Har haft en SA!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Det er dælme noget rod med ham Johnny-boy... Utroligt han stadig kunne være så uimodståelig efter alt det han har udsat dig for. Håber du slutter fred med SA'en - tror faktisk jeg ville være 'lettet' på en mærkelig måde. Måske dårligt ordvalg, men i mangel af bedre. Du er jo kommet så godt videre i dit liv

Hvordan går det forresten med at han ser Laura?

Lige nu synes jeg heller ikke, han er så pokkers uimodståelig - tværtimod!

Han skulle have set hende igår, men dukkede aldrig op. Vi talte sammen idag, da jeg ringede til ham og han fortalte direkte, at han ikke magtede det fordi han er så presset og langt nede... Han vil skrive hvorvidt han kommer på onsdag eller ej og ellers aftalte vi at "gå hver til sit". Så kan han kontakte os, når han kommer ovenpå igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Pige2009

SSL skriver:

Åh jaa, man bliver jo bare så stærk af dét

Ja, men med enkelte tilbageslag

Anmeld

23. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg har svaret på jeres bønner Prøv HD Ejendomme, som har nye indflytningsklare huse i Odense SØ blot 2 min fra motorvejen
http://hdejendomme.dk/search/form/1?map_bounds=%28%2854.81018290195898%2C+9.45648193359375%29%2C+%2855.677584411089526%2C+11.09619140625%29%29&countrypart=3&minz=5220&maxz=5220&areaname=&hustype_raekkehus=1&hustype_fritliggende=1&mins=&maxs=&minr=&maxr=&minp=&maxp=&husdyr=2

Ej tak Linda.... kigger lige!! Det er dælme sødt af dig. Send endeligt mere min retning, hvis du hører om mere.

TAK!!!!!!!!!!!!!!

God dag! Knuser fra mig

Anmeld

24. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Ej tak Linda.... kigger lige!! Det er dælme sødt af dig. Send endeligt mere min retning, hvis du hører om mere.

TAK!!!!!!!!!!!!!!

God dag! Knuser fra mig

Kunne I så bruge det?

Anmeld

24. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Kunne I så bruge det?

Nej ;-( ØV....min kæreste vil ikke bo i det område. Det så dælme ellers godt ud!

Han er i Odense i dag for at forsøge at finde en bolig. Han har været ude og se på noget. Det er tæt på motorvejen, der er have, det er i stueplan, det er billigt - MEN det er vist lidt slidt, så vi skal lige se det. Umiddelbart tror jeg det vil være godt som en start.

SIG ALLIGEVEL ENDELIGT TIL; HVIS DU FALDER OVER MERE ;-)

Krammer fra en snart Odenseaner ;-)

Anmeld

25. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Nej ;-( ØV....min kæreste vil ikke bo i det område. Det så dælme ellers godt ud!

Han er i Odense i dag for at forsøge at finde en bolig. Han har været ude og se på noget. Det er tæt på motorvejen, der er have, det er i stueplan, det er billigt - MEN det er vist lidt slidt, så vi skal lige se det. Umiddelbart tror jeg det vil være godt som en start.

SIG ALLIGEVEL ENDELIGT TIL; HVIS DU FALDER OVER MERE ;-)

Krammer fra en snart Odenseaner ;-)

Hvor i Odense er det?

Anmeld

25. januar 2011

klmf

Baagøe skriver:

Lige nu synes jeg heller ikke, han er så pokkers uimodståelig - tværtimod!

Han skulle have set hende igår, men dukkede aldrig op. Vi talte sammen idag, da jeg ringede til ham og han fortalte direkte, at han ikke magtede det fordi han er så presset og langt nede... Han vil skrive hvorvidt han kommer på onsdag eller ej og ellers aftalte vi at "gå hver til sit". Så kan han kontakte os, når han kommer ovenpå igen

Suk. Det er da lidt tungt at arbejde med det der... Synd for Laura, at det skal være sådan noget afbrudt noget - men det kan jo så ikke være anderledes med ham. Det må da også gøre ondt på ham, at han ikke kender hende så godt som sine andre børn.

Håber snart det løser sig til det bedre

Anmeld

25. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Hvor i Odense er det?

Det ved jeg nu, for vi har sagt jaaaaaaaa nu!!! Ingemandsvej i Odense M. Glæder mig til at flytte ;-) 

Anmeld

27. januar 2011

Pige2009

lotchen skriver:

Suk. Det er da lidt tungt at arbejde med det der... Synd for Laura, at det skal være sådan noget afbrudt noget - men det kan jo så ikke være anderledes med ham. Det må da også gøre ondt på ham, at han ikke kender hende så godt som sine andre børn.

Håber snart det løser sig til det bedre

Jeg tror, det har lange udsigter. Hørte intet fra ham om hvorvidt han kom eller ej igår, men skrev da at det var noget møg, hun har fået falsk strubehoste

Anmeld

27. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Det ved jeg nu, for vi har sagt jaaaaaaaa nu!!! Ingemandsvej i Odense M. Glæder mig til at flytte ;-) 

Ingemannsvej? For det er virkelig et super kvarter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.