Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

betski

frk Jensen skriver:

Hvor er det fedt at du har lidt tid til spontanitet... bare en eftermiddag/ aften på sofaen og bare slappe af, helt uden at skulle noget..

Jaaa eller en tur i byen måske Intet er umuligt Men en sofa slapper kan jeg med god samvittighed tage, nu jeg får rørt mig fra morgenstunden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

frk Jensen

Nókkvadis skriver:

Ja det bliver meget rart nu og komme lidt ud og hygge med min hest nu når jeg render ind og ud til Hospitaler med den lille lige og komme ud og tænke på noget andet

ja det er rart at få tankerne på noget andet end lige sygehus halløj..

Jeg glæder mig helt vildt til imorgen eftermiddag/aften.. Ren hygge med veninde og drengene.

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

duddi. skriver:

Jaaa eller en tur i byen måske Intet er umuligt Men en sofa slapper kan jeg med god samvittighed tage, nu jeg får rørt mig fra morgenstunden

Ja det er det fri weekender skal bruges til.. Jeg har ingen fri weekender, men NYDER når min søn er hos min mor til overnatning engang i mellem..

Anmeld

7. januar 2011

Stald

frk Jensen skriver:

ja det er rart at få tankerne på noget andet end lige sygehus halløj..

Jeg glæder mig helt vildt til imorgen eftermiddag/aften.. Ren hygge med veninde og drengene.

ja men du må en super weekend

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

Nókkvadis skriver:

ja men du må en super weekend

I lige måde..

Anmeld

7. januar 2011

Lise 26

jeg skal ud og købe dåbskjole med min søster.. ellers bare hygge med min mand og min søn

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

Lise 26 skriver:

jeg skal ud og købe dåbskjole med min søster.. ellers bare hygge med min mand og min søn

Uhh det blir spændende hvad for en kjole i får købt. Da min søn skulle døbes var det i samme kjole som jeg havde på da jeg blev døbt for 24 år siden..

Anmeld

7. januar 2011

9510

frk Jensen skriver:

Wooop jeg har fri til middag idag..

Så skal jeg handle ind på vejen hjem fra skole, gøre lidt rent og så hente banditten fra Vuggestue tidligt..

Og så hjem og hygge os, se en tegnefilm eller to og lave noget lækkert aftensmad.. Så skal vi se disney, og marcus skal puttes.. Så kan moar her slappe af på sofaen og nyde roen.

Lørdag formiddag skal vi have ryddet op i hans legesager... Der er bare rigtig meget han er vokset fra..

Når han har sovet til middag skal vi op til min søde veninde og hendes dejlige unger.. så skal vi spille wii og have noget godt at spise..

søndag køre vi hjem igen, og så skal vi vist bare hygge os, ordne vasketøj og gøre klar til en ny uge..

Hvad med jer, hvad står jeres weekend på?

Knus

Vi skal bare hygge hele weekenden, Manden kommer selvfølgelig ikke hjem

Så det bliver nok bare til hygge og afslapning, måske et smut ud til de gamle, så jeg kan slappe lidt af

Håber da i får en fantastisk weekend

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

9510 skriver:

Vi skal bare hygge hele weekenden, Manden kommer selvfølgelig ikke hjem

Så det bliver nok bare til hygge og afslapning, måske et smut ud til de gamle, så jeg kan slappe lidt af

Håber da i får en fantastisk weekend

øvvvv da... I kunne bare kigge ned i eftermiddag hvis det er.. Har jo alt det tøj til ollie og så kan vi altid finde ud af det med finanserne senere

Jahh vi skal jo op til frederik og frida imorgen

Anmeld

7. januar 2011

9510

frk Jensen skriver:

øvvvv da... I kunne bare kigge ned i eftermiddag hvis det er.. Har jo alt det tøj til ollie og så kan vi altid finde ud af det med finanserne senere

Jahh vi skal jo op til frederik og frida imorgen

Jamen ser lige om vi ikke kunne komme ned når cille har fri her kl 12,, kunne være rart nok at komme lidt ud

Så kunne man jo lige få handlet lidt samtid,,, satser på hun gider med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.