Hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Uh, hvor frygteligt!! Så skal jeg vidst ik pive. Har heldigvis nogle gode dage ind i mellem hvor jeg kan få spist en hel masse i løbet af eftermiddagen. Ville bare ønske der var flere af dem! Jeg har googlet lidt og læst om nogle piller man kan få mod kvalme, som ikke skulle være skadelige for bebs. Prøvede du dem?

jeg prøvede brus tapletter, men det hjalp ik... prøv evt med agurk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

Jeg mærkede liv meget tidligt... i uge 16... og det var en fantastisk fornemmelse.. og man bliver overrasket hver dag når man kan mærke barnet bliver stærkere og stærkere..!! ved i hva i får..???

Det var godt nok tidligt! Hvor dejligt!!! Tror jeg må være lidt tålmodig på det punkt, da min livmoder er meget bagudvendt (ved faktisk ik om det har nogen indflydelse, men det er da mit gæt) Vi ved det ikke endnu, men vi har bestilt en kønsscanning d. 21. Kan slet ikke vente!!

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Det var godt nok tidligt! Hvor dejligt!!! Tror jeg må være lidt tålmodig på det punkt, da min livmoder er meget bagudvendt (ved faktisk ik om det har nogen indflydelse, men det er da mit gæt) Vi ved det ikke endnu, men vi har bestilt en kønsscanning d. 21. Kan slet ikke vente!!

det er rigtig hyggeligt til en kønsskanning... godt råd, slap meget a i bilen på vej der ind og slap a inde i skal ind,... er du for opkørt så sover baby...

Hva så har i alle de vigtige ting..??

Anmeld

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

Agurk er min nye bedste ven. Spiste 3 i rap en dag, og har også spist en til morgenmad i dag!

Anmeld

28. december 2010

MetteMe

PernilleB skriver:

Er i tiende uge og lider også af slem kvalme og opkast, så ved hvordan du har det 

Min læge har givet mig nogle stikpiller der hedder primperan, de hjælper en smule. I hvert fald sørger de for at mavens indhold bliver hurtigere optaget så du får lidt mere at stå imod med, og det giver en smule energi. Håber du snart får det bedre. Det er ikke sjovt at have det sådan og ikke vide hvornår det holder op... (selvom jeg stadig  for bedring efter 12. uge)

Mette

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Agurk er min nye bedste ven. Spiste 3 i rap en dag, og har også spist en til morgenmad i dag!

godt godt... hehe.... hvorfor har du ikk gjort så meget ud a din profil..??

Anmeld

28. december 2010

MetteMe

Hov det var vist et forkert indlæg jeg fik citeret...

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

MetteMe skriver:

Er i tiende uge og lider også af slem kvalme og opkast, så ved hvordan du har det 

Min læge har givet mig nogle stikpiller der hedder primperan, de hjælper en smule. I hvert fald sørger de for at mavens indhold bliver hurtigere optaget så du får lidt mere at stå imod med, og det giver en smule energi. Håber du snart får det bedre. Det er ikke sjovt at have det sådan og ikke vide hvornår det holder op... (selvom jeg stadig  for bedring efter 12. uge)

Mette

tror ikk det indlæg var til mig..

Anmeld

28. december 2010

MetteMe

PernilleB skriver:

tror ikk det indlæg var til mig..

Hehe, nej det har du ret i. Min fejl

Anmeld

28. december 2010

Isabella_mor

jeg havde også ekstreeem meget kvalme.. og jeg vennede mig til at jeg bare skulle have noget ned som mættede hurtigt og effektivt lige fra starten af morgenen. og jeg købte så et par halve liter mathilde kakaomælk som jeg kværnede en af om dagen. det holdte mig på benene og gjorde at jeg ikke segnede rundt efter en time på benene... 

det kunne jo være det også kunne hjælpe dig, det hjalp hvertfald mig i en meget høj grad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.