Har haft en SA!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

SSL

Baagøe skriver:

Mange tak. Det er utrolig opløftende at folk, man slet ikke kender sender et trøsteord. Men du har ret... Jeg synes godt nok også, jeg har haft en del udfordringer de sidste par år

Det er da det mindste jeg kan gøre, når jeg har set nogle tidligere indlæg, med din situation..

Jeg har et par gange set en af dine tråde og tænkt, superwoman!  Jeg tror det er fordi jeg har en lærer, som er den mest fantastiske kvinde, og har lidt en situation som dig (det med din datters far osv, som jeg har læst i en anden tråd), og så synes jeg at hun er så dejlig en person, og dét hun gør for at holde sammen på livet.. Så helt klart et trøstende  herfra..  

Det er jo svært at undgå at se folk sorger og glæder, i deres tråde, og så følger man det jo lidt på fjernt 'hold'.. Sådan synes jeg der er flere herinde, man har læst om men ikke skrevet så meget med andet end debatter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

dorthemus

Hold da op, det havde ikke lige set!  Selvom det ikke var et planlagt barn så kan det bestemt ikke være sjovt at opleve det.

fra mig.

Anmeld

19. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Ej, hvor fedt. Så burde vi jo næsten mødes på et tidspunkt. Hvor flytter I hen i byen? Og hvor skal hun gå i VS?

Det vil jeg rigtigt gerne ;-) Det kunne være hyggeligt!!

Vi ved ikke hvor hun skal gå endnu. Thats my worry! Vi er ved at forsøge at finde en bolig i odense. IKKE nemt, når det skal være leje, skal være med have og i stueplan.....suk...og med let adgang til motorvejen. Glæder mig til at få det hele på plads.

KRAM

Anmeld

19. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Jamen i er ikke fast sammen eller hvordan... Du ønsker ham ???

Meget lang og kompleks historie Så det tror jeg ikke, jeg vil trætte dig med

Anmeld

19. januar 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Meget lang og kompleks historie Så det tror jeg ikke, jeg vil trætte dig med

Send den som pb

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

SSL skriver:

Det er da det mindste jeg kan gøre, når jeg har set nogle tidligere indlæg, med din situation..

Jeg har et par gange set en af dine tråde og tænkt, superwoman!  Jeg tror det er fordi jeg har en lærer, som er den mest fantastiske kvinde, og har lidt en situation som dig (det med din datters far osv, som jeg har læst i en anden tråd), og så synes jeg at hun er så dejlig en person, og dét hun gør for at holde sammen på livet.. Så helt klart et trøstende  herfra..  

Det er jo svært at undgå at se folk sorger og glæder, i deres tråde, og så følger man det jo lidt på fjernt 'hold'.. Sådan synes jeg der er flere herinde, man har læst om men ikke skrevet så meget med andet end debatter

Det rører mig virkelig dybt. Mange tak Jeg vil sige, at det efterhånden hærder en at gennemgå alt det, vi har været igennem de sidste to år.

Anmeld

20. januar 2011

ekzunz

Jeg har da først set det nu - det gør mig virkelig ondt at høre

Anmeld

20. januar 2011

SSL

Baagøe skriver:

Det rører mig virkelig dybt. Mange tak Jeg vil sige, at det efterhånden hærder en at gennemgå alt det, vi har været igennem de sidste to år.

Åh jaa, man bliver jo bare så stærk af dét

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Send den som pb

Hvis du har læst mine tidligere tråde, så har du det hele orker ikke at skrive det hele ned én gang til

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

Det vil jeg rigtigt gerne ;-) Det kunne være hyggeligt!!

Vi ved ikke hvor hun skal gå endnu. Thats my worry! Vi er ved at forsøge at finde en bolig i odense. IKKE nemt, når det skal være leje, skal være med have og i stueplan.....suk...og med let adgang til motorvejen. Glæder mig til at få det hele på plads.

KRAM

Jeg har svaret på jeres bønner Prøv HD Ejendomme, som har nye indflytningsklare huse i Odense SØ blot 2 min fra motorvejen
http://hdejendomme.dk/search/form/1?map_bounds=%28%2854.81018290195898%2C+9.45648193359375%29%2C+%2855.677584411089526%2C+11.09619140625%29%29&countrypart=3&minz=5220&maxz=5220&areaname=&hustype_raekkehus=1&hustype_fritliggende=1&mins=&maxs=&minr=&maxr=&minp=&maxp=&husdyr=2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.