Hvad står jeres weekend på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

frk Jensen

Rosa skriver:

Hihi, det er med unger, sååh... 

Ååårh for den da...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Vores weekend står på at flytte, da vi har malet og gjort huset rent, så nu er det endelig lige til at flytte ind i Og vi glæder os alle tre, SÅ meget...

Bliver dejligt at få sit eget nye, store hus Det en lettelse og have fundet huset, efter at have ledt så længe...

Så vores weekend står på flytning og hygge i vores nye hus..

God weekend til Jer allesammen...

Anmeld

7. januar 2011

frk Jensen

FruAagaard skriver:

Vores weekend står på at flytte, da vi har malet og gjort huset rent, så nu er det endelig lige til at flytte ind i Og vi glæder os alle tre, SÅ meget...

Bliver dejligt at få sit eget nye, store hus Det en lettelse og have fundet huset, efter at have ledt så længe...

Så vores weekend står på flytning og hygge i vores nye hus..

God weekend til Jer allesammen...

Så nice søde.. Har skrevet en sms til dig, men du har ike svaret?

Anmeld

7. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

frk Jensen skriver:

Så nice søde.. Har skrevet en sms til dig, men du har ike svaret?

Det vil jeg lige få gjort med det samme - du ved, en dag tager en anden og der er jo altid så meget, sorry

Og jeps, det er fanf'ckingtastisk nice

Anmeld

7. januar 2011

grinbidderen

Jeg ligger med bækkenbunds smerter så idag skal bare slappes af men imorgen skal manden på overarbejde så han har først fri kl.12 men når han kommer hjem tager vi til kbh for at hjælpe min mor med at finde en lækker lænestol hun kan holde ud af at side i og så overnatter vi der til søndag hvor manden jeg og vores søn skal til navngivnings fest hos min venindes datter... og bagefter hjem og flade er spændt på hvor hårdt det bliver for mit bækken...

Anmeld

7. januar 2011

Mormilla

Idag skal vi bare hygge med noget godt mad Men i morgen skal vi til jule tam tam hos svigermor´med pakkespil og det hele

Søndag står nok os på noget hygge

Anmeld

7. januar 2011

Sofia

Jeg skal læse til eksamen, suk suk suk. Men i morgen er der dog også en forsinket familiejulefrokost jeg kan se frem til

Anmeld

7. januar 2011

Sees

I aften skal jeg med en veninde i byen - Hun rejser 8 mdr. til Island, på søndag, så der skal lige siges ordentlig farvel
Imorgen skal jeg en tur i Ikea og biffen med eks'en - Det glæder jeg mig rigtig meget til. Vi plejer at hygge os rigtig meget.
Og søndag kommer Emilsen hjem, og så skal vi vidst bare hyggenygge

Anmeld

7. januar 2011

Frøken Sørensen

I skal da rigtig hygge... Dejligt

I dag skal jeg have gjort rent og bagt en masse! Vi skal nemlig holde vores søns 1 års fødselsdag i morgen! Så skal tidligt op i morgen og bage videre + lave kage og alt det andet...

Søndag skal vi bare slappe af og nyde vi har hjemmet for os selv igen! Nogle fra min side af familien kommer allerede i eftermiddag og er til søndag, så der er fyldt op

Anmeld

7. januar 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg skal sidde i beredskab hos en pragtfuld gammel dame

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.