Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
herhjemme tisser de igennem hyggies....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dem fra Rema1000, eller Libero
Vi bruger Libero til lille Jonas de sidder super, han får ikke rød numse og tisser ikke igennem. Aldis bleer tisser han igen og sidder for tæt og pampers får han rød numse af...
Jeg bruger ikke ble, men det gør mine børn
De bruger begge Vibelle fra Aldi, de er både billigere og bedre (til mine børn) end de dyre mærker!
Bruger Remas. De er dem der holder bedst på tisset og dem vi føler er bedst og så er prisen også en faktor. Har ellers skiftet imellem lidl, aldis og remas men er nu fast på rema
JustAnotherName skriver: Vi bruger VIBELLE bleer fra Aldi. De er virkelig gode til prisen - De holder på det de skal (vi har aldrig uheld med at det ryger udenfor bleen), de sidder godt på vores børns numser, og så er de ikke stive i det som mange billig-bleer ellers godt kan være, syntes jeg - PLUS den bonus, at de jo er billige !!!
Vi bruger VIBELLE bleer fra Aldi.
De er virkelig gode til prisen - De holder på det de skal (vi har aldrig uheld med at det ryger udenfor bleen), de sidder godt på vores børns numser, og så er de ikke stive i det som mange billig-bleer ellers godt kan være, syntes jeg - PLUS den bonus, at de jo er billige !!!
Ditto her...
Stofbleer
louiseandersen85 skriver: bruger helt klart bleer fra REMA, de er de billigste på markedet, er svanemærket og astma-allergi mærket
bruger helt klart bleer fra REMA, de er de billigste på markedet, er svanemærket og astma-allergi mærket
remas
Pampers eller Huggies til ham den store og Libero til den bette. Har prøvet alle tænkelige billig-bleer og de holder bare ikke lige så godt - i hvert fald ikke til vores børn. Og så koster billigbleerne jo det samme som de dyre på tilbud. Køber derfor STORT ind når der er tilbud.
TwinsQ skriver: Overskriften siger vist sig selv...
Overskriften siger vist sig selv...
Vi bruger Vibelle fra Aldi!!!
Det gør vi fordi, at Wilma ALDRIG tisser igennem dem, og hun kommer ikke til at lugte af tis på nogen måde
og så er de jo også dejligt billige!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128