Hvilke bleer bruger I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Christina.78

Libero, da vi altid har været tilfredse med dem..og nu er de da kommet i en god prisklasse, hvis man køber dem de rette esteder, samt en normal pakke med 60 i str 4 koster kun 70 kr i Fleggard

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

BabyThilde

Vibelle bleer fra Aldi, de er fantastiske og billige mere kan man jo ikke forlange

Anmeld

9. januar 2011

tinasmor

Dem fra Lidl.

Anmeld

9. januar 2011

Faith

Rikke&Liam skriver:

Stofbleer '

Fordi jeg ikke selv ville bryde mig om at have papir, plastik og kemikalier på numsen dagen lang...og fordi det er billigt

Det er nok et mega dumt spørgsmål, men hvordan bruger man en stofble??? Altså jeg kan ikke lige forestille mig hvordan sådan en holder tæt

Nogen siger at der ikke findes dumme spørgsmål, kun dumme svar. Så det benytter jeg mig lige af

Anmeld

9. januar 2011

Rikke, Liam & Linus

smillaluna skriver:

Det er nok et mega dumt spørgsmål, men hvordan bruger man en stofble??? Altså jeg kan ikke lige forestille mig hvordan sådan en holder tæt

Nogen siger at der ikke findes dumme spørgsmål, kun dumme svar. Så det benytter jeg mig lige af

Slet ikke et dumt spørgsmål. De bleer vi bruger er dem der er vedhæftet på billedet.

De er lavet af en vandtæt barriere (PUL stof) og en dejlig blød fleeceinderside. Indeni er der så indlæg, og dem passer man til efter hvor meget ens barn tisser, bleen lukkes med velcro eller knapper Det fungerer fantastisk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.