Hvilke bleer bruger I

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke bleer bruger i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.241 visninger
75 svar
0 synes godt om
6. januar 2011

TwinsQ

Overskriften siger vist sig selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2011

Faith

Jeg har stemt Libero. Har prøvet alle andre bleer lige fra Aldis de billige til de dyrere mærker, men der er ingen der er så gode som Libero efter min mening.

Anmeld

6. januar 2011

Lusi

Vi bruger dem fra fakta.. De er ganske udemærket. Hun har aldrig haft tisset igennem dem, som hun har fra dem fra pampers..

Anmeld

6. januar 2011

K&S

Herhjemme bruger vi Anglemark - de er bløde og holder tæt...!

Anmeld

6. januar 2011

Lusi

Hov vi bruger forresten også dem fra Aldi, er bare et stykke tid siden, da der ik lige ligger nogen Aldi her i byen

Anmeld

6. januar 2011

Ryberg

Vi bruger libero, ved ikke hvorfor, men vi startede med Liberos præmatur bleer, og så er vi bare blevet hængende ved libero, det fungerer jo...

og så har kiwi det bummelum tilbud 4 pakker libero bleer og du får den 4 gratis.. det er til at holde ud

+ man kan bruge koderne i libero ble pakkerne til at optjene point i liberos pointshop og købe ting for...

Anmeld

6. januar 2011

sarahb

babycare de er perfekte herhjemme

Anmeld

6. januar 2011

Koen.

pampers

Anmeld

6. januar 2011

Mira0911

Vi bruger bleer fra Lidl.. Vi synes de er super gode.. Førhen brugte vi Libero som også er fantastiske.

Anmeld

6. januar 2011

JustAnotherName

Vi bruger VIBELLE bleer fra Aldi.

De er virkelig gode til prisen - De holder på det de skal (vi har aldrig uheld med at det ryger udenfor bleen), de sidder godt på vores børns numser, og så er de ikke stive i det som mange billig-bleer ellers godt kan være, syntes jeg - PLUS den bonus, at de jo er billige !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.