Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Jeg fik voldsomme veer, kom så ind på fødegangen og fik sprøjten i låret der skulle stoppe veerne, den virkede tilsyneladende også fint, men jeg havde såååååå frygtelig ondt, de fandt så ud af, at det var kejsersnittet fra Lauge der var ved at springe, så ud skulle han, da jeg alligevel ikke ville kunne holde ham inde meget længere, men han er så fin, så fin, og får så meget ros af sygeplejerskerne og lægerne, så vi håber at Mandag er vores lykkedag

årh for dælen.. Sikke noget da...

Jeg fortalte lære tove på skolen om det idag.. Hun stivnede helt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Hvem?

frk Jensen skriver:

årh for dælen.. Sikke noget da...

Jeg fortalte lære tove på skolen om det idag.. Hun stivnede helt..

Ha ha, ja det var nu heller ikke li meningen at han skulle være samme årgang som hans storebror, men sådan gik det jo, så de kommer da til at følges ad

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Ha ha, ja det var nu heller ikke li meningen at han skulle være samme årgang som hans storebror, men sådan gik det jo, så de kommer da til at følges ad

Det blir godt når de bliver så tætte..

Anmeld

7. januar 2011

CarinaSB

frk Jensen skriver:

Nice sweet..

Ja vi skal bare hygge imorgen og op til frederik og frida. Glæder mig helt vildt til at se især frederik igen

Jeg har lige hentet marcus, og nu ser han telefuckerne... Han er HELT væk i dem..

Hov sig lige til per at jeg bare er HAMMER glad for at vi flyttede om, det er bare blevet SÅ godt..

Det bliver da super hyggeligt .. Han syntes os det blev rigtig godt :)

Anmeld

7. januar 2011

9510

CarinaSB skriver:

Det bliver da super hyggeligt .. Han syntes os det blev rigtig godt

Det ser skide godt ud Har lige været der oppe en tur

Anmeld

7. januar 2011

CarinaSB

9510 skriver:

Det ser skide godt ud Har lige været der oppe en tur

takker .. :) det kan være jeg skal sige til ham at han skal satse på at blive inretnings akitekt ;)

Anmeld

7. januar 2011

9510

CarinaSB skriver:

takker .. det kan være jeg skal sige til ham at han skal satse på at blive inretnings akitekt

Ja det var da en vej og gå;-) For det ser altså bare godt ud oppe ved hende nu...

og det virker bare meget større

Anmeld

7. januar 2011

CarinaSB

9510 skriver:

Ja det var da en vej og gå;-) For det ser altså bare godt ud oppe ved hende nu...

og det virker bare meget større

ja det virker som om at hun har fået en større stue :)

Anmeld

7. januar 2011

9510

CarinaSB skriver:

ja det virker som om at hun har fået en større stue

Ja helt vildt, han må have et godt øje for indretning

Anmeld

8. januar 2011

Lise 26

frk Jensen skriver:

Uhh det blir spændende hvad for en kjole i får købt. Da min søn skulle døbes var det i samme kjole som jeg havde på da jeg blev døbt for 24 år siden..

det blev ikke en dåbskjole, men et rigtig smart jakkesæt. de dåbskjoler de havde tilbage var meget meget feminine og min dreng er faktisk meget dreng at se på, så det ville næsten være synd .-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.