maxpris for barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

lisbethita

chun skriver:

Jeg har haft 3 forskellige vogne til mine 4 unger. En billig til den ældste, men det var ingen succes. En Silver Cross til nr 2, som er en FANTASTISK flot vogn. Dog har den lille liggemål og fylder rigtig meget, da den ikke kan slås meget sammen, så har man ikke så meget plads i bilen er den ikke ideel. Til 3 og 4 barn havde jeg en Brio, som jeg var meget glad for til nr 3, men da nr 4 skulle bruge den blev den hurtig skæv og løs, ( selvom jeg passer rigtig meget på mine vogne )  Denne gang, til nr 5 har jeg valgt en ODDER ZIP på letvægts-stel. Den er fuld understøttet. Har gas-støddæmper, så den vipper lige op og ned og ikke skæv op og ned. Stort liggemål ( som jeg vægter højt ) MEGET nem at samle og slå sammen og fylder intet slået sammen. Har man brug for at hjulene skal af, når den skal med i bilen, sidder selve akslen PÅ hjulene, så selve stellet kun fylder, stort set, hvad vare-kurven fylder. Vi gav ca 10.000 kr for vogn og lift. Så kommer madrasser ved siden af. Dog holder ODDER prisen rigtig godt, hvis man vil sælge den igen. Jeg valgte helt klart med hjertet denne gang og havde sparet op til lige den jeg gerne ville ha`

Men som DK skriver, i skal selv gå og finde ud af det. For det så forskelligt, hvad man vægter og hvad man har brug for.

Ønsker jer go` jagt, for ja, der er meget at ta´ stilling til

Vh Charlotte

So true 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

lisbethita

kitty skriver:

Det er også stadig den vi hælder mest til. Men jeg er stadig nysgerrig efter at høre, hvad andre vil give for en vogn, uden at blinke...

Jeg blinkede helt vildt...ha ha ha! Jeg synes skisme det var mange penge, men vi fik støtte fra forældrene. Jeg tænkte langsigtet - for jeg ville have en, som kunne holde til mere end 1 barn. Den bruges jo hver eneste dag, så den skal jo være god. 

Spændende med brio... ;-) Hvornår skal I vælge? 

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Skouboe skriver:

Jeg havde en Odder til Freja - den fungerede slet ikke for os... skrammel for at sige det lige ud.

Jeg har hørt en masse mindre godt om Emmaljunga og efter at have kigget lidt rundt, endte jeg med en Trille Gigant til Silja. Den vandt sidste gang Tænk & Test testede barnevogne, og den er lige nummeret billigere end de dyre vogne.

Det der var vigtigt for os - udover kørekomforten - var liggemålet. Min mand er 2 meter høj, og begge tøserne slægter deres far på, så vi har behov for et langt liggemål.

Sæt jer ned og snak om hvad der betyder noget - eller hvad I kunne forestille jer var vigtigt og så tag rundt og kig/spørg/prøvekør.

Trille er også på min "liste".... Som det står nu er vi mest til Brio eller Trille.. Der er også mange der er glade for Basson vogne...

It's a jungle!

Men vi skal ud og kigge på vogn idag, når bjørnen kommer hjem!

Anmeld

10. januar 2011

Sofia

Hej Kitty. Vi har købt en kombimodel fra Emmaljunga, og mener den kom til at koste 5500 i alt. Derudover købte vi en voksi, som vi kan bruge i klapvognsdelen, når kassen bliver for lille. Samt et overlæder og en lift, prisen inkl. voksi var 7000 husker jeg! Vi kiggede på maaange forskellige, vi endte med en kombimodel da vi bor inde midt i Århus C og kun skal bruge den som transportvogn, og altså ikke som sovevogn. Vi køber yderligere en brugt barnevogn til altanen, som så kommer til at fungere som sovevogn. Jeg ved, jeg bliver rigtig glad for kombimodellen når jeg skal rundt i byen, shoppe, på biblioteket, Uni, i busser og tog. Vi har ikke bil!

Men du må rundt og kigge og se hvad der tiltaler dig mest, jeg kan varmt anbefale ønskebørn i Århus, da du der virkelig får en god vejledning - langt bedre end jeg har fået andre steder.

Hvor bliver det spændende, når I skal på indkøb

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

lisbethita skriver:

Jeg blinkede helt vildt...ha ha ha! Jeg synes skisme det var mange penge, men vi fik støtte fra forældrene. Jeg tænkte langsigtet - for jeg ville have en, som kunne holde til mere end 1 barn. Den bruges jo hver eneste dag, så den skal jo være god. 

Spændende med brio... ;-) Hvornår skal I vælge? 

Vi skal ud og kigge idag, når bjørnen kommer hjem.

Vi får ingen støtte, hverken fra mine eller hans forældre... Så det bliver arven fra "oldefar" der må hjælpe...

Vil gerne have en god vogn, men ved også at når/HVIS der kommer et barn mere, er vores økonomiske situation nok også væsentlig anderledes, da vi så begge arbejder. Jeg er stadig stud med ussel SU og minus overskd til arbejde

Det er sgu svært... Men tak fr dine råd, ven... Jeg havde samme "idé" om Emmaljunga...

Anmeld

10. januar 2011

DK

Nea85 skriver:

Hmm.. I Babysams katalog ser det ud som om den ikke er, altså at den ikke har fuld rammedækning. Det var det, jeg mente, kunne bare ikke lige huske ordet

Jamen min Brio Sport er i alt fald. Der er en metal "ramme" hele vejen rundt under barnevognskassen. Man kan lige se kanten af den her på billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2011

DK

kitty skriver:

Vi skal ud og kigge idag, når bjørnen kommer hjem.

Vi får ingen støtte, hverken fra mine eller hans forældre... Så det bliver arven fra "oldefar" der må hjælpe...

Vil gerne have en god vogn, men ved også at når/HVIS der kommer et barn mere, er vores økonomiske situation nok også væsentlig anderledes, da vi så begge arbejder. Jeg er stadig stud med ussel SU og minus overskd til arbejde

Det er sgu svært... Men tak fr dine råd, ven... Jeg havde samme "idé" om Emmaljunga...

Hvor bliver det spændende!!

Rigtig god fornøjelse!!

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Hej Kitty. Vi har købt en kombimodel fra Emmaljunga, og mener den kom til at koste 5500 i alt. Derudover købte vi en voksi, som vi kan bruge i klapvognsdelen, når kassen bliver for lille. Samt et overlæder og en lift, prisen inkl. voksi var 7000 husker jeg! Vi kiggede på maaange forskellige, vi endte med en kombimodel da vi bor inde midt i Århus C og kun skal bruge den som transportvogn, og altså ikke som sovevogn. Vi køber yderligere en brugt barnevogn til altanen, som så kommer til at fungere som sovevogn. Jeg ved, jeg bliver rigtig glad for kombimodellen når jeg skal rundt i byen, shoppe, på biblioteket, Uni, i busser og tog. Vi har ikke bil!

Men du må rundt og kigge og se hvad der tiltaler dig mest, jeg kan varmt anbefale ønskebørn i Århus, da du der virkelig får en god vejledning - langt bedre end jeg har fået andre steder.

Hvor bliver det spændende, når I skal på indkøb

Kombivognen "spøger" også lidt i mit sind.. For jeg synes det er smart....

Hvad er det også for et valg at sætte en gravid til?

Vores bliver heller ikke sovevogn.. Jeg tror ikke jeg er tryg ved at lade junior sove ude, vi bor på 2. sal...

For pokker altså... Nå, men bjørnefar og jeg må ud og kigge...

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

kitty skriver:

Hvor meget vil I max give for en barnevogn? Hvad vægter I højt, og hvad kan man sagtens kan undvære, selvom sælgeren ikke mener det? De har sjovt nok altid lige 14 ting man ikke kan leve uden!

Jeg havde sat mig et max på 8t. Mine krav var punktérfri hjul og letvægtstel

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

DK skriver:

Hvor bliver det spændende!!

Rigtig god fornøjelse!!

Tak

Vi starter her i Vejle, og så en tur til Horsens i Ønskebørn. Den skulle være god (hvorimod den i Vejle skulle være ret så skidt...)

Og efter du nævnte Århus, så tænker jeg vi tager en tur derop også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.