linselouise skriver:
jeg tror at du er et meget glad menneske til daglig. Du har ikke noget temperament overhovedet! Du er sådan en man kan sige noget rigtig dårligt til og så vil du prøve at vende det til noget positivt. Du har ikke en stor familie, måske en lillebror? Dine forældre er skilt men du har et godt forhold til begge. Du er B-menneske. Du har et afslappet forhold til din mor-rolle på den gode måde, dvs du er ikke overbeskyttende overfor dit barn men er naturligvis stadig en rigtig god mor som elsker sit barn ubetinget!
Jeg gætter på at du er alenemor (kan ikke se din profil) Du bor i en 3V med dit barn. Der er hvide vægge og lyse møbler. Din holdning til rod er at det gør ikke noget at man kan se at der er børn i hjemmet. Men derfor er der stadig pænt når du får gæster på besøg.
Er jeg fuldstændig gal på den? haha 
Hihi, hvor dejligt du gad prøve..
MEN må sige at du har taget fejl i stort set alt.. HAHA 
Jeg er en glad person ja, men jeg har temperament, STORT! Jeg kan tænde af på 2 sek, og tager som regelt tingene personligt når folk siger noget grimt 
Jeg har en stor familie KÆMPE faktisk!
1 søster, 2 brødre - og så har mine forældre 3 plejedrenge der bor ved dem. De havde også en pige, men hun er der ikke mere. Mine forældre er ikke skilt, men de har ikke været sammen siden jeg var 1 år, min mor har været gift med den mand jeg kalder far siden jeg var 2 år. min biologiske far snakker jeg da med, men da han er en drukkenbolt går der tit længe imellem - vi ses ca 1 gang om året, og det er kun nogen timer.
JA jeg elsker Noah ubetinget, men pga min sygdom som dræner alle mine kræfter (som lægerne ikke aner hvad er
) til tider, er jeg de gange vist en C mor (hvis der er noget der hedder det.. hehe) - Men ja, ellers er jeg en B mor, "hov - faldt du?? - op igen, det ikk noget at græde over"
Jeg er ikke spor pyldret
Jeg er absolut ikke alenemor
Jeg er sammen med Brian på snart fjerde år. Vi bor i hus, 5 værelses med egen have, garage og helt pivetøjet. hehe.. Jeg er et væææærre rodehoved, og roder med alt jeg har fingrene i, hvis jeg ikke havde Brian ville jeg ikke turde gætte på hvordan her ville se ud.. LOOOL..
Laaangt svar, men det syntes jeg hører til når du var så sød at ville gætte mig 
Men du havde da ret i at jeg elsker min søn ubetinget 
Hehehehe