Hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Den vil jeg lige kigge nærmere på så

cool... du skriver en pb...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

Spændende! Det bliver dejligt at se livstegn fra det lille myr. Og ja han skal helt bestemt med. Han vil også gerne selv deltage alt hvad han kan, så det bliver spændende at se hvordan han reagerer

So far er min termin sat til den 31/7. (Har ti-års kæreste dag den 27/7, så det bliver lidt sjovt at se om vi rammer den dag)

Hvad med dig, hvornår er du sat til? Og hvor skal du til NF henne?

Ja det er skønt når kæresten går ligeså meget op i det som en selv!!! Jeg vil da helt klart krydse fingre for jer den 27. Ville da være sååå romantisk!!! Du er faktisk sat til min kærestes fødselsdag Men hepper alligevel på d. 27.! Jeg selv er sat til d. 12. juli Dejligt med nogle sommer bebserJeg skal til nf på rigshospitalet og skal også føde der. Havde faktisk også overvejet hvidovre, men da vi bor 2 min. gang fra riget, så det var ligesom lidt oplagt

Anmeld

29. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

I følge min læge er de også helt uskadelige. Fik dem efter "kun" et par ugers kvalme og har da også skrevet med en herinde de har taget dem HELE hendes graviditet... Så der er nok forskelligt syn på det (hvis vi altså taler om primperan?)

Hmm, talte bare om kvalmestillende, ikke noget specielt præperat. Men jeg må se hvad min læge siger til mig efter nytår. Men har det faktisk her til morgen, så der kan jo være at jeg spåede rigtigt i går Tror tyrkisk peber er mit mirakel middel. For har faktisk ik haft særlig meget kvalme siden jeg købte dem i går aftes

Anmeld

29. december 2010

Isabella_mor

tine1985 skriver:

Tak for svaret!! Har prøvet kakao i starten, hvor det havde en dårlig effekt. Men det er nu ved at være noget tid siden, så kunne være jeg skulle give det et forsøg igen Fik i hvertfald ikke kvalme af at læse det

den skal bare være IS hamrende kold...  så er de bedst... ^_^

Anmeld

29. december 2010

tine1985

isabellamor skriver:

den skal bare være IS hamrende kold...  så er de bedst... ^_^

Uh, lyder godt!!

Anmeld

29. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Ja det er skønt når kæresten går ligeså meget op i det som en selv!!! Jeg vil da helt klart krydse fingre for jer den 27. Ville da være sååå romantisk!!! Du er faktisk sat til min kærestes fødselsdag Men hepper alligevel på d. 27.! Jeg selv er sat til d. 12. juli Dejligt med nogle sommer bebserJeg skal til nf på rigshospitalet og skal også føde der. Havde faktisk også overvejet hvidovre, men da vi bor 2 min. gang fra riget, så det var ligesom lidt oplagt

Ja det er dejligt, med sommer børn Om så det bliver den 27. eller 31., det må tiden vise...  (hvis jeg skulle gå over tid så har vi faktisk også mulighed for at ramme vores 2 års bryllupsdag den 8/8... Lidt sjovt, selvom den nu alligevel gerne bare må være "vores")

Jeg bor i Valby, så Hvidovre var oplagt at vælge for os. Kan godt forstå du valgte Riget, når nu I bor så tæt på. Men det bliver da hyggeligt at følges lidt ad så

Tror også det er vigtigt for mændende at deltage så meget som muligt, nu hvor de ikke mærker det på egen krop så gælder det om at få alt det andet med

Anmeld

29. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Hmm, talte bare om kvalmestillende, ikke noget specielt præperat. Men jeg må se hvad min læge siger til mig efter nytår. Men har det faktisk her til morgen, så der kan jo være at jeg spåede rigtigt i går Tror tyrkisk peber er mit mirakel middel. For har faktisk ik haft særlig meget kvalme siden jeg købte dem i går aftes

Jah, du må jo lade lægen råde

Ret pudsigt du skriver det med Tyrkisk Peber Har ikke spist dem i årevis og igår købte jeg en pose som jeg så åd halvdelen af igår aftes... Lidt underligt faktisk....

Må også lige anbefale sodavandsis Det giver lidt sukker på en ikke så kvalm måde (efter min mening). Men igen er det nok bare om at finde ud af hvad der funker for DIG

Men ja, man ku jo håbe, bebs har lyttet og fundet ud af at 12. uge er overstået og dermed også "bye bye kvalme"

Anmeld

29. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

Ja det er dejligt, med sommer børn Om så det bliver den 27. eller 31., det må tiden vise...  (hvis jeg skulle gå over tid så har vi faktisk også mulighed for at ramme vores 2 års bryllupsdag den 8/8... Lidt sjovt, selvom den nu alligevel gerne bare må være "vores")

Jeg bor i Valby, så Hvidovre var oplagt at vælge for os. Kan godt forstå du valgte Riget, når nu I bor så tæt på. Men det bliver da hyggeligt at følges lidt ad så

Tror også det er vigtigt for mændende at deltage så meget som muligt, nu hvor de ikke mærker det på egen krop så gælder det om at få alt det andet med

Om ik andet får i da en masse at fejre i løbet af sommeren Hvor er det dog spøjst med tyrkisk peber. Har heller ik spist dem i mange år, og så lige pludselig i går MÅTTE jeg bare have dem, og har faktisk næsten tømt posen nu Og så har jeg oveni det faktisk også haft et ret godt forhold til sodavandsis for et par uger siden. Nærmere betegnet de grønne sun lully Kan være at det bare er sådan med alle med termin i juli 2011?

Anmeld

29. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Om ik andet får i da en masse at fejre i løbet af sommeren Hvor er det dog spøjst med tyrkisk peber. Har heller ik spist dem i mange år, og så lige pludselig i går MÅTTE jeg bare have dem, og har faktisk næsten tømt posen nu Og så har jeg oveni det faktisk også haft et ret godt forhold til sodavandsis for et par uger siden. Nærmere betegnet de grønne sun lully Kan være at det bare er sådan med alle med termin i juli 2011?

LOL Måske... Jeg er dog på de røde Sunlolly Men det kan da være der er et mønster!? 

Men ja det bliver en begivenhedsfuld sommer uanset hvad. Skønt skønt!

Anmeld

29. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

LOL Måske... Jeg er dog på de røde Sunlolly Men det kan da være der er et mønster!? 

Men ja det bliver en begivenhedsfuld sommer uanset hvad. Skønt skønt!

Hehe! Tæt nok Du må forresten endelig sende mig en update når i har været til scanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.