Dinna88 skriver:
Vi deler tankegang ang. det sidste du skriver! 
Men det er da sørgeligt at du ikke er tilfreds med sammensætning af løn og arbejde - kan du ikke udforske dine muligheder? Hvordan kan det være at I nogle gange bruger flere penge end I har? For det er da bare rigtig træls at have det sådan, og jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i hvordan man kan gøre det - og det skriver jeg uden at dømme jer på nogen måder!! 
Mine muligheder for større løn er at læse videre. Men det er på su. Det kan slet ikke lade sig gøre med det liv og de behov/prioriteter, som vi har valgt.
Ang med at bruge flere penge, end der går ind, er det ikke så vildt. Der kan være en månde hvor der fx er 5 fødselsdage ell hvis vi skal til et bryllup osv. Der kan blive overtræk. Andre måneder er der + på kontoen. Det kører lidt op og ned. Ikke et problem.
Pointen var at vi bruger de penge vi har. Og vi nyder det. Vi er ikke ret gode til at spare op, men vi er gode til at bruge pengene på fællesskaber (ture, hyggeaftener, sæsonkort, ting til drengene osv)
Vi har en udemærket økonomi, men jeg gad godt tjene mere i forhold til det arb jeg laver og tidspunkterne.
Anmeld