Arg !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

TrineCT

Det tror jeg helt sikkert er veer. Hvis de fortsætter må du finde ud af regelmæssigheden og ringe til din jordemoder.

Held og lykke.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Alberts/

Pernille08 skriver:

Og det er netop grunden til jeg ikk helt har reageret på dem , for der er pauser her ind imellem .

Men jeg har altid haft utrolig stærke smerter op til mine mens , smerterne nu er på præcis sammen måde sammen trækninger i det nederste af maven og underlivet . sådan tror jeg bedste jeg kan beskrive dem .

altså mine var jeg virkelig ikke i tvivl, gik rundt og grinet og kom på FG og gik og gik og gik og grinet og grinet og grinet og til sidst kunne jeg ikke stå og ikk grine mere, det føltes virkelig som om mit bækken gik fra hinanden, og at den eneste "pause" jeg havde var når veen stilnet af og startet med det samme igen som en bakke man  gik op af og så bagefter ned(;

men lyder lidt som milde veer selvom jeg ike har prøvet milde veer mit vand gik nemlig først og så gjorde det bare nas(;

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

TrineCT skriver:

Det tror jeg helt sikkert er veer. Hvis de fortsætter må du finde ud af regelmæssigheden og ringe til din jordemoder.

Held og lykke.

Trine

www.smart-babytøj.dk

Jaaa jeg vil forsøge her efter jeg har været i bad .

For lige nu synes jeg ikk rigtig der er nogen kræftige , bare sådan lidt ondt .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

altså mine var jeg virkelig ikke i tvivl, gik rundt og grinet og kom på FG og gik og gik og gik og grinet og grinet og grinet og til sidst kunne jeg ikke stå og ikk grine mere, det føltes virkelig som om mit bækken gik fra hinanden, og at den eneste "pause" jeg havde var når veen stilnet af og startet med det samme igen som en bakke man  gik op af og så bagefter ned(;

men lyder lidt som milde veer selvom jeg ike har prøvet milde veer mit vand gik nemlig først og så gjorde det bare nas(;

Og det er det som gør det så svært at vudere , det er jo meget individuelt fra person til person .

Nu har jeg såååå mange bækkensmerter i forvejen aat jeg ikk kan holde min ryg ud , så den er rigtig svær at bruge her

Men når der kommer en ordentlig "ve" (som jeg tror det er ) kan jeg slet slet ikk holde ud at stå op , næsten ikk engang ligge ned hellere , jeg trækker benene op under mig selv som var jeg en lille pige der havde de ondeste mens smerter .

Anmeld

29. december 2010

Alberts/

Pernille08 skriver:

Og det er det som gør det så svært at vudere , det er jo meget individuelt fra person til person .

Nu har jeg såååå mange bækkensmerter i forvejen aat jeg ikk kan holde min ryg ud , så den er rigtig svær at bruge her

Men når der kommer en ordentlig "ve" (som jeg tror det er ) kan jeg slet slet ikk holde ud at stå op , næsten ikk engang ligge ned hellere , jeg trækker benene op under mig selv som var jeg en lille pige der havde de ondeste mens smerter .

det lyder meget som mine som om man ingen steder kunne være(;

det kan kun være veer

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Alberts/ skriver:

det lyder meget som mine som om man ingen steder kunne være(;

det kan kun være veer

Jja , men er netop kun er perioder , nu har de været der on off siden igår ved en 20 tiden .

Ved ikk om jeg burde ringe ind til FG og høre dem engang .

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

Lige en lille update .

Har nu snakket med FG , jeg skal indtil videre bare blive hjemme .

der er fra 2-8 min mellem dem og de varen ca. 30-45 sek .

Nu må den lille gerne snart komme .

Anmeld

29. december 2010

RiUL

Pernille08 skriver:

Lige en lille update .

Har nu snakket med FG , jeg skal indtil videre bare blive hjemme .

der er fra 2-8 min mellem dem og de varen ca. 30-45 sek .

Nu må den lille gerne snart komme .

Uhh, håber snart at du skal føde Glæder mig til at høre fra dig

Krydser for at den lille er på vej snart

Anmeld

29. december 2010

mortilnoahogmelina

ri.ul skriver:

Uhh, håber snart at du skal føde Glæder mig til at høre fra dig

Krydser for at den lille er på vej snart

Årh ha , det tror jeg snart jeg skal , der kommer flere og flere tegn .

Nu os med blod :/ - Jeg håber sådan den lille vil komme til verdnen nuuuuuu .

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

sådan havde jeg det så i 45 timer første gang....DE kom alt mellem 1-5 min mellemrum og varede også lidt forskelligt, fra 45 sek til 1 minuts tid.

Nå, men glæd dig til at de bliver kraftigere, for så er du godt i gang med at få dit lille barn ud til dig.

Som regel tager man afsted når man ikke kan være nogensteder for smerter, så er du sikkert langt nok til at de ikke sender dig hjem igen:-)

Pøj pøj, husk det er en fantastisk oplevelse selv om du vil opleve en smerte du aldrig har følt før, så vil du vide den gør det for din egen skyld og at du får at barn lige om lidt, det hjælper sgu lidt at vide det:-)

Så når du når der til hvor du ikke kan sidde ved en computer, ikke kan tale ret godt, ikke kan andet end at synes det er SYND for dig, så er du ved at være der hvor du skal være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.