Hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

det er meget nemmere a hjælpe folk når man kan læse lidt om jer..

Kan jeg godt forstå. Tror også det skal være et af mine små hygge projekter når jeg kommer hjem til min comp. ( er lige nu på, på min iphone, hvilket også er grunden til at det går lidt langsomt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Kan jeg godt forstå. Tror også det skal være et af mine små hygge projekter når jeg kommer hjem til min comp. ( er lige nu på, på min iphone, hvilket også er grunden til at det går lidt langsomt)

LOL.-.. længe leve teknologi..!!

Anmeld

28. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Lad os aftale at jeg vågner op, og føler mig som et nyt menneske i morgen, og du følger trop om et par uger!!

Ved du hvad!? -Den er jeg HELT med på

(Og hvis ikke så må du endelig skrive til mig og ynke! Jeg lægger gerne øre til lidt -det gør ikke den fysiske situation bedre, men det kan måske hjælpe psykisk at lukke lidt luft ud)

Anmeld

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

island.... ahh, snyd..!! har været der... det er så smuk og dejligt... var oppe med mine forældr eog ride på den gyldne cirkel...!!

Vi har en Emmaljunga... og i det tilbyd (det er permanent tilbud babysam har), er der lift og pusletaske med... og vi købte den bare i sort, så uanset hva det blev så skulle den ikk byttes...

og de kan have den opbevaret for jer, og de samler den for jer... og der er 1 års eftersyn på den...!! den er top kvalitet.. personligt sys jeg odder er noget opblæst fis.. de er ikk bedre, kun dyrer... vi gav, 5999 for det hele... og man kan afdrage på den mens man er gravid... og man skal ligge et depositum på... 1200 tror jeg det var...

hva med autostol, hva har i tænkt jer der..??

Synes også det er et helt fantastisk sted!! Og det er så julehyggeligt her. De går virkelig all in med julepynt!! Alle huse er badet i julelys i alle farver og kæmpe lysende nisser og rensdyr!!! ( de betaler ik særlig meget for el her) Og det er jo nærmest mørkt hele tiden her, så det er sååå hyggeligt med alle de lys. Lyder godt med barnevognen. Den skal vi da klart kigge nærmere på Vi har ingen bil, så har derfor ikke kigget så meget på autostol. (Vi bor ret centralt i kbh) Men mine forældre har tænkt sig at købe en til deres bil, så lidt skal jeg ha styr på det, så jeg er ved de køber en som er sikker!!

Anmeld

28. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

Ved du hvad!? -Den er jeg HELT med på

(Og hvis ikke så må du endelig skrive til mig og ynke! Jeg lægger gerne øre til lidt -det gør ikke den fysiske situation bedre, men det kan måske hjælpe psykisk at lukke lidt luft ud)

Tak! Det er sødt af dig! Så kan vi ynke lidt sammen Var det egentlig ik dig der skulle til Thailand?

Anmeld

28. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Tak! Det er sødt af dig! Så kan vi ynke lidt sammen Var det egentlig ik dig der skulle til Thailand?

Jo det er det nemlig. -Og det var dig der gav mig det råd jeg så også har fulgt. Fik en tid til en skanning her den 6., så hvis de flytter min termin, må jeg tigge Hvidovre om at få mig skubbet ind, inden jeg skal afsted. Det har givet mig ret meget ro at vide. Så dejligt råd

Anmeld

28. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

Jo det er det nemlig. -Og det var dig der gav mig det råd jeg så også har fulgt. Fik en tid til en skanning her den 6., så hvis de flytter min termin, må jeg tigge Hvidovre om at få mig skubbet ind, inden jeg skal afsted. Det har givet mig ret meget ro at vide. Så dejligt råd

Dejligt at høre!! Fantastisk at vi kan hjælpe hinanden lidt Og så er det jo også dejligt at i får lov til at se den lille inden i tar afsted!!! Er det den første scanning i skal til så?

Anmeld

28. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Dejligt at høre!! Fantastisk at vi kan hjælpe hinanden lidt Og så er det jo også dejligt at i får lov til at se den lille inden i tar afsted!!! Er det den første scanning i skal til så?

JAAAH det bliver helt fantastisk Og det er allerførste skanning, så det bliver store sager. Glæder mig helt vildt!

Går ud fra du har været til NF?

Tror forresten lige jeg tilføjer dig som ven, så kan vi måske "bruge" hinanden lidt mere for fremtiden -Håber det er ok!?

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Synes også det er et helt fantastisk sted!! Og det er så julehyggeligt her. De går virkelig all in med julepynt!! Alle huse er badet i julelys i alle farver og kæmpe lysende nisser og rensdyr!!! ( de betaler ik særlig meget for el her) Og det er jo nærmest mørkt hele tiden her, så det er sååå hyggeligt med alle de lys. Lyder godt med barnevognen. Den skal vi da klart kigge nærmere på Vi har ingen bil, så har derfor ikke kigget så meget på autostol. (Vi bor ret centralt i kbh) Men mine forældre har tænkt sig at købe en til deres bil, så lidt skal jeg ha styr på det, så jeg er ved de køber en som er sikker!!

jeg kan så fortælle a recaro ligger i toppe a sikkerhed og kvalitet..!!!

Kan anbefale recaro young profil plus... der er baby indsats i... og kalechen kan klikkes af... og den er dejlig nem..!!! men hvis de vil købe en der er brugt må du sig til...!! den har ingen pletter eller noget, og den er kun brugt i 4 mdr...

Men ja, de må da have billig el der oppe, når der  er mørkt... har du været i den blå lagune..???

hva med en bæresele, er det noget du har overvejet..??

Anmeld

28. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

JAAAH det bliver helt fantastisk Og det er allerførste skanning, så det bliver store sager. Glæder mig helt vildt!

Går ud fra du har været til NF?

Tror forresten lige jeg tilføjer dig som ven, så kan vi måske "bruge" hinanden lidt mere for fremtiden -Håber det er ok!?

Hvor spændende!! Skal først til nf d. 7., da vi er på Island lige nu. Så jeg er også selv sent ude (13+4 på det tidspunkt) Men jeg har været til terminsscanning, da vi ik kunne finde ud af hvor langt jeg var (bebs var ikke planlagt, men meget ønsket ) Men havde godt nok heller ik haft det godt med det, hvis jeg ik var så sikker på hvor langt jeg er!Men nøj hvor er det stort at se den lille for første gang!!! Da vi så den var det bare en lille klat. Men det rørte virkelig noget i mig, da jeg så det lille hjerte blinke afsted! Og min kæreste blev helt blød. Det var såå sødt!!! Skal din kæreste også med til scanningen? Det kan jeg ihvertfald klart anbefale! Det er en hel særlig oplevelse at have sammen!!! Og ja, det kunne da være rigtig hyggeligt at følges ad!!! Hvornår har du termin?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.