Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

TbCp

Idag står den på engang træning når jeg har fri.

Lørdag skulle Liva og jeg mødes med nogle af navlestrengs-tøserne og søndag til min svigerfars fødselsdag, men Liva ligger lige nu med feber, så ved ikke om vi kommer afsted.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

K.Rehder

Vi tager en tiltrængt kæreste-hygge-shoppe-tur til Århus imorgen formiddag, efter en jul og et nytår fuld af familie i hele hytten (selv om det var hyggeligt, var det også lidt hårdt når man har en lille energisluger i mawsen)

Vil have købt de sidste småting til bettefisen, nogle nye trøjer til mig (som er lange nok til at dække maven) og lidt selvforkælelse med en god frokost ved Åen. Det er med at nyde hinanden alt hvad man kan inden vores datter kommer til verden

God weekend allesammen

Anmeld

7. januar 2011

JustMe

I dag skal kæresten og jeg vist bare kærestehygge efter en hård arbejdsuge for ham; glæææder mig til at se ham!

I morgen skal vi først til kønsskanning for at få bekræftet kønnet på den lille i maven, og bagefter skal vi videre til min kusines fødselsdag. Forhåbentlig har hun en massefint  tøj fra hendes den største, som vi kan købe, og så har hun lige føde en dreng i november, som vi skal se for første gang

Søndag står den atter på afslapning, eller hvis jeg er heldig en tur til kæréstens grandkusine for at se på flere babyting

Anmeld

7. januar 2011

Hvem?

frk Jensen skriver:

Wooop jeg har fri til middag idag..

Så skal jeg handle ind på vejen hjem fra skole, gøre lidt rent og så hente banditten fra Vuggestue tidligt..

Og så hjem og hygge os, se en tegnefilm eller to og lave noget lækkert aftensmad.. Så skal vi se disney, og marcus skal puttes.. Så kan moar her slappe af på sofaen og nyde roen.

Lørdag formiddag skal vi have ryddet op i hans legesager... Der er bare rigtig meget han er vokset fra..

Når han har sovet til middag skal vi op til min søde veninde og hendes dejlige unger.. så skal vi spille wii og have noget godt at spise..

søndag køre vi hjem igen, og så skal vi vist bare hygge os, ordne vasketøj og gøre klar til en ny uge..

Hvad med jer, hvad står jeres weekend på?

Knus

Jeg er hjemme på weekend med min store dejlige højtelskede dreng, mens manden er på sygehuset med den lille ny, så nu skal weekenden bruges på hygge med Lauge, inden han for alvor bliver storebror <3

Anmeld

7. januar 2011

CarinaSB

Heysa Sweety :)

jamen den her weekend skal der ikke ske det vilde .. Tror bare vi skal slappe af når Noah er blevet hentet .. måske lige et lille visit hos min far inden vi skal hjem :D

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

Kloks Kone skriver:

Vi tager en tiltrængt kæreste-hygge-shoppe-tur til Århus imorgen formiddag, efter en jul og et nytår fuld af familie i hele hytten (selv om det var hyggeligt, var det også lidt hårdt når man har en lille energisluger i mawsen)

Vil have købt de sidste småting til bettefisen, nogle nye trøjer til mig (som er lange nok til at dække maven) og lidt selvforkælelse med en god frokost ved Åen. Det er med at nyde hinanden alt hvad man kan inden vores datter kommer til verden

God weekend allesammen

Jeps nyd det nu inden to bliver til 3...

Hormon flip og INGEN ordentlig nattesøvn kan godt tære lidt på kræfterne når prinsessen kommer..

God fornøjelse..

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

CarinaSB skriver:

Heysa Sweety

jamen den her weekend skal der ikke ske det vilde .. Tror bare vi skal slappe af når Noah er blevet hentet .. måske lige et lille visit hos min far inden vi skal hjem

Nice sweet..

Ja vi skal bare hygge imorgen og op til frederik og frida. Glæder mig helt vildt til at se især frederik igen

Jeg har lige hentet marcus, og nu ser han telefuckerne... Han er HELT væk i dem..

Hov sig lige til per at jeg bare er HAMMER glad for at vi flyttede om, det er bare blevet SÅ godt..

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

SanneBoe skriver:

Jeg er hjemme på weekend med min store dejlige højtelskede dreng, mens manden er på sygehuset med den lille ny, så nu skal weekenden bruges på hygge med Lauge, inden han for alvor bliver storebror <3

Årh altså.. de små mænd.. Har slet ikke fået skrevet STOOOORT tillykke med nr to..

hvordan kan det være at han kom så meget før tid?

Anmeld

7. januar 2011

Sabina92

Vi skal bare have en hygge weekend, Vi trænger til at nyde hinanden lidt, inden baby boy melder sin ankomst

I aften står den ihvertfald på pizza og film, mums..

GOD WEEKEND PIWER

Anmeld

7. januar 2011

Hvem?

frk Jensen skriver:

Årh altså.. de små mænd.. Har slet ikke fået skrevet STOOOORT tillykke med nr to..

hvordan kan det være at han kom så meget før tid?

Jeg fik voldsomme veer, kom så ind på fødegangen og fik sprøjten i låret der skulle stoppe veerne, den virkede tilsyneladende også fint, men jeg havde såååååå frygtelig ondt, de fandt så ud af, at det var kejsersnittet fra Lauge der var ved at springe, så ud skulle han, da jeg alligevel ikke ville kunne holde ham inde meget længere, men han er så fin, så fin, og får så meget ros af sygeplejerskerne og lægerne, så vi håber at Mandag er vores lykkedag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.