maxpris for barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

otlitrom

Baagøe skriver:

Jeg havde sat mig et max på 8t. Mine krav var punktérfri hjul og letvægtstel

De krav har jeg også! Hvilken en valgte du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

DK

kitty skriver:

Kombivognen "spøger" også lidt i mit sind.. For jeg synes det er smart....

Hvad er det også for et valg at sætte en gravid til?

Vores bliver heller ikke sovevogn.. Jeg tror ikke jeg er tryg ved at lade junior sove ude, vi bor på 2. sal...

For pokker altså... Nå, men bjørnefar og jeg må ud og kigge...

Barnevogn er smart som sovevogn. Kombivogn er smart som "transport-vogn". Så i må jo bare finde ud af hvad jeres behov er!

Brio Sing'en som vi har købt er lille i barnevognskassen, men jeg mener at Emmaljunga kombivognen er større i barnevognskassen, altså nærmere en barnevogn! Men det kan i jo spørge om!

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

lisbethita skriver:

So true 

Har forresten foreslået bjørnen, at vi bare svejser et håndtag bag på "gøje" og så bruger den som barnevogn Prisen ville være næsten den samme

Anmeld

10. januar 2011

DK

kitty skriver:

Tak

Vi starter her i Vejle, og så en tur til Horsens i Ønskebørn. Den skulle være god (hvorimod den i Vejle skulle være ret så skidt...)

Og efter du nævnte Århus, så tænker jeg vi tager en tur derop også...

Dem i Horsens er flinke. De har lige udvidet butikken så den er blevet KÆMPE stor. Den ligger under biografen overfor Bilka! Men de er ikke til at hugge eller stikke i når det kommer til lidt ekstra procenter! Der er den i Århus helt kanon!!

Anmeld

10. januar 2011

Kløver

kitty skriver:

Hvor meget vil I max give for en barnevogn? Hvad vægter I højt, og hvad kan man sagtens kan undvære, selvom sælgeren ikke mener det? De har sjovt nok altid lige 14 ting man ikke kan leve uden!

vi har givet 4000 kr for vores inkl lift og pusletaske, og købt en barnevognspakke ved siden af, og jeg havde forventet maks 6000 kr for en barnevogn.

Vi har valgt en basson grande soft, da den er i god kvalitet og ikke alt for dyr, og har en masse lækre ting, vi har kun købt de nødvendige til vognen, som var i barnevognspakken, alt muligt ekstra kan man jo altid se om man får brug for, men synes nu de på dne konto har været super gode til at vejlede i Ønskebørn i Fredericia

Håber i finder en super lækker vogn, som dækker jeres behov

Anmeld

10. januar 2011

Karo

Vi købte en Emmaljunga da vi syndes den passede til vores behov

Vi valgte ikke at købe en ekstra madres til hverken liften eller barnevognen da vi ikke syndes det var nødvendigt.

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

kitty skriver:

Kombivognen "spøger" også lidt i mit sind.. For jeg synes det er smart....

Hvad er det også for et valg at sætte en gravid til?

Vores bliver heller ikke sovevogn.. Jeg tror ikke jeg er tryg ved at lade junior sove ude, vi bor på 2. sal...

For pokker altså... Nå, men bjørnefar og jeg må ud og kigge...

Vi var også meget i tvivl, for der er jo ikke noget langt liggemål i en kombi! Men til gengæld kan klapvognsdelen ligge helt ned, og hvis den lille så ligger trygt og godt i en voksi, så tror jeg det er helt fint til transport, og ellers har jeg fået anbefalet at det, når babyen er stor nok til det selvfølgelig, kun er rart at babyen sidder op, når man fx er på gåtur, så den kan følge med i, hvad der sker. Den vogn vi har købt, har vendbart styr, dvs. vi kan vende det om så babyen med tiden kan sidde og kigge frem for sig, i stedet for ind på os hele tiden, det tror jeg vi bliver glade for, når den lille når den alder hvor den gerne vil følge med i hvad der sker

vi bor på 3. sal så jeg vidste også med mig selv, at sovevognen skal være påa altanen, det bliver ikke nede i baggården..

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

DK skriver:

Barnevogn er smart som sovevogn. Kombivogn er smart som "transport-vogn". Så i må jo bare finde ud af hvad jeres behov er!

Brio Sing'en som vi har købt er lille i barnevognskassen, men jeg mener at Emmaljunga kombivognen er større i barnevognskassen, altså nærmere en barnevogn! Men det kan i jo spørge om!

For mig -uden at have talt med manden- tænker jeg det største behov er transporten-delen.. At kunne gå tur og komme rundt i byen, komme fra A-B.. For jeg tænker ikke jeg er tryg ved at lade junior sove i gården...

Arhmen altså, I don't know! Nu kigger vi, så tager vi den derfra!

Anmeld

10. januar 2011

lisbethita

kitty skriver:

Har forresten foreslået bjørnen, at vi bare svejser et håndtag bag på "gøje" og så bruger den som barnevogn Prisen ville være næsten den samme

Ha ha ha ha....god plan ellers. Trille ville da også se pæn ud med en bøjle ;-) 

Anmeld

10. januar 2011

lisbethita

kitty skriver:

Vi skal ud og kigge idag, når bjørnen kommer hjem.

Vi får ingen støtte, hverken fra mine eller hans forældre... Så det bliver arven fra "oldefar" der må hjælpe...

Vil gerne have en god vogn, men ved også at når/HVIS der kommer et barn mere, er vores økonomiske situation nok også væsentlig anderledes, da vi så begge arbejder. Jeg er stadig stud med ussel SU og minus overskd til arbejde

Det er sgu svært... Men tak fr dine råd, ven... Jeg havde samme "idé" om Emmaljunga...

Selv tak ;-) Man bliver heller ikke rig af at være på dagpenge... SUK! Men jeg synes også det er vigtigt med en god solid vogn. En vigtig detalje. Sørg for at købe en rigtig barnevogn - ikke kombi, fordi de vokser altså for hurtigt ud af de der kombier + de mindre barnevogne. Jeg ved ikke hvor stor Brio er, men kig lige på størrelserne, når I står dernede. I bliver sikkert vældigt forvirrede af de mange mærker. Det gjorde vi. Babysam i Vejle har fået dårlige anmeldelser. Min veninde fra skibet vil anbefale Ønskebørn i Kolding eller Babysam i Kolding. De er langt mere serviceminded, hvis der skulle gå noget galt med vognen. 

Men held og lykke!! ;-) SPÆNDENDE!!!!!!

Ih...Glæder mig til at komme i arbejde igen....men gad vide, hvor det bliver?? Kbh? Århus? Odense? Ligenu tyder det på det første!! Du hører nærmere.

PS: HUSK JEG HAR FØDSELSDAG PÅ TORSDAG ;-) ;-) Jeg har altid en mani med at minde folk om min fødselsdag. Underlig tendens, ha ha! 

KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.