Hader mig selv lige nu :-( (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

hehe når først du har fået din dreng, så kan du slet ikke forestille dig at du skulle have haft en pige  Når jeg kigger på min søn, så synes jeg det virker fuldstændig forkert i mine øjne, hvis han skulle have været en pige i stedet for

Uha at kigge på babytøj...spændende

Så fik jeg brugt 400 kroner på diverse baby-sommertøj i grønne, gule, orange og hvide farver  Det hjalp faktisk lidt på det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Åh, undskyld. Jeg havde glemt at sætte et kryds i dén boks. Jeg ved ikke om jeg kan rette det nu ... 

prøv a trykke ret indlæg øverst i din tekst, ved siden a dit billede...

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

prøv a trykke ret indlæg øverst i din tekst, ved siden a dit billede...

Der er slet ikke noget billeder, eller en rettedims, når jeg selv skriver som anonym, desværre. Så jeg kan desværre ikke gøre noget. 

Anmeld

10. januar 2011

Skouboe

Jeg har ikke læst hvad de andre har skrevet, så jeg muligvis nogle andre.

Lige nu er du ked af at du har mistet din lille pige - hende du troede du skulle have og havde forestillet dig.

Giv dig selv plads til at være ked af det og sørge lidt - og når du er ovre det, har du plads i hovedet til at rumme at du skal have en skøn dreng, og så kommer glæden helt naturligt.

Hold op med at slå dig selv oven i hovedet hele tiden over hvad du BØR føle og pak den dårlige samvittighed væk - den hjælper ikke nogen.

Du skal nok komme til at elske din dreng alligevel

Anmeld

10. januar 2011

Skouboe

dorthemus skriver:

Nemlig ...jeg ser ihvertfald ikke frem til døre der smækker og skrig og skrål

Freja er en typisk teenager på 2! Hun mestrer allerede både skrig og skrål og hysteri og smækken med døre... så der går nok kortere end du tror...

Anmeld

10. januar 2011

Pallemor

ja vi er nogle underlige nogen når vi er gravide

Havde det faktisk som dig.

Alle gik og sagde det blev 100% en dreng så til sidst kom jeg/vi til at tro på det, og fandt drengenavn og kiggede på drengetøj osv..

Vi var helt klar til en bandit MEN scanningen viste en lille prinsesse, så vi blev helt underlige og kunne ikke helt glæde os.

Men det vendte hurtigt Som tiidligere skrevet bare guldet er resk derinde Det er jo helt fantastisk uanset køn

KRAM

Anmeld

10. januar 2011

Minmio

Eeeej du skal ikke være ked af det, det er helt normalt. Jeg og min mand var helt sikre på at det er pige vi venter, da vi fik at vide med 100 % at det er en dreng var det bare shok for os begge. Jeg fik hysterisk grin, og min mand var helt stille i noget tid.

Jordmorderen blev ved med sige, det er en dreng, prøv at se hans pung, tissemand osv.

Da vi gik hjem, røg det bare ud af mig (lidt underligt) : skat, jeg glad for at vores dreng en ordenlig tissemand, vi KAN sgu det der.

Min mand flækkede af grin, og nu er vi kun glade for at vi skal have en sund og rask lille dreng.

Anmeld

10. januar 2011

DK

Uhhh... Altså da scanningsdamen sagde til mig at det var en dreng, kunne hun ligeså godt have sagt at det var en kanin! Jeg var helt i chok! Altså jeg havde bare slet ikke set "det komme". Jeg var HELT sikker på at det var endnu en lille pige jeg skulle have!

Det tog LANG tid for mig at vænne mig til det. Jeg ANEDE ikke hvad jeg skulle stille op med en dreng. Hallo: Jeg var jo pige-mor!! Jeg synes at drengetingene var helt forkerte og at det kun var det i lyserødt der var rigtig fint!

Heldigvis er en graviditet laaang, og nu glæder jeg mig SÅ meget til vores lille dreng kommer til! Mine øjne ser slet ikke længere det lyserøde i butikkerne, men kun det fine lyseblå, og SELVFØLGELIG er Bimmeren en dreng!! Jeg vil blive så skuffet hvis det viser sig at der er blevet taget fejl og det alligevel er en pige! (det tror jeg nu ikke, vi er blevet scannet 100 gange og der har været tap hver gang).

Men tag det roligt. Lad det synke ind! Du skal nok komme til at elske dit lille spir ligeså højt som alle andre mødre elsker deres børn.  

Knus

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

Husk at det vigtigste er jo om dne lille er sund og rask, og du skal jo også lige have tid til at vænne dig til tanken. Jeg er også sikker på, at når først den lille kommer, så uanset hvad det bliver, så ville du ikke ønske dig noget andet i hele verden

Anmeld

10. januar 2011

CarinaSB

Jeg fik en kønsscanning i uge 17 .. og da vi kom ned på klinikken var jeg sikker på der lå en prinsesse derinde .. Jeg kom så op på briksen .. og hun scanner og fortæller ... ja siger hun så nu kommer vi til det spændene .. Og så siger hun der er noget der fylder nede imellem benene og det er ikk navlesnoren .. Og lige det da hun siger det bliver jeg faktisk en smule skuffet .. Meeeeen inden vi kom ud derfra var jeg faktisk super lykkelig .. for selvom at det var en dreng var han jo MIN ... :) Og jeg elsker ham over alt på jorden .. Så bare rolig .. selv om at man bliver en smule skuffet så når du begynder at mærke spark så bliver du lykkelig fordi at du ved at det er DIN baby der gør det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.