Jeg har ikke lige fået læst hele tråden, men jeg håber det er helt normalt. Justin skal først starte i DP 1.februar, når han er 9 måneder... . MEN Jeg kan først få et møde med hende d. 18 pga. ferie, så det er ikke lang tid jeg har til at sige nej, hvis kemien ikke er der. (selvom jeg har 1½ måned til indkøring)
Jeg er bange for at hun er et af de der få forfærdelige dp mødre, der kunne finde på at lade ham græde sig i søvn i barnevognen eller lader ham sidde og stirre ind i en væg, fordi han ikke lige arter sig perfekt.
Jeg er bange for at hun bliver favoritperson, jeg er bange for at han føler sig forladt, eller kommer til at savne mig helt vildt. Jeg er bange for ca. 200 ting i den forbindelse.
-og det selvom jeg ved at hun jo nok er flink og rar, at alle børn jo skal igennem det, og at min dreng faktisk er en stor, aktiv og meget social bullerbasse, der sikkert bare ender med at vælte hele l***et dernede.
for at det ender med at gå godt, og alle vores "dumme" bekymringer bli´r gjort til skamme. (Det gør de jo næsten altid
)
Anmeld