Hader mig selv lige nu :-( (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

morethanperfect

Carina1977 skriver:

Jeg tør godt indrømme, at jeg faktisk også blev skuffet, dengang jeg fik at vide at jeg ventede en dreng. Jeg var bare helt sikker på at det var en pige, og havde mange forestillinger oppe i mit hoved omkring det. men skuffelsen gik altså ret hurtigt over....allerede den samme dag, var jeg ret så ligeglad, og tænkte hvor er det dejligt at han har det godt inde i min mave  Jeg synes ikke du skal hade dig selv, men tror det er en meget naturlig reaktion, hvis nu man havde regnet med en pige. men det går altså over igen

Jeg har valgt at jeg ikke vil have kønnet at vide denne her gang....både for at blive overrasket, men også fordi man jo inderst inde håber på en pige, når man har en dreng i forvejen. Jeg ved at når man har født den bette, så er man absolut ligeglad med hvilket køn det har....bare han/hun har det godt

Men synes altså ikke du skal hade dig selv....dine følelser er vel også reelle. Jeg tror ikke du er den første, der er blevet skuffet omkring sådan noget. Det gør absolut ikke dig til et dårligt menneske

Sådan havde jeg det også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

dorthemus

Tænk på, at små drenge (og store ) FORGUDER deres mødre mens der ofte er mange konflikter meller døtre og deres mødre når de blir teenagere

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

Åh, hvor er det dejligt at I alle skriver at det er ok at ha' det sådan, og at nogen af jer har haft samme følelser. Det hjælper rigtigt meget !!

Jeg vil sidde og kigge lidt på drengetøj på nettet, og så vil jeg lave mig en stor kop te. 

Anmeld

10. januar 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Tænk på, at små drenge (og store ) FORGUDER deres mødre mens der ofte er mange konflikter meller døtre og deres mødre når de blir teenagere

Ha ha, ja det kan du ha' ret i 

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Ha ha, ja det kan du ha' ret i 

Nemlig ...jeg ser ihvertfald ikke frem til døre der smækker og skrig og skrål

Anmeld

10. januar 2011

Valle81

Anonym skriver:

Tak Christina 

Dejligt at høre at du har haft det på samme måde, men nu er helt lykkelig for din dejlige dreng, og ham der er på vej 

Det er jeg bestemt:0)

Min lille Anton er det bedste, og en dreng er bare så sjov:0)

Prøv lige at se her - kan man andet end at synes drenge unger er lækre:0)

Anmeld

10. januar 2011

Moar2011

dorthemus skriver:

Nemlig ...jeg ser ihvertfald ikke frem til døre der smækker og skrig og skrål

hah

Anmeld

10. januar 2011

Valle81

dorthemus skriver:

Ha ha:0)

Åhh min kære, det starter sku allerede når de er 5-6 år:0)

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

Valle81 skriver:

Det er jeg bestemt:0)

Min lille Anton er det bedste, og en dreng er bare så sjov:0)

Prøv lige at se her - kan man andet end at synes drenge unger er lækre:0)

Århhh

Anmeld

10. januar 2011

dorthemus

Valle81 skriver:

Ha ha:0)

Åhh min kære, det starter sku allerede når de er 5-6 år:0)

SSCHYYYYYYYYYY ...lad mig nu blive i troen lidt længere..haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.