Hader mig selv lige nu :-( (lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Carina1977

Dorthe1986 skriver:

Ja jeg syntes også at tiden gik langsomt indtil jeg ramte 12. uge Men igen jeg fandt først ud af at jeg var gravid da jeg var i 7.-8. uge, så skulle heldigvis ikke rende og være så nervøs ret længe

Men nu går tiden stærkt, hele januar kommer til at gå med eksamener og februar og marts opgaver på studiet og ja så er det altså lige pludselig April

Jeg er 26+4 og sat til d. 14. april

Så kan det være du føder på min fødselsdag d. 12. april

og puha hvor har du da godt nok travlt  Husk at få hvilet ind imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Dorthe1986

Carina1977 skriver:

Så kan det være du føder på min fødselsdag d. 12. april

og puha hvor har du da godt nok travlt  Husk at få hvilet ind imellem

Ja det kan jo nemt være

Ja der er en del at se til, men jeg sørger allerede for at få hvilet. Heldigvis har vi ikke så mange undervisningstimer, så jeg kan planlægge mig ud af det meste og holde hvil, når jeg har behov for det

Anmeld

11. januar 2011

Anonym trådstarter

Jeg er kommet lidt mere ovenpå, men tar' mig selv i at tænke "kan jo være de tog fejl, og jeg får at vide at det er en pige" .... prøver virkelig at smide de tanker væk, og istedet glæde mig over den lille dreng, der kommer til verden senere på året.....

Tak for alle jeres søde, spændende og dejlige kommentarer 

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Jeg er kommet lidt mere ovenpå, men tar' mig selv i at tænke "kan jo være de tog fejl, og jeg får at vide at det er en pige" .... prøver virkelig at smide de tanker væk, og istedet glæde mig over den lille dreng, der kommer til verden senere på året.....

Tak for alle jeres søde, spændende og dejlige kommentarer 

Jeg har ikke læst alle kommentarer!

Men det lyder som om du er på "rette vej"

1/11-10 fik jeg at vide at jeg venter en dreng. Jeg var faktisk nærmest grædefærdig og klamrede mig til et håb om, at de havde taget fejl... Var SÅ sikker på det var en pige... Jeg var skuffet, og det der holdt mig oppe var, at det da trods alt var en sund og rask dreng, og at der er så mange der kæmper for at få børn, men det behøvede jeg ikke.

Efter en uges tid havde jeg fordøjet det, og tænkte "nåh ja, når det ikke kunne være anderledes, så kan jeg da håbe på en pige næste gang"

Nu skriver vi d. 11/1-11... Der er 10 uger til termin, og ved du hvad?? Jeg æææælsker min lille bassemand overalt på jorden! Værelset er færdig, skufferne fulde med så sejt (efter egen mening naturligvis) drengetøj og jeg glææææder mig til at hilse på mit lille vidunder!

Desværre er det lidt et tabu at ønske sig et bestemt køn for "når bare den er sund og rask"... Men jeg synes altså det er i orden at blive lidt skuffet, men det glæder mig, at du er ved at affinde dig med det hele! Det skal nok gå, og din baby bliver med garanti den lækreste, sødeste, smukkeste og dejligste du nogensinde har set

Anmeld

12. januar 2011

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Jeg har ikke læst alle kommentarer!

Men det lyder som om du er på "rette vej"

1/11-10 fik jeg at vide at jeg venter en dreng. Jeg var faktisk nærmest grædefærdig og klamrede mig til et håb om, at de havde taget fejl... Var SÅ sikker på det var en pige... Jeg var skuffet, og det der holdt mig oppe var, at det da trods alt var en sund og rask dreng, og at der er så mange der kæmper for at få børn, men det behøvede jeg ikke.

Efter en uges tid havde jeg fordøjet det, og tænkte "nåh ja, når det ikke kunne være anderledes, så kan jeg da håbe på en pige næste gang"

Nu skriver vi d. 11/1-11... Der er 10 uger til termin, og ved du hvad?? Jeg æææælsker min lille bassemand overalt på jorden! Værelset er færdig, skufferne fulde med så sejt (efter egen mening naturligvis) drengetøj og jeg glææææder mig til at hilse på mit lille vidunder!

Desværre er det lidt et tabu at ønske sig et bestemt køn for "når bare den er sund og rask"... Men jeg synes altså det er i orden at blive lidt skuffet, men det glæder mig, at du er ved at affinde dig med det hele! Det skal nok gå, og din baby bliver med garanti den lækreste, sødeste, smukkeste og dejligste du nogensinde har set

Tillykke med din kommende bassemand :-)

Jeg tænker lidt at det må være godt at komme ud med alle tankerne nu, så man ikke er en bitter én senere, når vidunderet er kommet til verden. Nu for jeg vendt hver en brik i hjernen, og jeg kan mærke at det er godt. 

Hvor køber du drengetøj? Jeg har kigget rundt, og synes der er lidt for meget brunt og grønt i 70'er print, til min smag 

Anmeld

12. januar 2011

Noneother

Jeg var osse sååå sikker på at jeg skulle have en pige. Jeg havde både fundet navn og alt muligt inden MD. Jeg havde endda flere gange drømt at det var en pige.
Jeg elsker lyserød, og det skulle være SÅ fint!! (Jeg har et overudviklet pynte-gen )

Men så blev maven scannet og der lå så en lille fyr.. Hmm. . Den skulle jeg godt nok lige vænne mig til. Jeg kunne slet ikke forholde mig til det på nogen måde lige der.

men der gik ikke lang tid før det var dybt ligemeget, og idag kan jeg slet ikke forestille mig at være "tøse-mor"
Selv når andre i min MG sidder med deres små piger.
Jeg ELSKER min lille vildbasse af en dreng, og ville ikke bytte ham for noget i verden. Han er uden tvivl det dejligste jeg nogensinde har set, og han bliver den bedste storebror for den næste, når den tid kommer. (storebrødre er det bedste &nbsp

Jeg har et seriøst blødt punkt for den dreng, og ja.. Den der "øv" følelse skal nok forsvinde helt og aldeles, det kan du være sikker på.

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Tillykke med din kommende bassemand :-)

Jeg tænker lidt at det må være godt at komme ud med alle tankerne nu, så man ikke er en bitter én senere, når vidunderet er kommet til verden. Nu for jeg vendt hver en brik i hjernen, og jeg kan mærke at det er godt. 

Hvor køber du drengetøj? Jeg har kigget rundt, og synes der er lidt for meget brunt og grønt i 70'er print, til min smag 

Tak

Jeg er også meget glad for at jeg "kun" nåede at tro det var en pige i ca. 20 uger

Jamen jeg køber tøj brugt og så kan jeg godt lide det tøj som metoo laver, og ellers h&m og lignende... er lidt nærrig med de helt små str. da de jo ikke kan passe dig ret længe.

Men jeg er enig, det er heller ikke alt tøjet der lige fanger min smag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.