Hader mig selv lige nu :-( (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Tanja1234

Hvor er det sjovt at læse folks reaktioner på nyheden om hhv. hende eller ham..

Jeg havde egentlig også selv regnet med at få en deng. Hele vejen gennem familien er der altid kommet en dreng først og da jeg selv er lidt af en "drengepige" havde jeg også selv set frem til en lille gut man kan tumle rundt med. Nu viser det sig at det er en pige og min reaktion var helt klart overraskelse og ikke ærgrelse.

Men så kommer man til at tænke på hvad man skal stille op med sådan en lille "pyntedukke" - men sandheden er jo at vores børn oftest bliver påvirkede af deres forældre - så hvis jeg ikke giver min pige spænder i håret fra dag ét, så vil hun nok ikke synes mindre om mig af den grund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Dorthe1986

Carina1977 skriver:

Det var godt  Man kan faktisk også få meget lækkert drengetøj

Må virkelig give dig ret i det med tøjet Her til jul fik vi tøj til den bette  mand og nøøøøj hvor er det bare sejt altså kan næsten ikke vente til han kommer ud så han kan få det på

Anmeld

10. januar 2011

Cris

Du skal bare vænne dig til tanken og så lad alle de stærke kvinde i din familie forkælle din dreng og lave af ham den perfekte mand som kan forstå kvinder og du skal nok blive kæmpe stolt af ham

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Dorthe1986 skriver:

Må virkelig give dig ret i det med tøjet Her til jul fik vi tøj til den bette  mand og nøøøøj hvor er det bare sejt altså kan næsten ikke vente til han kommer ud så han kan få det på

hehe det kan jeg sagtens forstå....ventetiden er lang

Tror jeg købte mig fattig i tøj mens jeg ventede  

Men denne her gang er det jo ikke så nemt, når nu jeg ikke vil vide kønnet. Egentlig lidt smart, for så går jeg ikke amok med at købe tøj hehe

Anmeld

10. januar 2011

Dorthe1986

Carina1977 skriver:

hehe det kan jeg sagtens forstå....ventetiden er lang

Tror jeg købte mig fattig i tøj mens jeg ventede  

Men denne her gang er det jo ikke så nemt, når nu jeg ikke vil vide kønnet. Egentlig lidt smart, for så går jeg ikke amok med at købe tøj hehe

Vi har været så heldige, at en kollega til min forlovede forærede os en hel sæk med børnetøj, og som sagt fik vi en del i julegave + min kære mor har jo heller ikke helt kunne lade være med at købe lidt en gang imellem... Faktisk har jeg næsten ikke købt noget endnu, et enkelt sæt tøj og et par bodyer er det blevet til Skal lige have lidt flere bodyer, til undertøjsbrug og nogle natdragter... Men vil forsøge ikke at købe meget mere end det vi har... FORSØGE  

Men ja egentlig smart ikke at vide kønnet, hvad angår tøj Og så har butikkerne jo også åbne når man har født Hvornår er du sat til?

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Dorthe1986 skriver:

Vi har været så heldige, at en kollega til min forlovede forærede os en hel sæk med børnetøj, og som sagt fik vi en del i julegave + min kære mor har jo heller ikke helt kunne lade være med at købe lidt en gang imellem... Faktisk har jeg næsten ikke købt noget endnu, et enkelt sæt tøj og et par bodyer er det blevet til Skal lige have lidt flere bodyer, til undertøjsbrug og nogle natdragter... Men vil forsøge ikke at købe meget mere end det vi har... FORSØGE  

Men ja egentlig smart ikke at vide kønnet, hvad angår tøj Og så har butikkerne jo også åbne når man har født Hvornår er du sat til?

Der er lææææænge til....jeg er kun 6+2 så først d. 3. september

Anmeld

10. januar 2011

Dorthe1986

Carina1977 skriver:

Der er lææææænge til....jeg er kun 6+2 så først d. 3. september

Åh godt det ikke er mig, der skal vente så længe mere, det ville jeg slet ikke kunne holde til  Men synes nu egentlig at tiden indtil nu er gået møghamrende stærkt... altså det er jo nærmest lige om lidt jeg skal være mor

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Dorthe1986 skriver:

Åh godt det ikke er mig, der skal vente så længe mere, det ville jeg slet ikke kunne holde til  Men synes nu egentlig at tiden indtil nu er gået møghamrende stærkt... altså det er jo nærmest lige om lidt jeg skal være mor

Ja lige pludselig går det stærkt  Jeg synes bare at tiden snegler sig afsted lige nu. det har nok også noget at gøre med, at man meget gerne vil over uge 12, man er så nervøs inden synes jeg.

men jeg kan huske at med min søn, så gik tiden dælme stærkt, når man først var kommet i 2.-3. semester

Hvornår er du sat til?

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

Skouboe skriver:

Freja er en typisk teenager på 2! Hun mestrer allerede både skrig og skrål og hysteri og smækken med døre... så der går nok kortere end du tror...

...suuuuuuuuuuuuuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

10. januar 2011

Dorthe1986

Carina1977 skriver:

Ja lige pludselig går det stærkt  Jeg synes bare at tiden snegler sig afsted lige nu. det har nok også noget at gøre med, at man meget gerne vil over uge 12, man er så nervøs inden synes jeg.

men jeg kan huske at med min søn, så gik tiden dælme stærkt, når man først var kommet i 2.-3. semester

Hvornår er du sat til?

Ja jeg syntes også at tiden gik langsomt indtil jeg ramte 12. uge Men igen jeg fandt først ud af at jeg var gravid da jeg var i 7.-8. uge, så skulle heldigvis ikke rende og være så nervøs ret længe

Men nu går tiden stærkt, hele januar kommer til at gå med eksamener og februar og marts opgaver på studiet og ja så er det altså lige pludselig April

Jeg er 26+4 og sat til d. 14. april

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.