Har haft en SA!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Pige2009

Dot D skriver:

Ej det er jeg ked af at høre Håber du klare den

Tak. Det skal jeg nok gøre, da jeg er en stærk person

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Ej, det er jeg virkeligt ked af at høre! Det må være rigtigt hårdt. Jeg har ikke læst det andet indlæg - måske der står hvorfor du er splittet? I hvert fald får du en kæmpe krammer fra mig

Tak. Jeg er splittet pga. hele den situation, der hersker med Lauras far...

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Ja det kan jeg da godt forstå! Sikken en omgang! En ægte rutchebanetur af følelser. Det tror jeg alle kender til som ender i en sådan situation, særligt når man har et lille bevis på hvor lækker en bebs man ruger på lige ved siden af en.

Jeg ved også at uanset hvad der var sket havde du kunnet klare det for du er en stærk og smuk pige. Og du kommer også til at klare det her.

Og hvem ved måske får du en lillebror/søster til Laura en dag. Med en kæreste, der også er faren, i det lille rækkehus, hvor I har boet sammen i et par år og I alle tre har det fantastisk og kender hinanden på godt og ondt Kort sagt det vi alle går og drømmer om

Tak. Jeg er som sagt utrolig splittet, men du hører naturligvis nærmere på mail som sædvanlig

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Årh sveske, det er da lidt af en omgang:/

Er du okay??

Ja, jeg er nogenlunde ok. Men sidder omvendt med en voldsom ambivalens indeni...

Anmeld

15. januar 2011

<3

Baagøe skriver:

Tak. Jeg er som sagt utrolig splittet, men du hører naturligvis nærmere på mail som sædvanlig

Glæder mig som altid

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Glæder mig som altid

Smiler... Løgner...

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

SSL skriver:

Jeg vil blot sende en  

Må jeg spørge, er det ikke det der kaldes en biokemisk abort, hvor ægget ikke sætter sig fast? For tænker, hvis du ikke forventede mens. på dette tidspunkt, men har fået det for tidligt, er det så ikk en biokemisk? Det havde jeg selv sidste måned, TROR gynæ. og jeg selv, da jeg havde en svagt positivt, og så gik jeg 6dage over før jeg fik mensen, og var selv så ked  Forstår fandme godt din frustration, det er slet ikke sjovt, det er stadig rigtig sørgmodigt! Men det er da rart for dig, at du ved det har været det, og ikke måske/måske ikke

Håber du er ok, trods alt.. Et trøstende knus herfra

Og du er også velkommen til at skrive privat, hvis mit spørgsmål er for meget, og du ønsker at svare senere hen, hvis ikke - er det fuld forståeligt!

Jeg havde lige haft mens, men havde også mens 3 mdr. inde i min graviditet med Laura Så jeg aner det ikke...

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

LauraLW skriver:

Puha det er jeg ked af at høre! Det er drøn hårdt, og kan godt forstå du kæmper lidt med følelserne nu!

Men er lidt forvirret, ved ikke om jeg læser dit indlæg rigtigt. - Har du fået bekræftet at det er en SA og at du ikke længere er gravid? Hvis du har været gravid og har aborteret, så skal man jo sikre sig at alt er ude.

Håber under alle omstændigheder at du er ok!

Laura

Ja, jeg har fået SA'en bekræftet og alt er heldigvis ude.

Anmeld

15. januar 2011

Mira0911

Baagøe skriver:

Jeg bekender nu kulør og indrømmer at være ophavskvinde til indlægget her:

https://www.baby.dk/debat/82015pi1/spontan-abort/har-jeg-haft-en-sa.aspx

Siden da har jeg taget en G-test og været ved lægen og det viser sig, at testen var positiv! Efterfølgende har jeg så været ved lægen og fået graviditeten bekræftet, men i mellemtiden også haft en SA.

Jeg er virkelig splittet i mine følelser...

Det er jeg ked af at høre Søde... 

Var det planlagt? 

Anmeld

15. januar 2011

Pige2009

Det er jeg ked af at høre Søde... 

Var det planlagt? 

Nej, det ville da vist være synd at sige. Især ikke under de omstændigheder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.