Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

RiUL

Pernille08 skriver:

Årh ha , det tror jeg snart jeg skal , der kommer flere og flere tegn .

Nu os med blod :/ - Jeg håber sådan den lille vil komme til verdnen nuuuuuu .

Ej hvor spændende Uhhh altså Jeg håber at du får en fantastisk fødsel, og at det er snart, så I kan møde jeres dejlige barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

mortilnoahogmelina

ri.ul skriver:

Ej hvor spændende Uhhh altså Jeg håber at du får en fantastisk fødsel, og at det er snart, så I kan møde jeres dejlige barn

Tusinde tak - jeg håber os sådan .

Jeg skriver update senere når jeg ved noget mere hvis ikk jeg er i fødsel

Anmeld

29. december 2010

RiUL

Pernille08 skriver:

Tusinde tak - jeg håber os sådan .

Jeg skriver update senere når jeg ved noget mere hvis ikk jeg er i fødsel

Jeg tænker på dig, og krydser fingre 

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

ri.ul skriver:

Jeg tænker på dig, og krydser fingre 

Tusinde tak

Anmeld

29. december 2010

Mathilde

Det lyder da som om der er godt gang i det og blødningen tyder på, at du er begyndt at åbne dig lidt

Rigtig meget held og lykke!

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Mathilde skriver:

Det lyder da som om der er godt gang i det og blødningen tyder på, at du er begyndt at åbne dig lidt

Rigtig meget held og lykke!

Uhh ja , jeg kan sørme os godt mærke at der arbejdes på højtryk , nøj hvor gør det bare ondt

Lige nu savner jeg da i hvertfald ikk min mens smerterne er ligesom dem , og de er slemme . et par dage i sengen .

Nu savner jeg nærmest at være gravid i uge 20

Ej glæder mig jo for vildt til at se den lille MEGET snart forhåbentlig .

Anmeld

29. december 2010

Mathilde

Pernille08 skriver:

Uhh ja , jeg kan sørme os godt mærke at der arbejdes på højtryk , nøj hvor gør det bare ondt

Lige nu savner jeg da i hvertfald ikk min mens smerterne er ligesom dem , og de er slemme . et par dage i sengen .

Nu savner jeg nærmest at være gravid i uge 20

Ej glæder mig jo for vildt til at se den lille MEGET snart forhåbentlig .

Hvis du kan, så gå lidt rundt og få det sidste pakket til sygehuset. Det skal nok hjælpe veerne på vej og det hjælper baby godt ned i bækkenet. Men husk også at slappe af du får brug for meget energi, når din lille baby skal presses ud.

Jeg stod op helt indtil jeg skulle presse og det holdte veerne igang (dog ikke under veerne, da jeg ikke kunne stå oprejst) og det betød også, at det gik stærkt med at blive helt klar til at presse

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Mathilde skriver:

Hvis du kan, så gå lidt rundt og få det sidste pakket til sygehuset. Det skal nok hjælpe veerne på vej og det hjælper baby godt ned i bækkenet. Men husk også at slappe af du får brug for meget energi, når din lille baby skal presses ud.

Jeg stod op helt indtil jeg skulle presse og det holdte veerne igang (dog ikke under veerne, da jeg ikke kunne stå oprejst) og det betød også, at det gik stærkt med at blive helt klar til at presse

Jeg ahr os gået en hel del rundt , gjort lidt rent osv man skal jo lige have de sidste ting klar inden .

Skulle gerne nå ud at handle inden os så jeg ikk står d 31 eller 1 og ikk har en dyt hjemme , men en ting af gangen

Jeg kan heller ikk holde ud at stå op , når veerne er der , jeg falder sådan sammen i det . AV

Anmeld

29. december 2010

Mathilde

Pernille08 skriver:

Jeg ahr os gået en hel del rundt , gjort lidt rent osv man skal jo lige have de sidste ting klar inden .

Skulle gerne nå ud at handle inden os så jeg ikk står d 31 eller 1 og ikk har en dyt hjemme , men en ting af gangen

Jeg kan heller ikk holde ud at stå op , når veerne er der , jeg falder sådan sammen i det . AV

Ud at handle Ja okay, jeg barberede også ben med 3 min imellem mine veer hihi Men nåede faktisk heller ikke at hilse på jm, da jeg var begyndt at presse lidt, da hun endelig havde tid til mig så kom nu afsted i ordentlig tid, hvis du er en af dem med høj smertetærskel

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Mathilde skriver:

Ud at handle Ja okay, jeg barberede også ben med 3 min imellem mine veer hihi Men nåede faktisk heller ikke at hilse på jm, da jeg var begyndt at presse lidt, da hun endelig havde tid til mig så kom nu afsted i ordentlig tid, hvis du er en af dem med høj smertetærskel

Der er desværre ikk rigtig regmæssighed i dem - har snakket med FG og jeg måtte først komme når de varede 1-1,5 min og at de var nogenlunde reglmæssige . Lige nu kommer de med en 2-6 min imellem og vare stadig kun 30-45 sek

Så jeg må desværre lige vente lidt endnu . - selvom jeg nok er en af dem med høj smertetærskel . Men når de ikk vil se en jamen så håber jeg bare de er godt klar til mig når jeg så kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.