Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
frk Jensen skriver: Hvor er det fedt at du har lidt tid til spontanitet... bare en eftermiddag/ aften på sofaen og bare slappe af, helt uden at skulle noget..
Hvor er det fedt at du har lidt tid til spontanitet... bare en eftermiddag/ aften på sofaen og bare slappe af, helt uden at skulle noget..
Jaaa eller en tur i byen måske Intet er umuligt Men en sofa slapper kan jeg med god samvittighed tage, nu jeg får rørt mig fra morgenstunden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nókkvadis skriver: Ja det bliver meget rart nu og komme lidt ud og hygge med min hest nu når jeg render ind og ud til Hospitaler med den lille lige og komme ud og tænke på noget andet
Ja det bliver meget rart nu og komme lidt ud og hygge med min hest nu når jeg render ind og ud til Hospitaler med den lille lige og komme ud og tænke på noget andet
duddi. skriver: Jaaa eller en tur i byen måske Intet er umuligt Men en sofa slapper kan jeg med god samvittighed tage, nu jeg får rørt mig fra morgenstunden
frk Jensen skriver: ja det er rart at få tankerne på noget andet end lige sygehus halløj.. Jeg glæder mig helt vildt til imorgen eftermiddag/aften.. Ren hygge med veninde og drengene.
ja det er rart at få tankerne på noget andet end lige sygehus halløj.. Jeg glæder mig helt vildt til imorgen eftermiddag/aften.. Ren hygge med veninde og drengene.
ja men du må en super weekend
Nókkvadis skriver: ja men du må en super weekend
jeg skal ud og købe dåbskjole med min søster.. ellers bare hygge med min mand og min søn
Lise 26 skriver: jeg skal ud og købe dåbskjole med min søster.. ellers bare hygge med min mand og min søn
frk Jensen skriver: Wooop jeg har fri til middag idag..Så skal jeg handle ind på vejen hjem fra skole, gøre lidt rent og så hente banditten fra Vuggestue tidligt.. Og så hjem og hygge os, se en tegnefilm eller to og lave noget lækkert aftensmad.. Så skal vi se disney, og marcus skal puttes.. Så kan moar her slappe af på sofaen og nyde roen. Lørdag formiddag skal vi have ryddet op i hans legesager... Der er bare rigtig meget han er vokset fra.. Når han har sovet til middag skal vi op til min søde veninde og hendes dejlige unger.. så skal vi spille wii og have noget godt at spise.. søndag køre vi hjem igen, og så skal vi vist bare hygge os, ordne vasketøj og gøre klar til en ny uge.. Hvad med jer, hvad står jeres weekend på? Knus
Wooop jeg har fri til middag idag..Så skal jeg handle ind på vejen hjem fra skole, gøre lidt rent og så hente banditten fra Vuggestue tidligt.. Og så hjem og hygge os, se en tegnefilm eller to og lave noget lækkert aftensmad.. Så skal vi se disney, og marcus skal puttes.. Så kan moar her slappe af på sofaen og nyde roen. Lørdag formiddag skal vi have ryddet op i hans legesager... Der er bare rigtig meget han er vokset fra.. Når han har sovet til middag skal vi op til min søde veninde og hendes dejlige unger.. så skal vi spille wii og have noget godt at spise.. søndag køre vi hjem igen, og så skal vi vist bare hygge os, ordne vasketøj og gøre klar til en ny uge.. Hvad med jer, hvad står jeres weekend på? Knus
Vi skal bare hygge hele weekenden, Manden kommer selvfølgelig ikke hjem
Så det bliver nok bare til hygge og afslapning, måske et smut ud til de gamle, så jeg kan slappe lidt af
Håber da i får en fantastisk weekend
9510 skriver: Vi skal bare hygge hele weekenden, Manden kommer selvfølgelig ikke hjem Så det bliver nok bare til hygge og afslapning, måske et smut ud til de gamle, så jeg kan slappe lidt af Håber da i får en fantastisk weekend
frk Jensen skriver: øvvvv da... I kunne bare kigge ned i eftermiddag hvis det er.. Har jo alt det tøj til ollie og så kan vi altid finde ud af det med finanserne senere Jahh vi skal jo op til frederik og frida imorgen
øvvvv da... I kunne bare kigge ned i eftermiddag hvis det er.. Har jo alt det tøj til ollie og så kan vi altid finde ud af det med finanserne senere Jahh vi skal jo op til frederik og frida imorgen
Jamen ser lige om vi ikke kunne komme ned når cille har fri her kl 12,, kunne være rart nok at komme lidt ud
Så kunne man jo lige få handlet lidt samtid,,, satser på hun gider med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128