Hvilke bleer bruger I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Tdittmann

JustAnotherName skriver:

Vi bruger VIBELLE bleer fra Aldi.

De er virkelig gode til prisen - De holder på det de skal (vi har aldrig uheld med at det ryger udenfor bleen), de sidder godt på vores børns numser, og så er de ikke stive i det som mange billig-bleer ellers godt kan være, syntes jeg - PLUS den bonus, at de jo er billige !!!

af samme årsag bruger vi også Vibelle herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

morethanperfect

Det er meget forskelligt ... For det meste bruger vi libero , men andre gange bruger vi nogle fra føtex som jeg ikke lige kan huske navnet på .. Syns Libero er en tant bedre .. Men de andre kan sagtens bruges

Anmeld

6. januar 2011

dorthemus

Änglamark

Anmeld

6. januar 2011

grinbidderen

Vi har prøvet alle slags bleer til vores søn men han tisser igennem dem alle undtagen liberos så herhjemme bruger vi libero, og nu når de er begyndt at skulle have bleer med i vuggestuen selv så vil jeg prøve at købe et billigt mærke igen og se om han stadigvæk har samme problem med at tisse igennem for ellers ville det være billigst til vuggesteun at have de billige men om natten skifter vi aldrig til ham før han er ble-fri. hvad baby kommer til at bruge er nok osse libero/pampers det første stykke tid og derefter billig mærke hvis det kan lade sig gøre..

Anmeld

6. januar 2011

maria_wlt

Vi bruger  VIBELLE bleer fra Aldi.. Altid gjort og er MEGET tilfreds.. 

Anmeld

6. januar 2011

lauras*mor*

vi bruger vibelle fra aldi... og det er simpelt, for det er de bedste til vores datter.. vi har prøvet både  pampers og libero, og libero er også gode, men alt for dyre.. Pampers var jeg meget skuffet over.. Lige nu har vi fået en pakke huggies.. de suger ikke lige så godt, og min datters numse er faktisk halvvåd når hun vågner om morgenen hvilket hun aldrig før har været.. jeg tror vi bruger dobbelt så mange bleer med huggies end med vibelle..

Anmeld

6. januar 2011

Jibbe

Frej bruger pampers og har gjort det i et par måneder. Først brugte vi libero da han var helt lillebitte, så skiftede vi til vibelle fra Aldi men efter en del uheld prøvede vi os frem og fandt ud af at pampers var det bedste herhjemme. Så pampers baby dry om natten og pampers active fit om dagen.

Anmeld

6. januar 2011

LenaJohansen

Huggies og babycare

Anmeld

8. januar 2011

anne2009

Hej bruger mest huggies, synes den er super god, især hvis man har et barn der tisser meget...

Men kan også finde på at købe pampers, hvis de nedsat, det er også gode...

Anmeld

9. januar 2011

Leneur

Vi har prøvet libero, pampers, huggies og vibelle men nu er det kun landlord fra rema.

Med libero og pampers havde hun konstant rød numse. Huggies tissede hun igennem og vibelle, synes jeg, dufter en anelse af parfume, så herhjemme er landlord det bedste for min datter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.