Frygter virkelig dagplejestart :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Koen.

Tulle28 skriver:

Aiiii mit hjerte er lige ved at briste, når jeg læser dit indlæg - her er der ikke udsigt til vuggestuestart lige foreløbig (tak til Københavns Kommune) men jeg kan slet, slet ikke bære at tænke på at jeg skal aflevere mit guld og at FREMMEDE skal passe hende....

En af mine veninder arbejder i en vuggestue og som hun siger, ALLE børn bliver glade for at gå i vuggestue - og det er jo sikkert rigtigt nok. Det er sikkert værst for os mødre

Stort

det er nok klart værst for os og ville ønske det var nemmere men det er den dumme beskytter trang der driver en heeelt ud og S***E!

Tror os lillepigen skal få det godt, men uha følelsen af at det kun er mor der kan gøre det hele bedst er bare så stor og fylder det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Alberts/

lillespurv20 skriver:

ih har det på præcis samme måde, er meget kontrol agtig når det gælder lærke især med maden fordi hun bare har haft det så svært med det!

ja den væreste tanke er hvis man pludselig blev nr. 2 som ynglingsperson

ja lige præsis, tingene skulle helst gøres på den måde min søn er van til ellers kokser han helt det nok mest det som skræmmer, og hvis hun er sådan en gammel en som har den mening at børn godt må græde sig i søvn den den tanke kan jeg set ikke rumme

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Drømmer skriver:

du får lige en kæmpe krammer

Tror det er meget normalt. jeg er selv lettere panisk over at det snart er Marcus tur.

Heldigvis har vi fået alletiders dp plads. det gør det lidt nemmere synes jeg. Men kan godt følge dig

tak

jamen vores dp er os virkelig sød, men ih det er bare stadig mor der kan/ved og gør bedst

Anmeld

29. december 2010

B&J

uhh kender til alt det du skriver og jeg havde det rigtigt svært på grund af daniel er ikke så nem af få mad i og slet ikke af en fremmede..... men da jeg havde mødt min dagpleje mor og daniel grinede og fjollet som han ikke ville gøre ved nye fremmede blev jeg så glad nu har han gået der i næsten 2 mdr og jeg er super glad og lettet når jeg aflevere ham han vil over til sin dagpleje mor med det samme griner og spjætter med bene fordi han er glad han sover super godt og spiser det han skal

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Alberts/ skriver:

ja lige præsis, tingene skulle helst gøres på den måde min søn er van til ellers kokser han helt det nok mest det som skræmmer, og hvis hun er sådan en gammel en som har den mening at børn godt må græde sig i søvn den den tanke kan jeg set ikke rumme

nemlig! uha, vores dp-mor er gammel lader hun mit barn græde sig i søvn bliver jeg nok nød til at ja, gøre noget grimt for det kan jeg heller ikke klare! tryghed frem for alt lærke sover oftest i min seng stadig

uh man burde have en støttegruppe for løvemødre som os

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

lillespurv20 skriver:

nemlig! uha, vores dp-mor er gammel lader hun mit barn græde sig i søvn bliver jeg nok nød til at ja, gøre noget grimt for det kan jeg heller ikke klare! tryghed frem for alt lærke sover oftest i min seng stadig

uh man burde have en støttegruppe for løvemødre som os

ja burde man sørme. har ikke fået tildelt en endnu, men holder meget på førstehånds intrykket og hvis det ikk er godt er det bare ikke hende som skal passe mit barn

Anmeld

29. december 2010

Koen.

B&J skriver:

uhh kender til alt det du skriver og jeg havde det rigtigt svært på grund af daniel er ikke så nem af få mad i og slet ikke af en fremmede..... men da jeg havde mødt min dagpleje mor og daniel grinede og fjollet som han ikke ville gøre ved nye fremmede blev jeg så glad nu har han gået der i næsten 2 mdr og jeg er super glad og lettet når jeg aflevere ham han vil over til sin dagpleje mor med det samme griner og spjætter med bene fordi han er glad han sover super godt og spiser det han skal

hvor lyder det bare super var os mega glad for lærke sq i dp indtil for et par uger siden, så er jeg bate begyndt at frygte det vilt meget lærke er normalt bange for fremmede men da hun mødte dp-mor første gang kunne hun tage hende op og alt muligt uden gråd ovs så et godt tegn men har det bare stadig sååå svært ved at hun ikke er underlagt min kontrol hele tiden

Anmeld

29. december 2010

FruEllingsen

lillespurv20 skriver:

tak

jamen vores dp er os virkelig sød, men ih det er bare stadig mor der kan/ved og gør bedst

Lige præcis.

Det jeg er mest bange for er at Marcus ender med at kunne lide Dp mere end mig. når han nu skal være der så meget

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Alberts/ skriver:

ja burde man sørme. har ikke fået tildelt en endnu, men holder meget på førstehånds intrykket og hvis det ikk er godt er det bare ikke hende som skal passe mit barn

sådan havde jeg det os, og hun var super med lærke og der var intet, meen jo tættere vi nærmere os start jo slemmere får jeg det, det kan være det bare er noget man skal igennem

Håber du får en super dp til den tid

Anmeld

29. december 2010

Koen.

Drømmer skriver:

Lige præcis.

Det jeg er mest bange for er at Marcus ender med at kunne lide Dp mere end mig. når han nu skal være der så meget

Det er os min frygt at ende som nummer 2 Men mon ikke de små stadig synes vi er de bedste på en eller anden måde,, håber jeg da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.