Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

frk Jensen

9510 skriver:

Jamen ser lige om vi ikke kunne komme ned når cille har fri her kl 12,, kunne være rart nok at komme lidt ud

Så kunne man jo lige få handlet lidt samtid,,, satser på hun gider med

hehe.. jamen jeg er hjemme ca halv et.. har fri 11.40 og skal lige hjem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

9510

frk Jensen skriver:

hehe.. jamen jeg er hjemme ca halv et.. har fri 11.40 og skal lige hjem..

Jamen så er det jo fint,, Oliver skulle gerne lige have en lur først,,, satser på at vi er nede ved dig 13-13.30 så

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

9510 skriver:

Jamen så er det jo fint,, Oliver skulle gerne lige have en lur først,,, satser på at vi er nede ved dig 13-13.30 så

Super.. Jeg skal bare hente bette prinsen 14.30...

Anmeld

7. januar 2011

9510

frk Jensen skriver:

Super.. Jeg skal bare hente bette prinsen 14.30...

yes yes,,, ses så

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

9510 skriver:

yes yes,,, ses så

Anmeld

7. januar 2011

Tanja84

Pyuha.... synes bare denne første uge er gået VILDT hurtig, og kan slet ikke forstå det allerede er week. Men det er jo kun dejligt

Bliver hentet af min mand omkring kl. 14 (alt efter hvordan det lige passer med Emma lur), også skal jeg ud forbi arbejde og sige hej (vi arbejder sammen). Herefter skal vi lige om Ikea på turen hjem, og have købt de sidste småting til Emma nye værelse.

Vi begyndte mellem jul og nytår og sætte en væg op inde i vores spisestue, så Emma kan få sit eget værelse. Så i morgen og søndag er der dømt byggedage, så vi kan få gjort Emma værelse og den nye spisestue færdig.

Min far kommer heldigvis og hjælper, så mon ikke jeg om lørdagen hygger om mine to arbejdsmænd, med lidt god mad

Anmeld

7. januar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Vi skal hente ny seng når manden kommer hjem fra arbejde  Derudover ved jeg ikke lige hvad planerne er, men nok lidt kæreste hygge med en god film og lidt konsol... måske lidt baby-shopping, hvem ved

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

Dut-ugle skriver:

Vi skal hente ny seng når manden kommer hjem fra arbejde  Derudover ved jeg ikke lige hvad planerne er, men nok lidt kæreste hygge med en god film og lidt konsol... måske lidt baby-shopping, hvem ved

Uhhh baby shopping...
Jeg fik lige stillet lysten til at shoppe den anden dag.. Ny jakke, 4 trøjer og 4 par bukser til sønnike

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

Tanja84 skriver:

Pyuha.... synes bare denne første uge er gået VILDT hurtig, og kan slet ikke forstå det allerede er week. Men det er jo kun dejligt

Bliver hentet af min mand omkring kl. 14 (alt efter hvordan det lige passer med Emma lur), også skal jeg ud forbi arbejde og sige hej (vi arbejder sammen). Herefter skal vi lige om Ikea på turen hjem, og have købt de sidste småting til Emma nye værelse.

Vi begyndte mellem jul og nytår og sætte en væg op inde i vores spisestue, så Emma kan få sit eget værelse. Så i morgen og søndag er der dømt byggedage, så vi kan få gjort Emma værelse og den nye spisestue færdig.

Min far kommer heldigvis og hjælper, så mon ikke jeg om lørdagen hygger om mine to arbejdsmænd, med lidt god mad

Ja den første uge er gået helt vildt stærk, men kun dejligt nok... endelig weekend igen, hvor vi kan sove til længere end kl seks..

Ja god mad høre weekenden til..

Anmeld

7. januar 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
frk Jensen skriver:

Uhhh baby shopping...
Jeg fik lige stillet lysten til at shoppe den anden dag.. Ny jakke, 4 trøjer og 4 par bukser til sønnike

Super  godt januar udsalget er opfundet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.