maxpris for barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Nea85

DK skriver:

Jamen min Brio Sport er i alt fald. Der er en metal "ramme" hele vejen rundt under barnevognskassen. Man kan lige se kanten af den her på billedet

Ja, det kan jeg da godt se, nu du siger det!

Men på de nyere modeller er der ikke, de ligner Emmaljungas system (uden jeg overhovedet kender til det): http://baby-vest.dk/barnevogne-48/brio-102/brio-sport-09-171.html Jeg kunne ikke lige finde Babysams katalog på hjemmesiden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

LinLin

DK skriver:

Jamen min Brio Sport er i alt fald. Der er en metal "ramme" hele vejen rundt under barnevognskassen. Man kan lige se kanten af den her på billedet

Må jeg spørge hvornår din brio er fra? For vi har også en "sport" men den har ikke den der metalramme...

Og så kan jeg i øvrigt godt lige du reklamerer for ønskebørn i city vest - den er jeg også glad for!

Anmeld

10. januar 2011

Tanja1234

Vi valgte en kombivogn da vi både har en lille bil, men også rejser meget - både bilferie men også i det daglige turer vi meget rundt til venner og familie længere væk.

Derudover var det vigtigt for mig at få en vogn der er nem at have med at gøre bl.a. når man er ude og handle og så er jeg altså bare ikke til de store "skibe" som fx. Emmaljunga vognene.

Sovedelen løser vi med en billig brugt vogn til haven.

Valget faldt på en Concord Neo som ikke er set så meget herhjemme, men vi synes den er super smart, pæn og så passer den bare lige til os. Derudover passer vores autostol også i stellet så baby ikke skal ud af autostolen på de små indkøbsture..

Happy hunting...

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

DK skriver:

Barnevogn er smart som sovevogn. Kombivogn er smart som "transport-vogn". Så i må jo bare finde ud af hvad jeres behov er!

Brio Sing'en som vi har købt er lille i barnevognskassen, men jeg mener at Emmaljunga kombivognen er større i barnevognskassen, altså nærmere en barnevogn! Men det kan i jo spørge om!

Brio Sport er nummer 1 på listen Indtil videre... Intet købt, vi har kun kigget... Men den ser fin ud, også til vores behov...

Måtte lige komme med en update

Anmeld

10. januar 2011

DK

DAs mor skriver:

Må jeg spørge hvornår din brio er fra? For vi har også en "sport" men den har ikke den der metalramme...

Og så kan jeg i øvrigt godt lige du reklamerer for ønskebørn i city vest - den er jeg også glad for!

Uhh jamen min Brio er selvfølgelig gammel! Det kan da sagtens være at der er kommet et nyt system! Det havde pre-ammehjernen her slet ikke tænkt på!

Så selv om min Brio er så "fin" og ikke rusten eller noget, så er den jo faktisk... 8 år gammel nu!

Anmeld

10. januar 2011

DK

kitty skriver:

Brio Sport er nummer 1 på listen Indtil videre... Intet købt, vi har kun kigget... Men den ser fin ud, også til vores behov...

Måtte lige komme med en update

Spændende!!

Var i i Horsens? Synes du ikke bare deres butik der var blevet KÆMPE?

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

DK skriver:

Spændende!!

Var i i Horsens? Synes du ikke bare deres butik der var blevet KÆMPE?

Vi nåede kun til babysam i Vejle, for manden fik overarbejde. Vi tager til Horsens på lørdag. Men jeg har set butikken i Horsens udefra, og jo, den er KÆMPE. Jeg glæder mig til at skulle ind og snuse

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

DK skriver:

Jeg har en Brio Sport og den er fuldt understøttet

Hvad betyder fuldt understøttet??

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

Nea85 skriver:

Hmm.. I Babysams katalog ser det ud som om den ikke er, altså at den ikke har fuld rammedækning. Det var det, jeg mente, kunne bare ikke lige huske ordet

Forklar! Skal også ud og købe, og jeg ved ikke hvad det betyder...

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

kitty skriver:

Hvor meget vil I max give for en barnevogn? Hvad vægter I højt, og hvad kan man sagtens kan undvære, selvom sælgeren ikke mener det? De har sjovt nok altid lige 14 ting man ikke kan leve uden!

Jeg gav 2000 kr for min og der var vogn, med gode hjul, lift og to luxus madrasser !! .. købte insektnet for 80 kr ved siden af og regnslag med giraffer for 240 kr ca. ( der er giraffer indeni vognen, så sku jo matche hihi)

Og jeg er yderst tilfreds med min!!
Jeg spurgte også sælgeren hvad forskellen var, for jeg gad altså ikk bare betale ekstra fordi det var et mærkevare..
Han sagde at hvis man sku ha flere (3. 4 og 5 børn) børn holdte en dyrere vogn self lidt bedre.. og at emmaljunga samt odder var nordisk design.. og her i norden er lønningerne højere, så derfor var prisen jo også derefter... og ja.. det gad jeg bare ikk gi..
Self er der flotte farver og designs, men sys jeg ikk 6000 gjorde forskellen i for mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.