Hvilke bleer bruger I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

Faith

Lolli skriver:

Pampers eller Huggies til ham den store og Libero til den bette. Har prøvet alle tænkelige billig-bleer og de holder bare ikke lige så godt - i hvert fald ikke til vores børn. Og så koster billigbleerne jo det samme som de dyre på tilbud. Køber derfor STORT ind når der er tilbud.  

Det gør vi osse. Jeg var en af dem der var i Bilka i den her uge og hamstre libero bleer til 199 kr for 3 pakker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Bruger dem fra Fakta og til tider dem fra Rema 1000..

Synes hurtigt at huggies lugter af tis, og pampers føles nærmest fugtige udenpå... Vi brugte Libero da vi kom  hjem fra FG, for det brugte vi der, men de er for dyre i forhold til Rema/fakta!

Stine og Lisa.

Anmeld

6. januar 2011

Marco2

Vibelle fra ALDI.

De er rigtig gode og har passet fint, og er "prisfornuftige".

AG

Anmeld

6. januar 2011

birthee

Lige nu bruger vi bleer fra Lidl - synes de lige passer perfekt til vores søn, og dem har vi da brugt i 1½ år nu...

Da Frederik var lille, brugte vi Libero i starten, derefter Coop's eget mærke, og dem fra Rema... Så vi har været lidt rundt, men ét mærke prøvede vi kun én gang, det var Pampers, da de ikke kunne holde ham tør om natten...

Til den lille tror jeg vi starter ud med Coop's billige igen, dem synes jeg er rigtig gode til de små...

Anmeld

6. januar 2011

Tulle28

smillaluna skriver:

Jeg har stemt Libero. Har prøvet alle andre bleer lige fra Aldis de billige til de dyrere mærker, men der er ingen der er så gode som Libero efter min mening.

Snupper lige din tekst Det er nemlig præcis det samme her.

Anmeld

6. januar 2011

Faith

MatildeS skriver:

Jeg bruger ikke ble, men det gør mine børn 

De bruger begge Vibelle fra Aldi, de er både billigere og bedre (til mine børn) end de dyre mærker!

He he sad og ventede på at der ville komme sådan et svar

Var selv lige ved at skrive "Jeg bruger Tena", meeeeeen den havde nok været lige plat nok

Anmeld

6. januar 2011

Faith

Tulle28 skriver:

Snupper lige din tekst Det er nemlig præcis det samme her.

Snup du bare

Anmeld

6. januar 2011

sandratobias

Vi bruger libero og aldi bleer... Det er lidt skiftevist her.. 

Sandra - uge 32+4...  

Anmeld

6. januar 2011

Lone Jakobsen

her bruger vi landlord fra Rema

Anmeld

6. januar 2011

eElak

Herhjemme bruges der normalt Aldis VIBELLE.. 

Men i dag har jeg lige været i Bilka og købe LIBERO på tilbud, så det bliver blandet det næste stykke tid..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.