maxpris for barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Bavianis

Nea85 skriver:

Det gør, at kassen er stabiliseret hele vejen rundt og ikke begynder at hælde. Som jeg skrev tidligere har jeg set og hørt om rigtig mange barnevogne, som ikke har fuld rammedækning, der hælder nedad i fodenden..

Årh, crap. Jeg vælger SÅ meget med hjertet, så det er bare så træls når man får sådan nogle praktiske informationer...

Men også meget godt selvfølgelig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Nea85

Bavianis skriver:

Årh, crap. Jeg vælger SÅ meget med hjertet, så det er bare så træls når man får sådan nogle praktiske informationer...

Men også meget godt selvfølgelig...

Man skal jo også bare vælge den man falder for!  I mit tilfælde var det bare en Odder Zip  Kan rigtig godt lide designet, at den har langt liggemål og at den har fuld rammedækning.

Man skal bare huske, at når der er fuld rammedækning, fylder stellet som regel mere, når det er klappet sammen.. Det skal man jo også have med i sine overvejelser (og ja, det ER en sand jungle!)

Anmeld

10. januar 2011

MetteMTH

Jeg har en Odder Zip.. Den er jeg mega glad for, nem at skille og samle..  Tror vi gav omkring 11.000 kr, kan ikke helt huske det, men det var sgu dyrt.. Men jeg faldt pladask for denne her med det samme, os fordi den er helt vild let at gå med og så er det jo en total lækker vogn  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2011

SHERO

Jeg fik en Scandia af min mor, den kostede ikke alverden 4000 kr m. lift ca. 5500 med madrasser, regnslag og myggenet. Jeg har været SÅ glad for den. Den er med fuld rammedækning, har ligge mål på 97, super fjedring (eller hvad mad kalder det) lomme til babyalarm (det er fedt) Jeg har været/er super glad for den. Men har nu mest brugt min Silvercross i forår/sommer perioden fordi den er så flot, men knap på praktisk når der er sne og regn..  

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

Mette88 skriver:

Jeg har en Odder Zip.. Den er jeg mega glad for, nem at skille og samle..  Tror vi gav omkring 11.000 kr, kan ikke helt huske det, men det var sgu dyrt.. Men jeg faldt pladask for denne her med det samme, os fordi den er helt vild let at gå med og så er det jo en total lækker vogn  

Præcis. Den er super dyr... Jeg kan ikke lide nogle af de farvekombier der er fremme nu (2011), og skal man designe selv bliver prisen svimlende... Men havde valgt den hvis "money wasn´t an object"...

Anmeld

10. januar 2011

Nea85

Tullen85 skriver:

Jeg fik en Scandia af min mor, den kostede ikke alverden 4000 kr m. lift ca. 5500 med madrasser, regnslag og myggenet. Jeg har været SÅ glad for den. Den er med fuld rammedækning, har ligge mål på 97, super fjedring (eller hvad mad kalder det) lomme til babyalarm (det er fedt) Jeg har været/er super glad for den. Men har nu mest brugt min Silvercross i forår/sommer perioden fordi den er så flot, men knap på praktisk når der er sne og regn..  

Jeg mener at have hørt et sted, at Scandia er produceret af Odder, men jeg er slet ikke sikker.. Men de minder også utroligt meget om hinanden

Anmeld

11. januar 2011

Pige2009

kitty skriver:

De krav har jeg også! Hvilken en valgte du?

Emmaljunga Big Star Supreme med UniQ stel og jeg er super glad for den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.