Hvilke bleer bruger I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2011

TwinsQ

herhjemme tisser de igennem hyggies....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Sees

Dem fra Rema1000, eller Libero

Anmeld

6. januar 2011

lollandpigen

Vi bruger Libero til lille Jonas de sidder super, han får ikke rød numse og tisser ikke igennem. Aldis bleer tisser han igen og sidder for tæt og pampers får han rød numse af...

Anmeld

6. januar 2011

Mullebergen

Jeg bruger ikke ble, men det gør mine børn 

De bruger begge Vibelle fra Aldi, de er både billigere og bedre (til mine børn) end de dyre mærker!

Anmeld

6. januar 2011

Lullaby

Bruger Remas. De er dem der holder bedst på tisset og dem vi føler er bedst  og så er prisen også en faktor. Har ellers skiftet imellem lidl, aldis og remas men er nu fast på rema

Anmeld

6. januar 2011

Bom

JustAnotherName skriver:

Vi bruger VIBELLE bleer fra Aldi.

De er virkelig gode til prisen - De holder på det de skal (vi har aldrig uheld med at det ryger udenfor bleen), de sidder godt på vores børns numser, og så er de ikke stive i det som mange billig-bleer ellers godt kan være, syntes jeg - PLUS den bonus, at de jo er billige !!!

Ditto her...

Anmeld

6. januar 2011

Cris

Stofbleer

Anmeld

6. januar 2011

Tvillingemor80

louiseandersen85 skriver:

bruger helt klart bleer fra REMA, de er de billigste på markedet, er svanemærket og astma-allergi mærket

remas

Anmeld

6. januar 2011

Lolli

Pampers eller Huggies til ham den store og Libero til den bette. Har prøvet alle tænkelige billig-bleer og de holder bare ikke lige så godt - i hvert fald ikke til vores børn. Og så koster billigbleerne jo det samme som de dyre på tilbud. Køber derfor STORT ind når der er tilbud.  

Anmeld

6. januar 2011

misslea

TwinsQ skriver:

Overskriften siger vist sig selv...

Vi bruger Vibelle fra Aldi!!!

Det gør vi fordi, at Wilma ALDRIG tisser igennem dem, og hun kommer ikke til at lugte af tis på nogen måde

og så er de jo også dejligt billige!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.