have det at vide...

Det er dælme noget rod med ham Johnny-boy... Utroligt han stadig kunne være så uimodståelig efter alt det han har udsat dig for. Håber du slutter fred med SA'en - tror faktisk jeg ville være 'lettet' på en mærkelig måde. Måske dårligt ordvalg, men i mangel af bedre. Du er jo kommet så godt videre i dit liv

Hvordan går det forresten med at han ser Laura?

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Hej igen!

Frygter at komme tilbage til det kaos. Maven trækker sig sammen alene ved tanken....bævre bævre!! Så jeg søger det jeg kan finde af jobs. Vi flytter til Odense indenfor de næste uger. Og starter den 7 marts på arbejde. Jesus der sker meget lige nu. Smilla skal starte 1 marts i vuggestue - hvis alt går vel!

DEJLIGT at arbejdet går godt for dig og at du synes det er fedt at komme tilbage. Det glæder mig! Vær du glad for, at du har fundet et godt sted at være. De hænger ikke på træerne, he he!

Kæmpe krammer fra mig ;-)

Ej, hvor fedt. Så burde vi jo næsten mødes på et tidspunkt. Hvor flytter I hen i byen? Og hvor skal hun gå i VS?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.