Har haft en SA!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

SSL

Baagøe skriver:

Jeg havde lige haft mens, men havde også mens 3 mdr. inde i min graviditet med Laura Så jeg aner det ikke...

Det er jeg rigtig ked af at høre  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Becks

Baagøe skriver:

Jeg bekender nu kulør og indrømmer at være ophavskvinde til indlægget her:

https://www.baby.dk/debat/82015pi1/spontan-abort/har-jeg-haft-en-sa.aspx

Siden da har jeg taget en G-test og været ved lægen og det viser sig, at testen var positiv! Efterfølgende har jeg så været ved lægen og fået graviditeten bekræftet, men i mellemtiden også haft en SA.

Jeg er virkelig splittet i mine følelser...

Åh nej søde! Det gør mig vikelig ondt

Anmeld

16. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Tak. Jeg er splittet pga. hele den situation, der hersker med Lauras far...

Det er sgu også hårdt! Du har dælme haft noget af et 2010, søde! Det er udover min fatteevne! Jeg er ked af, at du har skullet opleve det her også. Når man først er mor, så en SA sgu en hård omgang - udover alt det andet, du skal forholde dig til. Sig til, hvis jeg kan gøre noget. En stor krammer...varme tanker....og en krammer mere til dig

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Ejjjjj det er jeg ked af at høre søs...

Jeg bliver helt tom for ord og tænker, hvor er livet nogle gange uretfærdigt...

Men vi bliver nød til at tænke at det nogle gange er naturens gang, at den lille spire ikke var helt rask... Selvom det gør mig meget ondt at høre...

Har du brug for at snakke så ved du hvor jeg er...

Majbritt

Tak søde.

Det var det bedste, der kunne ske. Jeg ville slet ikke kunne overskue konsekvenserne ved en graviditet...

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

Holbæktrunten skriver:

Med at få hvad du ønsker dig. Med al den modgang, må der snart komme lidt medgang. Håber jeg...

Hvor er du sød... Mange tak

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Øhm, nu spørger jeg lige (og så lader du jo bare være med at svare hvis det er for tæt på), er det Lauras far der også ville have været far her? For det er lige min første tanke, når du siger du er ambivalent overfor det.

Ja naturligvis, der er ingen andre på tegnebrættet.

Anmeld

17. januar 2011

Nemesis

åhh Linda. Kan virkelig godt forstå din ambivalens!

Det er da bare en skod måde at starte 2011 på!

Har ikke set dit indlæg før nu, så sender dig lige et forsinket kram

Sisse

Anmeld

17. januar 2011

klmf

Baagøe skriver:

Ja naturligvis, der er ingen andre på tegnebrættet.

Så er der nok bare gåe noget hen over hovedet på mig, for troede det var helt afsluttet

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Det er sgu også hårdt! Du har dælme haft noget af et 2010, søde! Det er udover min fatteevne! Jeg er ked af, at du har skullet opleve det her også. Når man først er mor, så en SA sgu en hård omgang - udover alt det andet, du skal forholde dig til. Sig til, hvis jeg kan gøre noget. En stor krammer...varme tanker....og en krammer mere til dig

Mange tak - hvor er du bare sød. Det varmer virkelig. Jeg håber virkelig også at mit 2011 bliver bedre end 2010 ellers ved jeg snart ikke

Anmeld

17. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

HAHAHA Tak søde Linda for dagens grin! DET trængte jeg til her i mine H1N1 tåger.

Jo jeg glæder mig til at høre fra dig. Synes du er total spændende og komplekst menneske og jeg ELSKER at se din udvikling.

Meen jeg er knap så god til altid at skrevet tilbage så hurtigt som jeg gerne vil, men det er kun fordi jeg har alt for meget om ørerne.

Fx. i dag har jeg renovering af toilet og tre deadlines i morgen...

Har jeg travlt???? jep

Tak. Jeg får nok skrevet tilbage onsdag, da jeg lige skal arbejde en 12-14 timer imorgen Så jeg kender jo kun alt for godt til travlhed...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.