Frygter virkelig dagplejestart :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.801 visninger
74 svar
0 synes godt om
29. december 2010

Koen.

åh piger er jeg ved at blive skør

Lærke skal starte i dagpleje på mandag (hun blev 8 mdr d. 11 dec) og jeg har det så skidt og har lyst til at hyle hver gang jeg tænker på det!

der fare så mange tanker igennem mit hovede non-stop, tror det bunder i at de 3 andre børn i dagplejen er 2 år så er bange for mit lille myr bliver overset
Jeg er bange for hun ikke skal få mad nok (har haft MANGE problemer med at få hende til at spise)
Er bange for om dp-mor giver hende hendes sutteflasker for det lød på hende som noget der bare sku afvænnes
Er bange for om hun får sovet nok
Er bange for at hun skal føle sig forladt af mig

og jeg kunne bare blive ved! mit hjerte er ved at gå i stykker af bekymringer

Er det mig der skal mande mig op og tage mig sammen, eller er det helt normalt at blive småsær og parnoid når de små poder skal ud af løvehulen

en meget ulykkelig tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Enayia

lillespurv20 skriver:

Lærke skal starte i dagpleje på mandag (hun blev 8 mdr d. 11 dec) og jeg har det så skidt og har lyst til at hyle hver gang jeg tænker på det!

der fare så mange tanker igennem mit hovede non-stop, tror det bunder i at de 3 andre børn i dagplejen er 2 år så er bange for mit lille myr bliver overset
Jeg er bange for hun ikke skal få mad nok (har haft MANGE problemer med at få hende til at spise)
Er bange for om dp-mor giver hende hendes sutteflasker for det lød på hende som noget der bare sku afvænnes

Er det mig der skal mande mig op og tage mig sammen, eller er det helt normalt at blive småsær og parnoid når de små poder skal ud af løvehulen

en meget ulykkelig tanja

Åhhh pusser! Jeg aner ikke hvordan det er, men jeg er ret sikker på det er helt normalt det du føler. Nu er det jo andre mennesker der skal passe på din lille guldklump!

Ved ikke helt hvordan jeg skal råde dig end at tage en dag af gangen! Er sikker på det hele nok skal gå! Men vil alligevel sende dig en kæmpe krammer!

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Enayia skriver:

Åhhh pusser! Jeg aner ikke hvordan det er, men jeg er ret sikker på det er helt normalt det du føler. Nu er det jo andre mennesker der skal passe på din lille guldklump!

Ved ikke helt hvordan jeg skal råde dig end at tage en dag af gangen! Er sikker på det hele nok skal gå! Men vil alligevel sende dig en kæmpe krammer!

tak søde, har bare den væreste angst følelese i maven og tuder sku bare ved at skrive dette

Anmeld

29. december 2010

Enayia

lillespurv20 skriver:

tak søde, har bare den væreste angst følelese i maven og tuder sku bare ved at skrive dette

Hvis den er helt gal sender du bare en sms, skal desværre ud af døren nu, jeg er max langsom !

KÆMPE trøste knuser!

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Enayia skriver:

Hvis den er helt gal sender du bare en sms, skal desværre ud af døren nu, jeg er max langsom !

KÆMPE trøste knuser!

skal jeg nok

Anmeld

29. december 2010

Tdittmann

Det er helt normalt - sådan havde jeg det også med den første da hun skulle afleveres i dp.

Prøv, selvom jeg godt ved det er svært, at vise hende det er ok og gør afleveringen til noget hyggeligt.

Det bliver nemmere at aflevere barn nr. 2 og 3

Held og lykke på mandag håber I finder en måde at afleverer så det bliver hyggeligt/godt for både dig og hende

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Tdittmann skriver:

Det er helt normalt - sådan havde jeg det også med den første da hun skulle afleveres i dp.

Prøv, selvom jeg godt ved det er svært, at vise hende det er ok og gør afleveringen til noget hyggeligt.

Det bliver nemmere at aflevere barn nr. 2 og 3

Held og lykke på mandag håber I finder en måde at afleverer så det bliver hyggeligt/godt for både dig og hende

Tak, ja vil på ingen måde gøre hende urolig, så heller tuder når hun er afleveret

Øv så oplever jeg aldrig det bliver nemmere, skal nemlig ikke have flere børn

Tak for svar

Anmeld

29. december 2010

Krisørensen

lillespurv20 skriver:

en meget ulykkelig tanja

Jeg kan kun sige, at jeg ved hvordan du har det. Min dreng skal også starte på mandag i vuggestue og jeg er også ved at gå ud af mit gode skind. Jeg prøver virkelig at se lyst på det, for jeg ved jo godt, at det er godt for ham. Men hold op hvor jeg frygter de første par dage. Jeg tror jeg begynder at tude, når han skal være alene der første gang.

Anmeld

29. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Vito er nede i hans dagpleje faktisk den mindste da han startede og det forløb uden problemerNu er de to drenge og en pige. Den lille piger er lige lidt over et år, men meget lille forsigtig pige. Vito og den anden dreng er meget vilde og leger derefter... Men jeg lover dig, de passer så godt på hende. Der blir delt kysser og krammer ud til hende. Selvom de er små børn, er jeg helt sikkert på de ved hun ikk kan være med i legen på samme måde som dem, men de sørger for hun får masser af opmærksomhed og prøver at lege med hende på en anden måde end de selv gør

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Krisørensen skriver:

Jeg kan kun sige, at jeg ved hvordan du har det. Min dreng skal også starte på mandag i vuggestue og jeg er også ved at gå ud af mit gode skind. Jeg prøver virkelig at se lyst på det, for jeg ved jo godt, at det er godt for ham. Men hold op hvor jeg frygter de første par dage. Jeg tror jeg begynder at tude, når han skal være alene der første gang.

rart at høre det ikke er mig der er sær og parnoid, ja det er bare så svært at forestille sig en anden have sin lille basse mere end en selv Håber det bliver bedre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.