Hader mig selv lige nu :-( (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

PernilleB

Anonym skriver:

Jeg har lige været til scanning, og fik at vide at jeg med 90 % sansynlighed venter en dreng. Navlestrengen lå i vejen, så jeg skal derop igen om en uge eller to...

Problemet er bare, at jeg af en eller anden grund havde "set" at jeg ville få en pige, da hele min mors familie er stærke kvinder med gode forhold til hinanden.... 

Jeg kan slet ikke forholde mig til at jeg måske skal have en dreng, og at jeg skal være drengemor. Jeg hader min reaktion, for jeg synes den er så utaknemmelig, for der er jo så mange der ikke kan få børn. 

Jeg ved at når han først er kommet til verden, vil jeg elske ham højere en noget andet.

Alt det logiske, ved jeg jo.....men alligevel er jeg skuffet, græder og tænker dumme tanker som "jeg får aldrig en pige, tænk hvis min kæreste kun kan lave drenge, hvor jeg jeg bare dum". 

Æv æv, det er ikke fedt at være hormonel.... 

må vi andre ikk ossse være ano..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Vial

Jeg kan ikke sige, at jeg kender det, da jeg fik en af hver i første hug, men jeg kan fortælle dig, at man som mor til en søn har et helt specielt blødt punkt for ham. Det har jeg tit hørt, og må give folk ret. Det er noget ganske særligt at have en lille mand i sit liv.

Så op med humøret!

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Jeg kan ikke sige, at jeg kender det, da jeg fik en af hver i første hug, men jeg kan fortælle dig, at man som mor til en søn har et helt specielt blødt punkt for ham. Det har jeg tit hørt, og må give folk ret. Det er noget ganske særligt at have en lille mand i sit liv.

Så op med humøret!

En lille mand der ALTID elsker én og ALDRIG skrider

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Åh, hvor er det dejligt at I alle skriver at det er ok at ha' det sådan, og at nogen af jer har haft samme følelser. Det hjælper rigtigt meget !!

Jeg vil sidde og kigge lidt på drengetøj på nettet, og så vil jeg lave mig en stor kop te. 

hehe når først du har fået din dreng, så kan du slet ikke forestille dig at du skulle have haft en pige  Når jeg kigger på min søn, så synes jeg det virker fuldstændig forkert i mine øjne, hvis han skulle have været en pige i stedet for

Uha at kigge på babytøj...spændende

Anmeld

10. januar 2011

Vial

dorthemus skriver:

Ja, nemlig. "Kærester kommer og går - mor består".. hahaha. Det fortæller jeg ham HVER dag, så hvis han ikke ender som en særling, så ved jeg ikke..hahaha.

Anmeld

10. januar 2011

Moar2011

dorthemus skriver:

Hah enig

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, nemlig. "Kærester kommer og går - mor består".. hahaha. Det fortæller jeg ham HVER dag, så hvis han ikke ender som en særling, så ved jeg ikke..hahaha.

....eller blir sådan én som altid vil sammenligne sine kærester med moar

Anmeld

10. januar 2011

Tdittmann

Jeg har 2 piger i forvejen og her 3.gang var jeg sikker på at det nok også var en pige, men til MD scanningen viste det sig at det var en dreng.

Lige da vi fik svaret skulle jeg godt nok vænne mig til tanken om en dreng, men i dag synes jeg han er super dejlig

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Det er jeg bestemt:0)

Min lille Anton er det bedste, og en dreng er bare så sjov:0)

Prøv lige at se her - kan man andet end at synes drenge unger er lækre:0)

Nååårh, han er da dejlig :-)

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

PernilleB skriver:

må vi andre ikk ossse være ano..??

Åh, undskyld. Jeg havde glemt at sætte et kryds i dén boks. Jeg ved ikke om jeg kan rette det nu ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.