lillespurv20 skriver:
åh piger er jeg ved at blive skør
Lærke skal starte i dagpleje på mandag (hun blev 8 mdr d. 11 dec) og jeg har det så skidt og har lyst til at hyle hver gang jeg tænker på det!
der fare så mange tanker igennem mit hovede non-stop, tror det bunder i at de 3 andre børn i dagplejen er 2 år så er bange for mit lille myr bliver overset
Jeg er bange for hun ikke skal få mad nok (har haft MANGE problemer med at få hende til at spise)
Er bange for om dp-mor giver hende hendes sutteflasker for det lød på hende som noget der bare sku afvænnes
Er bange for om hun får sovet nok
Er bange for at hun skal føle sig forladt af mig
og jeg kunne bare blive ved! mit hjerte er ved at gå i stykker af bekymringer
Er det mig der skal mande mig op og tage mig sammen, eller er det helt normalt at blive småsær og parnoid når de små poder skal ud af løvehulen
en meget ulykkelig tanja
Hejsa..
Jeg har ikke læst hele tråden, men tør vædde med at de fleste har skrevet noget lign. hvad jeg skriver.
Det er HELT NORMALT sådan som du har det, omkring din datters start...
Min søn har været på alder med din (8,5 måned) da han startede i DP. De 2 andre børn som var der i forvejen var 2 drenge - tvillinger - og de har været lidt over 2 år.
Min søn har ikke været overset... tværtimod, for de 2 store har kunnet lege sammen, imens hun har kunnet have ham. Men de store har været så søde imod min søn.. Kan huske en af de første dage, da jeg skulle køre ham ind. Min søn var begyndt at stå op af ting, og han stod op af et lille bord der var. Den ene af brødrene stod med et hånd bag på ham - for han skulle da ikke falde...
DP frygtede lige at de var ved at skubbe ham, men jeg fik fortalt hende, at de bare hjalp ham og legede med ham.
De drenge har leget så godt med min knægt, og efter de er stoppet, så har han kopieret deres lege på nogle punkter... Og er også vild med biler som de er... Meget sødt...
Men min søn har trives med at komme i dagpleje, men de første uger er lige dem som man skal over først....
Håber din datters start kommer til at gå godt :-)
QNuzz
Anmeld