Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

frk Jensen

Nalle skriver:

Idag: skal vi have handlet, ud til min mor og spise, op og tage sol og træne begge to imens børnene bliver passet ved min mor

Lørdag: Skal vi bare slappe af, og have ordnet vasketøj og gjort lidt rent.

Søndag: Ved vi ikke endnu, vi kan godt li' at være spontane

hihi... Det er så skønt bare lige pludselig at finde på noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

frk Jensen

PernilleB skriver:

neeejh, hvor det bare lyder hyggeligt..!!! kæresten og jeg skal en tur i biffen og min mor passer anja... og så skal vi have ryddet op i lejligheden..

Hvor kommer du fra..??

Jeg er fra nordjylland..

Det blir da hyggeligt med en tur i biffen.. dejligt med lidt voksentid..

Anmeld

7. januar 2011

Nalle

frk Jensen skriver:

hihi... Det er så skønt bare lige pludselig at finde på noget.

Helt bestemt

Det plejer bare at være dyre spontane ideer, som en tur til ikea eller tyskland

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

Nalle skriver:

Helt bestemt

Det plejer bare at være dyre spontane ideer, som en tur til ikea eller tyskland

nice.. . det er altid godt at få fyldt lageret op med sodavand osv..

Anmeld

7. januar 2011

Nalle

frk Jensen skriver:

nice.. . det er altid godt at få fyldt lageret op med sodavand osv..

Ja

Anmeld

7. januar 2011

betski

Min datter skal over til sin far, så jeg skal veninde hygge i aften. I morgen formiddag skal jeg ud og undervise z umba. Og derefter har jeg ingen planer. Meget underligt at opleve det, men så er der plads til noget spontanitet Så jeg ser frem til en skøn weekend uden de vilde planer

Anmeld

7. januar 2011

Koen.

som den ser ud nu så SYGDOM SYGDOM OG SYGDOM lillepigen har fået en virus, hoster og infektion i øret! så jeg skal vidst bare lege sygeplejerske

Anmeld

7. januar 2011

lotte32

Jamen idag har jeg fri, så der skal huset have den helt store omgang, og i eftermiddag, skal jeg ha sønnen med til frisør, og bagefter skal vi ose lidt inde i byen og ha købt ind 

Imorgen skal jeg på job, mens min mand og søn går igang med en større makeover af kælderen (oprydning, maling og nyt gulv)

Og søndag skal vi hente min datter ved hendes far og så skal vi til fødselsdag ved min mindste bror 

Så en aktiv weekend her

Lotte

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

duddi. skriver:

Min datter skal over til sin far, så jeg skal veninde hygge i aften. I morgen formiddag skal jeg ud og undervise z umba. Og derefter har jeg ingen planer. Meget underligt at opleve det, men så er der plads til noget spontanitet Så jeg ser frem til en skøn weekend uden de vilde planer

Hvor er det fedt at du har lidt tid til spontanitet... bare en eftermiddag/ aften på sofaen og bare slappe af, helt uden at skulle noget..

Anmeld

7. januar 2011

Stald

frk Jensen skriver:

Ja så er den weekend brugt..
Dejligt at have lidt tid til dig selv også..

Ja det bliver meget rart nu og komme lidt ud og hygge med min hest nu når jeg render ind og ud til Hospitaler med den lille lige og komme ud og tænke på noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.