Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

sarahb

Risen skriver:

Okay, så vil jeg prøve. Undskyld hvis det er helt ude af sporet for er dårlig menneskekender. Hehe

Jeg tror du er en pige som går op i hvordan du ser ud til hverdag.  Det slår mig at du er en blid person og meget stilsikker - nok generelt rimelig sikker på dig selv. Mærketøj kan sikkert finde i dit klædeskab og barnets også. Hjemme har du også en ren lys stil, med blanding af ikea og moderne ting. Tror ikke du er typen der har mange nips stående men derimod et mere lyst og "rent" hjem (kunne ikke lige finde udtrykket) 

personlighedsmæssigt er du helt rigtig.
Jeg er meget sikker og et meget sikker mht til min stil og mit udseende.. Og elsker at gøre noget ud af mig selv...

Jeg ELSKER dog nips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

sarahb

noname skriver:

Jeg er ik go til sådan noget gætteri, men vil bare lige sige at jeg synes du er vildt smuk

Hvor er du SØD, tusinde tak... Rødmer lige lidt

Anmeld

8. januar 2011

fif

tioyv skriver:

her er jeg

(det er ikk min egen stue jeg står i)

Hmm det jo svært men udfra dit hår kunne du godt ligne en med nogle friske farver i hjemmet plus en masse hygge! Tror du en en frisk pige, som elsker hjemme hygge, men alligevel også en der går ud på cafe med veninderne!

Passer noget af det hehe ?

Anmeld

8. januar 2011

Risen

sarahb skriver:

personlighedsmæssigt er du helt rigtig.
Jeg er meget sikker og et meget sikker mht til min stil og mit udseende.. Og elsker at gøre noget ud af mig selv...

Jeg ELSKER dog nips

Hihi undskyldte da på forhånd  - Men smuk det er du i hvert fald

Anmeld

8. januar 2011

tioyv

fif skriver:

Hmm det jo svært men udfra dit hår kunne du godt ligne en med nogle friske farver i hjemmet plus en masse hygge! Tror du en en frisk pige, som elsker hjemme hygge, men alligevel også en der går ud på cafe med veninderne!

Passer noget af det hehe ?

je det ikk helt forkert  er total hygge menneske, både hjemme og med veninderne 

væggene er hvide. men der er nogle enkelte ting der er skrald på

Anmeld

8. januar 2011

fif

tioyv skriver:

je det ikk helt forkert  er total hygge menneske, både hjemme og med veninderne 

væggene er hvide. men der er nogle enkelte ting der er skrald på

Nååå, så ramte jeg da ikk helt skævt!!

Anmeld

8. januar 2011

tioyv

fif skriver:

Nååå, så ramte jeg da ikk helt skævt!!

nej det var ret godt ramt vildt at man kan se det ud fra et billed..

Anmeld

8. januar 2011

fif

tioyv skriver:

nej det var ret godt ramt vildt at man kan se det ud fra et billed..

Ja, det sku meget skægt! men på mit billed har jeg jo blomsret bukser på, så ku det jo godt ligne lidt at jeg var en hippi type, som der osse er blevet skrevet , men det er jeg overhovedet ikk hihi

Anmeld

8. januar 2011

Den lykkelige

Ha ha det er en sjov ide  Prøver lige med mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2011

tioyv

fif skriver:

Ja, det sku meget skægt! men på mit billed har jeg jo blomsret bukser på, så ku det jo godt ligne lidt at jeg var en hippi type, som der osse er blevet skrevet , men det er jeg overhovedet ikk hihi

he he nej det kan godt snyde lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.