Frygter virkelig dagplejestart :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Koen.

numsefisk skriver:

Vito er nede i hans dagpleje faktisk den mindste da han startede og det forløb uden problemerNu er de to drenge og en pige. Den lille piger er lige lidt over et år, men meget lille forsigtig pige. Vito og den anden dreng er meget vilde og leger derefter... Men jeg lover dig, de passer så godt på hende. Der blir delt kysser og krammer ud til hende. Selvom de er små børn, er jeg helt sikkert på de ved hun ikk kan være med i legen på samme måde som dem, men de sørger for hun får masser af opmærksomhed og prøver at lege med hende på en anden måde end de selv gør

nååå nogle dejlige drenge

Jamen den dag vi var der og besøge dem, gik der os nærmest sport i hvem af de andre piger der måtte give lærke sutten mest, men ja uh hun er bare SÅ lille i forhold til de andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Åhh det er da dejligt at de viser hende opmærksomhed. Tænk det som noget rigtig godt at du har valgt dagpleje, her er der så meget bedre mulighed for at tage tingene i hendes tempo. Nu kan jeg jo kun tale af egen erfaringer, men vores dagpleje mor er fantasktis til at tilgode se alle. Både de store og små) Fortæl hende om dine bekymringer. Sig du er en af de der tosse mødre der har alle de små frygt monster boede inde i dig jeg er næsten 100 på at når du har sagt det, så vil hun være meget opmærksom på de ting og helt sikkert fortælle dig lige netop om de ting når du henter igen

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

uhh kender det alt for godt,. har selv de væreste tanker om det min dreng er dig kun 4 mdr og skal først starte når han er 11 mdr men stadig puuha tanken om han skal passes meget af en anden det jo mit barn,

og min dreng er meget dårlig til forandringer, så håber virkelig han ændre sig for ellers bliver det noget af en kamp,

du får lige en kæmpe krammer,

en lille pige som tit er ude ved min søster var også den mindste da hun startet i DP og den eneste pige. de andre var 2 og kun var un 9 mdr, men det var hende der var den "store" så held og lykke(; det skal nok gå super godt

Anmeld

29. december 2010

Koen.

numsefisk skriver:

Åhh det er da dejligt at de viser hende opmærksomhed. Tænk det som noget rigtig godt at du har valgt dagpleje, her er der så meget bedre mulighed for at tage tingene i hendes tempo. Nu kan jeg jo kun tale af egen erfaringer, men vores dagpleje mor er fantasktis til at tilgode se alle. Både de store og små) Fortæl hende om dine bekymringer. Sig du er en af de der tosse mødre der har alle de små frygt monster boede inde i dig jeg er næsten 100 på at når du har sagt det, så vil hun være meget opmærksom på de ting og helt sikkert fortælle dig lige netop om de ting når du henter igen

ih der fik jeg lige et smil på læben tossede mødre med små frygt monstre hihi valgte netop dp fordi lærke ikke er til mange og fremmede mennesker på en gang, har været så glad for hun snart sku i dp, men jo tættere vi kommer jo værre får jeg det

men ja, det er nok bedst lige at få en snak med dp-mor på mandag!

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Alberts/ skriver:

uhh kender det alt for godt,. har selv de væreste tanker om det min dreng er dig kun 4 mdr og skal først starte når han er 11 mdr men stadig puuha tanken om han skal passes meget af en anden det jo mit barn,

og min dreng er meget dårlig til forandringer, så håber virkelig han ændre sig for ellers bliver det noget af en kamp,

du får lige en kæmpe krammer,

en lille pige som tit er ude ved min søster var også den mindste da hun startet i DP og den eneste pige. de andre var 2 og kun var un 9 mdr, men det var hende der var den "store" så held og lykke(; det skal nok gå super godt

det er bare så frygteligt de tanker man kan gå og gøre sig jeg har os tænkt, hvad nu hvis dp-mor lige pludselig blev farvorit i stedet for mor

ih efter jeg er blevet alene med hende har jeg bare muteret til den væreste pylre/løvemor i verden

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

lillespurv20 skriver:

det er bare så frygteligt de tanker man kan gå og gøre sig jeg har os tænkt, hvad nu hvis dp-mor lige pludselig blev farvorit i stedet for mor

ih efter jeg er blevet alene med hende har jeg bare muteret til den væreste pylre/løvemor i verden

har også de væreste tanker, hader når folk ikke holder ham på MIN måde, giver ham flaske på MIN måde, eller ske mad på MIN måde for han er svær at få mad i og det er kun mig pt som kan ive ham mad, ellers nægter han og spiser ikke før jeg kommer og giver ham mad så kan ikke være væk fra ham særlig længe af gangen,

er også alene med min dreng og er nok den væreste hønemor ever, det er min dreng og ikke dp'ers og håber ikke han ændre sig fra mors dreng til dp'ers dreng, det er virkelig de væreste tanker at have, så forstår dig 100 %

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

lillespurv20 skriver:

har også de væreste tanker, hader når folk ikke holder ham på MIN måde, giver ham flaske på MIN måde, eller ske mad på MIN måde for han er svær at få mad i og det er kun mig pt som kan ive ham mad, ellers nægter han og spiser ikke før jeg kommer og giver ham mad så kan ikke være væk fra ham særlig længe af gangen,

er også alene med min dreng og er nok den væreste hønemor ever, det er min dreng og ikke dp'ers og håber ikke han ændre sig fra mors dreng til dp'ers dreng, det er virkelig de væreste tanker at have, så forstår dig 100 %

Anmeld

29. december 2010

Tulle28

lillespurv20 skriver:

åh piger er jeg ved at blive skør

Lærke skal starte i dagpleje på mandag (hun blev 8 mdr d. 11 dec) og jeg har det så skidt og har lyst til at hyle hver gang jeg tænker på det!

der fare så mange tanker igennem mit hovede non-stop, tror det bunder i at de 3 andre børn i dagplejen er 2 år så er bange for mit lille myr bliver overset
Jeg er bange for hun ikke skal få mad nok (har haft MANGE problemer med at få hende til at spise)
Er bange for om dp-mor giver hende hendes sutteflasker for det lød på hende som noget der bare sku afvænnes
Er bange for om hun får sovet nok
Er bange for at hun skal føle sig forladt af mig

og jeg kunne bare blive ved! mit hjerte er ved at gå i stykker af bekymringer

Er det mig der skal mande mig op og tage mig sammen, eller er det helt normalt at blive småsær og parnoid når de små poder skal ud af løvehulen

en meget ulykkelig tanja

Aiiii mit hjerte er lige ved at briste, når jeg læser dit indlæg - her er der ikke udsigt til vuggestuestart lige foreløbig (tak til Københavns Kommune) men jeg kan slet, slet ikke bære at tænke på at jeg skal aflevere mit guld og at FREMMEDE skal passe hende....

En af mine veninder arbejder i en vuggestue og som hun siger, ALLE børn bliver glade for at gå i vuggestue - og det er jo sikkert rigtigt nok. Det er sikkert værst for os mødre

Stort

Anmeld

29. december 2010

FruEllingsen

du får lige en kæmpe krammer

Tror det er meget normalt. jeg er selv lettere panisk over at det snart er Marcus tur.

Heldigvis har vi fået alletiders dp plads. det gør det lidt nemmere synes jeg. Men kan godt følge dig

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Alberts/ skriver:

ih har det på præcis samme måde, er meget kontrol agtig når det gælder lærke især med maden fordi hun bare har haft det så svært med det!

ja den væreste tanke er hvis man pludselig blev nr. 2 som ynglingsperson

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.