Har haft en SA!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Mira0911

Baagøe skriver:

Nej, det ville da vist være synd at sige. Især ikke under de omstændigheder.

Okey... Håber du er okey? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Pige2009

Okey... Håber du er okey? 

Tak. Jeg er en smule ambivalent omkring det, men det var nok til det bedste...

Anmeld

15. januar 2011

Carina1977

Åhh nej da   uanset hvad, så er det jo enormt hårdt alligevel. Man tænker jo på hvad det kunne være blevet til, men samtidig tænker man vel også på hvordan hele situationen ville være blevet. Jeg har selv prøvet at blive gravid sammen med en, som jeg aldrig ville få et forhold til. Jeg fik så en ret tidlig spontan abort. Jeg var ked af det lige da det skete. men jeg var meget splittet, havde en stor sorg indeni mig, mens jeg samtidig beskyttede mig selv, ved at sige til mig selv, at det nok var for det bedste.

Men altså....det er skide hårdt og ville egentlig bare give dig et

Anmeld

15. januar 2011

LauraLW

Baagøe skriver:

Ja, jeg har fået SA'en bekræftet og alt er heldigvis ude.

Knus til dig! Lige meget hvad, så er sådan noget ikke sjov.

Anmeld

16. januar 2011

Holbæktrunten

Baagøe skriver:

Held og lykke med hvad dog?

Med at få hvad du ønsker dig. Med al den modgang, må der snart komme lidt medgang. Håber jeg...

Anmeld

16. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Jeg bekender nu kulør og indrømmer at være ophavskvinde til indlægget her:

https://www.baby.dk/debat/82015pi1/spontan-abort/har-jeg-haft-en-sa.aspx

Siden da har jeg taget en G-test og været ved lægen og det viser sig, at testen var positiv! Efterfølgende har jeg så været ved lægen og fået graviditeten bekræftet, men i mellemtiden også haft en SA.

Jeg er virkelig splittet i mine følelser...

Ejjjjj det er jeg ked af at høre søs...

Jeg bliver helt tom for ord og tænker, hvor er livet nogle gange uretfærdigt...

Men vi bliver nød til at tænke at det nogle gange er naturens gang, at den lille spire ikke var helt rask... Selvom det gør mig meget ondt at høre...

Har du brug for at snakke så ved du hvor jeg er...

Majbritt

Anmeld

16. januar 2011

klmf

Baagøe skriver:

Ja, jeg er nogenlunde ok. Men sidder omvendt med en voldsom ambivalens indeni...

Øhm, nu spørger jeg lige (og så lader du jo bare være med at svare hvis det er for tæt på), er det Lauras far der også ville have været far her? For det er lige min første tanke, når du siger du er ambivalent overfor det.

Anmeld

16. januar 2011

FruEllingsen

du får en masse kram her fra

Anmeld

16. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Smiler... Løgner...

HAHAHA Tak søde Linda for dagens grin! DET trængte jeg til her i mine H1N1 tåger.

Jo jeg glæder mig til at høre fra dig. Synes du er total spændende og komplekst menneske og jeg ELSKER at se din udvikling.

Meen jeg er knap så god til altid at skrevet tilbage så hurtigt som jeg gerne vil, men det er kun fordi jeg har alt for meget om ørerne.

Fx. i dag har jeg renovering af toilet og tre deadlines i morgen...

Har jeg travlt???? jep

Anmeld

16. januar 2011

Lone Jakobsen

åh nej hvor trist selv ved uønskede graviditeter kan det bare føles fuldstændigt håbløst hvis det går tabt. for man når lige at vende sig til tanken inden det er væk

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.