Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

wamse

frk Jensen skriver:

øv da.. god bedring.. Jeg er helt sikker på at hun kvikker op, når hun skal lege med modellervoks.

Det gør hun helt sikkert, det er første gang vi selv skal prøve at lave vores egen modellervoks, så det synes hun er spændende. Tror jeg køber frugtfarve også, så hun kan lege lidt med farverne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

JulieE

Når jeg har fri her kl 13, skal jeg lige handle ind til weekenden og hente guldet. Så tror vi tager et smut i Toys'r'rus og bytter de sidste julegaver og bare hygge/kigger

Imorgen har jeg inviteret hele familien i biffen. Jeg fik 4 bif billetter i julegave fra arbejdet, så vi skal ind og se "Megemind". Det bliver Line på 4 års første biftur

Søndag står den på hygge og leg herhjemme og om aftenen har jeg desværre vagt på jobbet (klares heldigvis hjemme ved computeren)

God weekend til jer alle

Anmeld

7. januar 2011

th

vores weekend stod på en tur i sommerhus, men da jeg har været skidt hele natten, vente vi med at se hvad vi gør.

JEg har fri i dag, og min kæreste har fri kl. 16. så håber snart det dumme mad vil blive nede i maven, så vi kan komme afsted.

Ellers skal jeg bare være hjemme i min seng, hvis jeg ikke får det bedre.

Anmeld

7. januar 2011

Charlotte Wberg

Jeg skal bare slappe af og vente på at der kommer et flammehav af veer, der ryster min verden og får min lille pige ud hehe.

Lørdag kommer mandens kusine med babyseng og pudslebord og drikker en kop kaffe eller ti... og skal sikkert besvare tlf og sige neeeej der er stadig intet sket ud over de små søde forberedende plukveer...

Søndag er der ingen planer, så mon ikke også det bliver lidt klargøring og afslapning... Hygge med den store og manden og lidt tv kiggeri..

Så tja der sker ikke så meget her, andet end afventning  og vejret ligger ikke op til at man gider gå og hygge nede i byen, det er for koldt og glat at kører...

Mon Baby-Rosa ved at det er koldt her ude siden hun gemmer sig i sin hule...

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

MoarJ skriver:

Tusind tak...  

Ah vi skal vidst også en tur i skoven med hunden... 

Hehe... ja lidt aktive skal vi ad være..

Anmeld

7. januar 2011

Mira0911

frk Jensen skriver:

Hehe... ja lidt aktive skal vi ad være..

Hehe jep... 

Anmeld

7. januar 2011

Stald

frk Jensen skriver:

Wooop jeg har fri til middag idag..

Så skal jeg handle ind på vejen hjem fra skole, gøre lidt rent og så hente banditten fra Vuggestue tidligt..

Og så hjem og hygge os, se en tegnefilm eller to og lave noget lækkert aftensmad.. Så skal vi se disney, og marcus skal puttes.. Så kan moar her slappe af på sofaen og nyde roen.

Lørdag formiddag skal vi have ryddet op i hans legesager... Der er bare rigtig meget han er vokset fra..

Når han har sovet til middag skal vi op til min søde veninde og hendes dejlige unger.. så skal vi spille wii og have noget godt at spise..

søndag køre vi hjem igen, og så skal vi vist bare hygge os, ordne vasketøj og gøre klar til en ny uge..

Hvad med jer, hvad står jeres weekend på?

Knus

Sønnen her skal på weekend hos hans far så i dag bliver han dog hentet til aftesmad tid så regner med han spiser med også skal jeg bare slappe..

I morgen skal jeg op til min hest og ride bagefter skal jeg hjem og i bad osv skal i biografen med min bedste ven og se Harry Potter.

Søndag får jeg sønnen hjem igen fordi jeg skal ti føsdag hos min storebror og hans kæreste deres datter min dejlige lille Niece bliver 1 år og der vil jeg gerne have sebastian med

det var så min weekend

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

Nókkvadis skriver:

Sønnen her skal på weekend hos hans far så i dag bliver han dog hentet til aftesmad tid så regner med han spiser med også skal jeg bare slappe..

I morgen skal jeg op til min hest og ride bagefter skal jeg hjem og i bad osv skal i biografen med min bedste ven og se Harry Potter.

Søndag får jeg sønnen hjem igen fordi jeg skal ti føsdag hos min storebror og hans kæreste deres datter min dejlige lille Niece bliver 1 år og der vil jeg gerne have sebastian med

det var så min weekend

Ja så er den weekend brugt..
Dejligt at have lidt tid til dig selv også..

Anmeld

7. januar 2011

Nalle

Idag: skal vi have handlet, ud til min mor og spise, op og tage sol og træne begge to imens børnene bliver passet ved min mor

Lørdag: Skal vi bare slappe af, og have ordnet vasketøj og gjort lidt rent.

Søndag: Ved vi ikke endnu, vi kan godt li' at være spontane Regner med vi tager en tur i biografen.

Anmeld

7. januar 2011

PernilleB

frk Jensen skriver:

Wooop jeg har fri til middag idag..

Så skal jeg handle ind på vejen hjem fra skole, gøre lidt rent og så hente banditten fra Vuggestue tidligt..

Og så hjem og hygge os, se en tegnefilm eller to og lave noget lækkert aftensmad.. Så skal vi se disney, og marcus skal puttes.. Så kan moar her slappe af på sofaen og nyde roen.

Lørdag formiddag skal vi have ryddet op i hans legesager... Der er bare rigtig meget han er vokset fra..

Når han har sovet til middag skal vi op til min søde veninde og hendes dejlige unger.. så skal vi spille wii og have noget godt at spise..

søndag køre vi hjem igen, og så skal vi vist bare hygge os, ordne vasketøj og gøre klar til en ny uge..

Hvad med jer, hvad står jeres weekend på?

Knus

neeejh, hvor det bare lyder hyggeligt..!!! kæresten og jeg skal en tur i biffen og min mor passer anja... og så skal vi have ryddet op i lejligheden..

Hvor kommer du fra..??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.