maxpris for barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Bavianis

DK skriver:

Søde Kitty!

Dig og din mand skal tage ud i barnevognsjunglen, og kigge SELV! Lad være med at få råd af sælgerne! I alt fald til at starte med! Især dem i Baby Sam er fulde af ----. Baby Sam ejer Odder barnevognen, og derfor synes de mærkeligt nok at Odder er det bedste!Odder ER en god vogn, men ikke nødvendigvis det bedste for jer!!

Bor du ikke her i nærheden (altså Østjylland?) Så tag evt. turen til Ønske Børn i "City Vest" i Århus. Der har jeg kun fået (og kun hørt om folk der har fået) SUPER god betjening, der var objektiv og guidede folk efter deres ønsker og ikke efter hvad butikken bare gerne ville sælge af mærke den dag! Vi var derinde og skulle kun have en lift, men fik rigtig god betjening alligevel, rigtig god vejledning og procenter, selv om vi ikke købte for en formue!!! (jeg var bl.a. i tvivl om jeg skulle købe en voksi eller en lift, og han rådgav neutralt, selvom han ville have tjent langt mere på voksi'en end liften som vi købte).

Knus Ditte, som købte en kombivogn, selv om en sælger i Baby Sam  ordret fortalte os at det var til direkte SKADE for vores barn, og om vi ikke kunne forstå at kun en Odder ville kunne opfylde de mindste krav af komfort og sikkerhed som fornuftige forældre ville tilbyde deres barn!! 

Haha! Var i BabySam idag, og her overhørte vi en sælger sige til en kunde, at "det godt kunne være at der var 2 års reklamation ifølge loven, men at den der barnevogn slet ikke ville holde i 2 år!!!" og da kunden måbede spurgte hvad hun så skulle købe: "Ja, hvis du ikke vil bruge mange penge kan du jo købe en brugt Odder, det er jo også bedre at købe en brugt Mercedes end en ny bil til 100.000".

Sindssygt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Nea85

Bavianis skriver:

Forklar! Skal også ud og købe, og jeg ved ikke hvad det betyder...

Fuld rammedækning betyder, at barnevognskassen er støttet hele vejen rundt af en "ramme", der sidder på stellet. Se forskellen på disse to:
Odder: http://www.oddervognen.dk/da/barnevogne/vogn/69/

Emmaljunga: http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_Star_Supreme-557.html

Håber det var "forklaring" nok, ellers må jeg prøve at uddybe

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Haha! Var i BabySam idag, og her overhørte vi en sælger sige til en kunde, at "det godt kunne være at der var 2 års reklamation ifølge loven, men at den der barnevogn slet ikke ville holde i 2 år!!!" og da kunden måbede spurgte hvad hun så skulle købe: "Ja, hvis du ikke vil bruge mange penge kan du jo købe en brugt Odder, det er jo også bedre at købe en brugt Mercedes end en ny bil til 100.000".

Sindssygt!!!

WHAT????

Anmeld

10. januar 2011

DK

Bavianis skriver:

Sindssygt!!!

Ja de er SINDSYGE i baby sam!

Jeg fortalte IGEN OG IGEN at jeg havde en barnevogn og kun skulle bruge noget der kunne være i bilen!

Hun fortalte så at min brio nok ikke var vandtæt, og om jeg ville have at barnet skulle blive helt vådt og koldt i ex. regnstorm?? For det ville ALDRIG ske i en Odder der var vand og vind tæt

Jeg tænker så bare at jeg 1. nok ville bruge regnslag (og gør dem med en Odder ikke også det?) og 2. nok ikke ville lægge mit barn ud og sove i barnevognen hvis det var stormvejr med kraftig regn!

ALTSÅ

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

kitty skriver:

WHAT????

Jamen det er jo fuldstændigt forkasteligt... Det var endda en sød "bedstemor" der var ude for at købe en vogn til sin datter... Magen til uforskammethed - OG provokerende adfærd overfor en kunde...

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Jamen det er jo fuldstændigt forkasteligt... Det var endda en sød "bedstemor" der var ude for at købe en vogn til sin datter... Magen til uforskammethed - OG provokerende adfærd overfor en kunde...

Jeg er fuldstændig målløs!!

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

Nea85 skriver:

Fuld rammedækning betyder, at barnevognskassen er støttet hele vejen rundt af en "ramme", der sidder på stellet. Se forskellen på disse to:
Odder: http://www.oddervognen.dk/da/barnevogne/vogn/69/

Emmaljunga: http://www.emmaljunga.com/dk/Barnevogn/Vaelg_din_Emmaljunga_vogn/Big_Star_Supreme-557.html

Håber det var "forklaring" nok, ellers må jeg prøve at uddybe

Okay - men hvad gør det? Jeg har jo netop kig på en Emmaljunga, og der er jo ikke den ramme...

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Bavianis skriver:

Okay - men hvad gør det? Jeg har jo netop kig på en Emmaljunga, og der er jo ikke den ramme...

Uh, det er godt du spørger.. Jeg er også blank

Anmeld

10. januar 2011

Nea85

DK skriver:

Ja de er SINDSYGE i baby sam!

Jeg fortalte IGEN OG IGEN at jeg havde en barnevogn og kun skulle bruge noget der kunne være i bilen!

Hun fortalte så at min brio nok ikke var vandtæt, og om jeg ville have at barnet skulle blive helt vådt og koldt i ex. regnstorm?? For det ville ALDRIG ske i en Odder der var vand og vind tæt

Jeg tænker så bare at jeg 1. nok ville bruge regnslag (og gør dem med en Odder ikke også det?) og 2. nok ikke ville lægge mit barn ud og sove i barnevognen hvis det var stormvejr med kraftig regn!

ALTSÅ

Ej, hvor er det vildt, at de opfører sig sådan. Sådan har jeg slet ikke oplevet personalet i de Babysamforretninger, jeg har været i.
Men det skulle ikke undre mig, at der kan være noget om snakken,  når nu de har patent på Odder barnevogne...

Anmeld

10. januar 2011

Nea85

Bavianis skriver:

Det gør, at kassen er stabiliseret hele vejen rundt og ikke begynder at hælde. Som jeg skrev tidligere har jeg set og hørt om rigtig mange barnevogne, som ikke har fuld rammedækning, der hælder nedad i fodenden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.