Hvilke bleer bruger I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Caroline86

Vi bruger dem fra Rema1000 fordi de er billige og har alle de gode stempler

Og så bruger vi libero up&go.

Vi skifter mellem de to slags afhængigt af hvor aktiv vi regner med hun er umiddelbart efter bleskiftet!

Hun bliver skiftet ofte så vi har aldrig oplevet at hun har tisset igennem hverken den ene eller den anden slags!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

Plysbjørnen

Vibelle fra Aldi

Anmeld

9. januar 2011

millapigen

her bruger vi dem fra rema1000 men da han var lille brugte vi libero..

Anmeld

9. januar 2011

2babygirls

Vi bruger Libero, og har stort set gjort det siden vi kom hjem fra sygehuset. Vi fik pampers i prøve pakken og det duede ikke, og så har vi jo ike  kiwi i byen, så det fungere fint, plus man jo optjener points  Men ja, Madeleine bliver også skiftet tit, så vi har endnu ikke oplevet udheld af den ene eller anden slags..

Meeen ville da gerne finde et billigere mærke.... er dem fra fakta gode?? den ligger nemlig også i byen!!!

Anmeld

9. januar 2011

slettet_7530

Jeg har stemt Libero Pampers og Huggies da det er de mærker vi bruger alt efter hvilket der er på tilbud

Anmeld

9. januar 2011

oerbaek

det har været lidt forskelligt hvad vi har brugt, men til kristoffer brugte jeg altid libero, da han tissede igennem alt andet. Men til Mathias brugte vi alt fra aldis til lidls og de var ganske udemærket... Dog kunne vi ikke bruge huggies til mathias da han fik rød numse lige med det samme så dem måtte vi give væk...

Kristoffer er nu 5 år og bruger stadig nat ble og der bruger vi dem fra lidl, som holder ham fint tør.

Anmeld

9. januar 2011

merle2010

jeg har prøvet ALLE bleer til vores datter.. og dem jeg har været mest glad for er dem fra aldi, lidl og så anglamark... i vores kvickly koster anglamark 84 kr for en pakke bleer, og de er allergivenlige og sådan.. men ser det det lidt sløjt ud en måned så bliver det altså aldi eller lidl bleer... huggies er vildt dyre og min datter fik rød numse af dem.. bleerne fra fakta var osse ganske udemærket, men vores fakta har næsten altid udsolgt af bleer... libero er udemærket, men for dyrt i forhold til kvaliteten.. pampers osse for dyrt..

samtidig kan vådservietterne fra lidl anbefales, de er billige og super gode..

Anmeld

9. januar 2011

LotteGabriella

Jeg bruger dem fra Aldi, de er bare super go'e og så har de også en go' pris

Anmeld

9. januar 2011

LotteGabriella

BBK skriver:

Vibelle fra Aldi

dem har vi også altid været glade for

Anmeld

9. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

Stofbleer '

Fordi jeg ikke selv ville bryde mig om at have papir, plastik og kemikalier på numsen dagen lang...og fordi det er billigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.