maxpris for barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.127 visninger
66 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

otlitrom

Hvor meget vil I max give for en barnevogn? Hvad vægter I højt, og hvad kan man sagtens kan undvære, selvom sælgeren ikke mener det? De har sjovt nok altid lige 14 ting man ikke kan leve uden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Vingummien

Jeg købte en emmaljunga, jeg ser ikke på prisen men kvaliteten. Og jeg mener at de har en god kvalitet, og købte den med det hele, god madras osv

Jeg ved at mange sikkert vil sige at nogle af de billigere mærker er lige gode, men det er bare ikke min erfaring. Affjedring er bedre i emmaljunga, og derfor bedre for en selv at gå med. Man kan tydelig mærke forskel hvis man er vantil at gå med den ene slags.

Anmeld

8. januar 2011

Vingummien

kitty skriver:

Hvor meget vil I max give for en barnevogn? Hvad vægter I højt, og hvad kan man sagtens kan undvære, selvom sælgeren ikke mener det? De har sjovt nok altid lige 14 ting man ikke kan leve uden!

Og de ligger fra omkring de 7000 og opefter

Anmeld

8. januar 2011

Brams

Jeg vægter god kvalitet frem for pris, vi har en Emmaljunga Big Star Supreme Uniq, og er super glade for den. Vi købte en rigtig god madras for den der var med, var efter min mening ikke god nok til prinsessen

Jeg ville uden at blinke betale 10.000 kr. for en barnevogn med en god madras.

Anmeld

8. januar 2011

Fru'Rugaard

Vi har en emmaljunga, og den har vi givet 6400,- jeg vil nok max give 7000,- for en barnevogn.
Den vi havde først var den fra bilka, og den har slet ikke de samme detaljer som de dyre barnevogne.
f.eks. emmaljunga, de har en blød kant rundt inde i barnevognen, oppe ved barnet hoved, for at beskytte den bløde plet, de har aircondition, udluftning under barnevognen, som man kan lukke og åbne for, afghængig af vejret, så der kommer luft op under madrassen- og meget mere!
Og det er der ikke i de billige.

Rikke - mor til maja på 9 mdr.

Anmeld

8. januar 2011

Nea85

Jeg har bestilt en Odder Zip på letvægtsstel. Det jeg lagde vægt på var, at den skulle være fuldt understøttet (synes jeg har set og hørt om mange f.eks. emmaljunga og brio, der begynder at hænge efterhånden). Derudover kunne jeg også rigtig godt lide designet.

Jeg har hørt rigtig, rigtig godt om Trille Gigant, som fik Bedst i test hos tænk sidste år, den er ikke nær så dyr.

For noget tid siden købte vi en startpakke til barnevogn, hvor der var helsemadrasser, lagenunderlag, lagener, regnslag og myggenet med for 599 kr i Babysam under deres fødselsdagskampagne - jeg har set at man kan få lignende hos Ønskebørn til ca. 1200 kr, billigere hvis man køber den sammen med en vogn.

Odder er generelt lidt dyre vogne, og især hvis man skal have letvægtsstellet, til gengæld forventer jeg så også, at den sagtens kan holde til de næste børn også

Hilsen Linnea

Anmeld

8. januar 2011

DK

Nea85 skriver:

Jeg har bestilt en Odder Zip på letvægtsstel. Det jeg lagde vægt på var, at den skulle være fuldt understøttet (synes jeg har set og hørt om mange f.eks. emmaljunga og brio, der begynder at hænge efterhånden). Derudover kunne jeg også rigtig godt lide designet.

Jeg har hørt rigtig, rigtig godt om Trille Gigant, som fik Bedst i test hos tænk sidste år, den er ikke nær så dyr.

For noget tid siden købte vi en startpakke til barnevogn, hvor der var helsemadrasser, lagenunderlag, lagener, regnslag og myggenet med for 599 kr i Babysam under deres fødselsdagskampagne - jeg har set at man kan få lignende hos Ønskebørn til ca. 1200 kr, billigere hvis man køber den sammen med en vogn.

Odder er generelt lidt dyre vogne, og især hvis man skal have letvægtsstellet, til gengæld forventer jeg så også, at den sagtens kan holde til de næste børn også

Hilsen Linnea

Jeg har en Brio Sport og den er fuldt understøttet

Anmeld

8. januar 2011

anmaj

Vi købte en Odder vogn og den er jeg så glad for.

vi gav 8000 kr for den uden lift, madras og alt tilbehør.

men det var det eneste punkt vi ikke ville spare på, for den skulle kunne holde til de børn vi vil have, og vægten skulle være så lav som muligt.

jeg har nemlig ikke så god ryg og min mor er heller ikke så stærk.

Anmeld

8. januar 2011

otlitrom

DK skriver:

Det er også stadig den vi hælder mest til. Men jeg er stadig nysgerrig efter at høre, hvad andre vil give for en vogn, uden at blinke...

Anmeld

8. januar 2011

Nea85

DK skriver:

Hmm.. I Babysams katalog ser det ud som om den ikke er, altså at den ikke har fuld rammedækning. Det var det, jeg mente, kunne bare ikke lige huske ordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.