Anonym skriver:
Jeg er kommet lidt mere ovenpå, men tar' mig selv i at tænke "kan jo være de tog fejl, og jeg får at vide at det er en pige" .... prøver virkelig at smide de tanker væk, og istedet glæde mig over den lille dreng, der kommer til verden senere på året.....
Tak for alle jeres søde, spændende og dejlige kommentarer 

Jeg har ikke læst alle kommentarer!
Men det lyder som om du er på "rette vej" 
1/11-10 fik jeg at vide at jeg venter en dreng. Jeg var faktisk nærmest grædefærdig og klamrede mig til et håb om, at de havde taget fejl... Var SÅ sikker på det var en pige... Jeg var skuffet, og det der holdt mig oppe var, at det da trods alt var en sund og rask dreng, og at der er så mange der kæmper for at få børn, men det behøvede jeg ikke.
Efter en uges tid havde jeg fordøjet det, og tænkte "nåh ja, når det ikke kunne være anderledes, så kan jeg da håbe på en pige næste gang"
Nu skriver vi d. 11/1-11... Der er 10 uger til termin, og ved du hvad?? Jeg æææælsker min lille bassemand overalt på jorden! Værelset er færdig, skufferne fulde med så sejt (efter egen mening naturligvis) drengetøj og jeg glææææder mig til at hilse på mit lille vidunder!
Desværre er det lidt et tabu at ønske sig et bestemt køn for "når bare den er sund og rask"... Men jeg synes altså det er i orden at blive lidt skuffet, men det glæder mig, at du er ved at affinde dig med det hele! Det skal nok gå, og din baby bliver med garanti den lækreste, sødeste, smukkeste og dejligste du nogensinde har set