Hvilke bleer bruger I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Mai-pigen

Vi bruger Vibelle, dem brugte jeg også til min ældste søn..

Om natten bruger vi pt Libero, da Vibelle ikke kunne holde ham tør der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Leonora

vi har altid brugt dem fra aldi...de er super gode. I øjeblikket bruger vi dem fra Rema1000 og de er også super gode og har vundet bedst i test for nyligt

Anmeld

9. januar 2011

NinaNymannMadsen

bruger babycare eller änglamark de laver os bleer.

de er gode nok og ikke alt for dyre. og så skider hun sjællent uden for med dem hvilket hun har gjort med de andre slags vi har prøvet

Anmeld

9. januar 2011

millesofie

Jeg bruger stofbleer

der er mange grunde til det og nogle af dem kommer her :

overondet er det er bedre for min pige, og det er bedre for miljøet.

men ja det er også fordi at hun sikker ikke kan tåle engangsbleer da jeg er allergisk over for dem og min lillebro (som nu er 5år) også er allergisk over for dem, så har nok bare noget mod dem generalt.

så synes jeg det er uhyggeligt at man ikke får af vide hvad der er i bleerne og at producenterne ikke er forpligtet til at skrive det på pakkerne! der kan jo være alt i og for et par mdr siden købte jeg så en pakke pampers (vi var syge med roskildesyge, ud af begge ender) og tænkte at det var mest hygienisk men så kom jeg hjem med de bleer og finder at indholdet i bleen er af en slags gele kugler!!?!!

fy føj da hvor klamt!!!! meget kan jeg gå med til men helt ærligt det er sgu ulækkert, jeg gik hele pakken igennem for at se hvad der var i bleerne og der var INTET at finde

så ja min Tinke-fis hun har stof på numsen, for det ved Mor hvad er

Anmeld

9. januar 2011

millesofie

Leneur skriver:

Vi har prøvet libero, pampers, huggies og vibelle men nu er det kun landlord fra rema.

Med libero og pampers havde hun konstant rød numse. Huggies tissede hun igennem og vibelle, synes jeg, dufter en anelse af parfume, så herhjemme er landlord det bedste for min datter.

prøv stofbleer

min pige er en rigtig stor tisser og vi har ingen uheld herhjemme, nok fordi at jeg jo bestemmer hvor meget bleen skal kunne suge

Anmeld

9. januar 2011

TTM

Min datter bruger dem fra Lidl, det er de eneste hun kan tåle...

Anmeld

9. januar 2011

lucas<3

smillaluna skriver:

Jeg har stemt Libero. Har prøvet alle andre bleer lige fra Aldis de billige til de dyrere mærker, men der er ingen der er så gode som Libero efter min mening.

er helt enig med dig.

Anmeld

9. januar 2011

Mormilla

Vi bruger dem fra rema1000 fordi jeg synes at de er super gode. Han tisser ikke uden for og de suger godt synes jeg...

Anmeld

9. januar 2011

pussepige

Her hjemme bruger vi lige for tiden Libero til Tobias fordi vi kunne få nogle rigtig billigt ellers plejer vi at bruge dem fra Lidl til ham.. Elias bruger vi  huggies til da han tisser igennem de andre mærker vi har prøvet..

Anmeld

9. januar 2011

rk_07

Her hjemme bliver der brugt Toujours dem fra Lidl, de er super gode... Hvis det ikke lige er dem så er det Libero men de er bare meget dyrere... Vi har prøvet dem fra Aldi men det var ikke noget for os... Men kan varmt anbefale dem fra Lidl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.