kitty skriver:
Hvor meget vil I max give for en barnevogn? Hvad vægter I højt, og hvad kan man sagtens kan undvære, selvom sælgeren ikke mener det? De har sjovt nok altid lige 14 ting man ikke kan leve uden!
HEJSA ;-)
Jeg lavede grundigt research og kender en, som har arbejdet et sted, hvor de sælges.
Emmaljunga er en barnevogn for designets skyld mest. De er SUUUUPER flotte og har også en god kaleche, men stellet får altså ikke top points. Mange gange står der stel med skilte på fx alo stellet, som babysam og ønskebørn ikke engang selv anbefaler man køber, fordi de går i stykker! GISP
Odder har været produceret i massevis af år og derfor er det den mest solide vogn. Det er ikke den kønneste designmæssigt i forhold til Emmaljunga, men det er naturligvis en smagssag. Odder er altså en robust og solid vogn, som holder længe og godt.
Teutonia er faktisk et super køb - lidt en mellemting mellem Odder og Emmaljunga designmæssigt, men en super god og solid vogn. Den har fået ok ros, skulle jeg fortælle videre fra en kender (ikke mig). Men også
for denne.
Det var de tre mærker, som jeg har researchet og fået anbefalet af en kender.
Vi købte vores på udsalg - en Odder med alostel i marineblå. Vi købte madrasser til barnevogn, til lift + lift + selvfølgelig barnevogn til 8000kr. Normalpris 11.000. Jeg er meget tilfreds med stabiliteten...savner lidt det smarte design fra Emmaljunga, men er glad for jeg ikke købte en pga. alle de problemer mine veninder har haft med deres. Vi har ingen problemer haft.
Det er også en smagssag, om man gider bruge penge på en lift. Jeg var nu glad for vores. Kender flere der bare brugte voksiposer, men jeg synes de er så små fra start, at de helt forsvinder i posen. Vi brugte voksipose lidt senere.
At købe en barnevogn er en smagssag. Nogle køber dem brugt, nogle på udsalg, nogle i Bilka.....tror ikke, at der er nogen gylden regel for, hvad der er rigtigt og forkert. Man har jo garanti på den, så det kan aldrig gå helt galt. Gør det, som I føler for, når I har hørt på alle de gode råd!
Glæder mig til at høre om jeres valg.
KRAM